OBD s Si 9243

VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
ghoust
Přispěvovatel
Příspěvky: 286
Registrován: 23 led 2006, 17:15
Odpovědi: 0
Bydliště: North Morava

OBD s Si 9243

Příspěvek od ghoust »

meli ste nekdo problemy s timto zapojenim ?

mi to projde testovacim programem ok , ale v aute (fabie) to nekomunikuje :-(
Uživatelský avatar
origoš
Aktivista
Příspěvky: 4149
Registrován: 23 led 2006, 14:21
Odpovědi: 0
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od origoš »

Jestli nemáš 9243A ?
Benzín patří do letlampy a taky do resistinu

www.mosaznevyrobky.cz
Uživatelský avatar
ghoust
Přispěvovatel
Příspěvky: 286
Registrován: 23 led 2006, 17:15
Odpovědi: 0
Bydliště: North Morava

Příspěvek od ghoust »

no je to prave 9234A, je to nejaky moc odlisny IO ?

jinak na golfu to jede :)
Uživatelský avatar
origoš
Aktivista
Příspěvky: 4149
Registrován: 23 led 2006, 14:21
Odpovědi: 0
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od origoš »

Doporučuje se nezapojovat jeden pin, nevím to přesně, ale mám pocit, že je to pin2. Zkus odpojit a napiš.
Benzín patří do letlampy a taky do resistinu

www.mosaznevyrobky.cz
Uživatelský avatar
ghoust
Přispěvovatel
Příspěvky: 286
Registrován: 23 led 2006, 17:15
Odpovědi: 0
Bydliště: North Morava

Příspěvek od ghoust »

nemel sem ho ani pripojeny, chyba je na 99% v softwaru skousel sem ho na G IV a jel v pohode. pak sem se dival ze fabie neni vubec v nabidce aut. testu.
Uživatelský avatar
origoš
Aktivista
Příspěvky: 4149
Registrován: 23 led 2006, 14:21
Odpovědi: 0
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od origoš »

Do autom. testu se dá přidat, ale přímou volbou ŘJ motoru to normálně chodí.
Benzín patří do letlampy a taky do resistinu

www.mosaznevyrobky.cz
Uživatelský avatar
ghoust
Přispěvovatel
Příspěvky: 286
Registrován: 23 led 2006, 17:15
Odpovědi: 0
Bydliště: North Morava

Příspěvek od ghoust »

uz sem prisel na to co to byl za problem bily se mi dve ruzne verze vagu, po restartu a spusteni jen jedne to jede :-)

BTW : nesetkali ste se nekdy s temito chybami :

18020 - rid.jedn. motoru Chybne kodovana
P1612 - 35-10 - - - Sporadicky
18034 - Pohon datove sbernice Chybi odezva rid.jednotky prevodovky
P1626 - 35-10 - - - Sporadicky
gastarbeiter
Sběrač informací
Příspěvky: 22
Registrován: 24 led 2006, 16:47
Odpovědi: 0
Bydliště: OSTRAVA

Příspěvek od gastarbeiter »

mi zase nefunguje kabel ani v testu prenosu a ani vag-com ho nenajde tak nevim :-(
Staci taky pripojit jen + - jako u optoclenu a nebo i pro test rychlosti musi byt pripojen do auta?
Díky za radu
vagus
Přispěvovatel
Příspěvky: 670
Registrován: 23 led 2006, 21:07
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od vagus »

gastarbeiter píše:mi zase nefunguje kabel ani v testu prenosu a ani vag-com ho nenajde tak nevim :-(
Staci taky pripojit jen + - jako u optoclenu a nebo i pro test rychlosti musi byt pripojen do auta?
Díky za radu
Stačí opravdu jen napájení a kostra. Test kabelu funguje tak, že program posílá něco na K-line a ono se mu to na vstupu vrací jako echo.
Uživatelský avatar
ghoust
Přispěvovatel
Příspěvky: 286
Registrován: 23 led 2006, 17:15
Odpovědi: 0
Bydliště: North Morava

Příspěvek od ghoust »

gastarbeiter píše:mi zase nefunguje kabel ani v testu prenosu a ani vag-com ho nenajde tak nevim :-(
Staci taky pripojit jen + - jako u optoclenu a nebo i pro test rychlosti musi byt pripojen do auta?
Díky za radu
kdyby se nedarilo tak se ozvi , mi to jede dobre

teda kdyz semi zrovna nehadaji verze vagu (LOL)
gastarbeiter
Sběrač informací
Příspěvky: 22
Registrován: 24 led 2006, 16:47
Odpovědi: 0
Bydliště: OSTRAVA

Příspěvek od gastarbeiter »

ghoust píše: kdyby se nedarilo tak se ozvi , mi to jede dobre
teda kdyz semi zrovna nehadaji verze vagu (LOL)
a jake jsi pouzil schema?
http://www.id2.cz/obd2/obd2_sch_si9243.png ?
pouzil jsem toto ale upravil jsem jej na beznou velikost soucastek(smd jsem mel jen Si)
zitra to snad jeste zkusim na aute tak uvidíme.
Nastavoval jsi nejak ty hodnoty ve vag-com a nebo com port?
Uživatelský avatar
ghoust
Přispěvovatel
Příspěvky: 286
Registrován: 23 led 2006, 17:15
Odpovědi: 0
Bydliště: North Morava

Příspěvek od ghoust »

pouzil sem to co si psal ale delal sem ho v smd, ale s vlastnim tistakem.
jakou hodnotu kondenzatoru si pouzil u maxu ?
gastarbeiter
Sběrač informací
Příspěvky: 22
Registrován: 24 led 2006, 16:47
Odpovědi: 0
Bydliště: OSTRAVA

Příspěvek od gastarbeiter »

ghoust píše:pouzil sem to co si psal ale delal sem ho v smd, ale s vlastnim tistakem.
jakou hodnotu kondenzatoru si pouzil u maxu ?
100n jak pisou na ID2 ale koupil jsem v GME tyto:
http://www.gme.cz/index.php?action=deta ... pict=&jaz=
a teprve ted se divam jak mizernou maji toleranci:-((
doufam ze to bude tim a ne tim Si které mi poslal maros4341 az ze Slovenska
Uživatelský avatar
origoš
Aktivista
Příspěvky: 4149
Registrován: 23 led 2006, 14:21
Odpovědi: 0
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od origoš »

To není dobře, datasheat pro Maxe předepisuje 1 MF. Tyto kondenzátory tvoří nábojovou pumpu, která "vyrábí" záporné napětí pro RS232. Já mám použity 1M a dosud jsem neměl problém s komunikací. Doporučuji výměnu.
Benzín patří do letlampy a taky do resistinu

www.mosaznevyrobky.cz
gastarbeiter
Sběrač informací
Příspěvky: 22
Registrován: 24 led 2006, 16:47
Odpovědi: 0
Bydliště: OSTRAVA

Příspěvek od gastarbeiter »

Origoši děkuji za radu! Podival jsem se na datasheet a umístil 1u kondiky presne podle uvedene polarity. presto zadna zmena:-(
=test nejde ani vag-com nenapiše "připraven".
Ještě jsem uvažoval jestli třeba vag-com 409 nejak nepřepíše nastaveni portu kvuli tomu hw klici ktery požaduje.
(409 mam jen nainstalovany ale použivam starsi a taky nevim jak by to ovlivnilo ten tester)
:?
nezbude nejspis nez to zkusit primo na aute a s jinym kompem.jinak už nevím
peněz už mě to stalo tolik(laborovani s optočleny,kabely,konektory,DPS,Si....) že jsem si nakonec fakt mohl ten kabel objednat (wallbash)
Odpovědět

Zpět na „Diagnostika - software/hardware VW group (vag-com, supervag, ...)“