Clio 2003 pomóc

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
Milan Sharan
Přispěvovatel
Příspěvky: 497
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 22:22

Clio 2003 pomóc

Příspěvek od Milan Sharan »

Nesetkal se někdo prosím se stejným problémem??? Manželka má Clio 2003 1,2 16v , najeto 65000km a začlo zlobit. Když nastartuji, tak 5 sekund jede normálně a potom je zvuk, jako když to běží na 3 válce. Vypnu motor, nastartuji a úplně stejné pokokaždé. Vždy tak 5 sekund jede normálně a pak to blbne. Koupil jsem nové svíčky a nic se nezměnilo. :? :(
Sharan 103KW 2007 TDI-PD
Okura
Aktivista
Příspěvky: 1484
Odpovědi: 0
Registrován: 17 dub 2006, 16:38
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Okura »

chce to naměřit odkad jde ten zvuk
pokud by se opravdu tykalo klepání zduvodu na 3 válce,
pak naměřit dynamickou kompresi v každém válci.
bych možná tipoval chytnuté hydraulické zdvihátka na ventilech, než se promažou olejem mužou zlobit po startu,
ale je to o měření
Uživatelský avatar
Milan Sharan
Přispěvovatel
Příspěvky: 497
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 22:22

Příspěvek od Milan Sharan »

Můj názor je, že je tá závada v elektrice. V servise mi kámoš říkal, že na tom hodně odcházejí indukční cívky. Je tam jedna velká a z toho 4 kabely ke svíčkám. Ale mám strach ji objednat a dopadnu jako se svíčkami, že to tím nebude. Na diagnostice jsem byl, ale nějak jim to v servise nekomunikovalo, tak mi nic nezjistili. :(
Sharan 103KW 2007 TDI-PD
Okura
Aktivista
Příspěvky: 1484
Odpovědi: 0
Registrován: 17 dub 2006, 16:38
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Okura »

zavez to někomu kdo se zabyvá logickou diagnostikou a používá osciloskop,
ten by ti mohl říci více než jen měnit díly
Uživatelský avatar
Milan Sharan
Přispěvovatel
Příspěvky: 497
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 22:22

Příspěvek od Milan Sharan »

Tak jsem odpojil váhu vzduchu a motor přestal blbnout. Už jsem objednal novou. :) :D :)
Sharan 103KW 2007 TDI-PD
Uživatelský avatar
Milan Sharan
Přispěvovatel
Příspěvky: 497
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 22:22

Příspěvek od Milan Sharan »

Tak váha ne, cívku zapalování jsem dal taky novou a není to tím, asi vstřiky. Má někdo zkušenosti, jak poznám vadný vstřik?? Dá se prý vyčistit ultrazvukem. ?? V závadách to nepíše nic a pořád to blbne. Už si nevím rady :(
Sharan 103KW 2007 TDI-PD
Uživatelský avatar
Milan Sharan
Přispěvovatel
Příspěvky: 497
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 22:22

Příspěvek od Milan Sharan »

:(
Sharan 103KW 2007 TDI-PD
Uživatelský avatar
origoš
Aktivista
Příspěvky: 4149
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 14:21
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od origoš »

V závadách to nepíše nic a pořád to blbne
To je právě to neštěstí, že spousta lidí kontroluje pouze paměť chybových kodů. Pokud je prázdná, tak jsou v koncích. Je potřeba číst live data, měřit a myslet u toho. Měnit váhu nemělo smysl, protože odpojením se spustil nouzový režim a to neznamená, že změna k lepšímu ukáže pokaždé vadný komponent.
Benzín patří do letlampy a taky do resistinu

www.mosaznevyrobky.cz
Uživatelský avatar
Milan Sharan
Přispěvovatel
Příspěvky: 497
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 22:22

Příspěvek od Milan Sharan »

Vyřešeno, odešly 2 vstřiky. Je to divné, ale je to tak. Jsou tam teď 2 nové a auto letí jako nové (crazy)
Sharan 103KW 2007 TDI-PD
Odpovědět

Zpět na „Renault / Dacia“