Blow off ventil na BMW
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Blow off ventil na BMW
Zdravim vsechny,potreboval bych poradit.Chci si namontovat blow of ventil na moje BMW e46 320d.Potreboval poradit kde najdu podtlakovou hadicku na kterou se napoji z blow off ventilu.Predem diky!
Já mám strach, že tu podtlakovou hadičku nenajdeš. ta je totiž na turboBENZÍNU a je to vývod ze sání za plynovou (škrtící) klapkou.
U benálu totiž pustíš plyn, zavřeš tím škrtící klapku v tu chvíli turbo "tlačí", ale do klapky, takže se zpomaluje, protože výfukové plyny nejsou a sání je "ucpané". V tu chvíli za klapkou vzniká podtlak (píst jde dolů a odsává zbytky v sání). Aby se alespoň nezpomalilo turbo, tak tenhle podlak je vužit k otevření blow off ventilu, aby ten stlačený vzduch ze sání šel pryč.
U standartního je se to vede zpět před turbo, ale za váhu vzduchu. Tuzingové foukají ven, ale to mate řídící jednotku, protože ona předpokládá naměřené množství vzduchu v sání.
U diesela ti nevzniká (za normálních okolnosti) ten podtlak, takže ten ventil je nahovno. Ovšem pokud sis koupil nějaký pružinkový, který upouští při určitém tlaku, tak to narychtuj tak na 2/3 plnícího tlaku. Budeš mít prima papiňák.
U benálu totiž pustíš plyn, zavřeš tím škrtící klapku v tu chvíli turbo "tlačí", ale do klapky, takže se zpomaluje, protože výfukové plyny nejsou a sání je "ucpané". V tu chvíli za klapkou vzniká podtlak (píst jde dolů a odsává zbytky v sání). Aby se alespoň nezpomalilo turbo, tak tenhle podlak je vužit k otevření blow off ventilu, aby ten stlačený vzduch ze sání šel pryč.
U standartního je se to vede zpět před turbo, ale za váhu vzduchu. Tuzingové foukají ven, ale to mate řídící jednotku, protože ona předpokládá naměřené množství vzduchu v sání.
U diesela ti nevzniká (za normálních okolnosti) ten podtlak, takže ten ventil je nahovno. Ovšem pokud sis koupil nějaký pružinkový, který upouští při určitém tlaku, tak to narychtuj tak na 2/3 plnícího tlaku. Budeš mít prima papiňák.
