Hláčení ENGINE TEMP. TOO HIGH... čidlo?

Citroen, Peugeot, Renault..

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
janbaletka
Nováček
Příspěvky: 7
Registrován: 27 zář 2009, 18:33
Odpovědi: 0

Hláčení ENGINE TEMP. TOO HIGH... čidlo?

Příspěvek od janbaletka »

Při zapnutí klimy se na display zobrazí hlášení ENGINE TEMP. TOO HIGH.
Na budíku přitom je standartních 90 stupňů. Diagnostika vypsala : sací ventilátor motoru/klima - porucha funkce. Sahara ale po zapnutí klimy cykluje cca v půlminutových intervalech. Pokud klimu vypnu , hlášení přestane. Může být vadné zelené teplotní čidlo na hlavě motoru? Když jej odpojím, sahara fouká trvale a PC hlásí stenou hlášku. Prosím o radu, popř o odkaz na téma ve fóru....díky :?
mirdasR32
Přispěvovatel
Příspěvky: 500
Registrován: 08 črc 2008, 18:45
Odpovědi: 0
Bydliště: Písek

Příspěvek od mirdasR32 »

Tvůj odhad je si myslim přesnej. Čidlo teploty chladící kapaliny. Jen bych se ještě podíval diag. do motoru na skutečnou teplotu vody.
Uživatelský avatar
Peete
Aktivista
Příspěvky: 4421
Registrován: 21 led 2007, 14:33
Odpovědi: 1
Bydliště: Brno

Příspěvek od Peete »

snimacem to nebude
Nissan Primera SW 1,9 DCi
janbaletka
Nováček
Příspěvky: 7
Registrován: 27 zář 2009, 18:33
Odpovědi: 0

Příspěvek od janbaletka »

Vyřešeno - proražení tepelných ochran na předřadných odporech ventilátoru chladičů .... 48Kč
Uživatelský avatar
Peete
Aktivista
Příspěvky: 4421
Registrován: 21 led 2007, 14:33
Odpovědi: 1
Bydliště: Brno

Příspěvek od Peete »

a nasels pricinu, proc se spalily ty tepelny pojistky? Aby se to neopakovalo
Nissan Primera SW 1,9 DCi
Odpovědět

Zpět na „Francouzské vozy“