Stránka 1 z 2

čip do1,9 TDI 77kW s filtrem DPF

Napsal: 21 říj 2009, 12:55
od tifone
má někdo zkušenost?
mám Roomstra a dal jsem do něho 6ti kvalt z Fabie RS ale chtělo by to trošku větší výkon.Jinak pohodové svezení

Re: čip do1,9 TDI 77kW s filtrem DPF

Napsal: 21 říj 2009, 14:02
od cupra
tifone píše:má někdo zkušenost?
mám Roomstra a dal jsem do něho 6ti kvalt z Fabie RS ale chtělo by to trošku větší výkon.Jinak pohodové svezení
zalezi kolko ides rychlo na 6 ke pri 2000 otackach...inac sa davali tri druhy prevodoviek do fabie RS...a chip neni problem na cca 103 kw a 330 nm...zalezi odkial si kam to budes mat najblizsie,odbornikov je tu dost v kazdej casti CR ci SR ;)

Napsal: 21 říj 2009, 19:45
od tifone
no na 6tku to při 2000 otáčkách jede cca 125km/h a při 3000 to jede cca 195km/h - podle tachometru.Kámoš má RSo a tomu to jede zhruba o 10 míň.Že jsou tři typy to jsem ani netušil.

Napsal: 21 říj 2009, 19:53
od cupra
tak to mas asi tu najdlhsiu...sa ani necudujem ze je to lenive :D odkial si?

Napsal: 21 říj 2009, 21:50
od tifone
bydliště jsem doplnil.
No zase tak líné to není,ale šestka je moc dlouhá takže ji moc nepoužívám.Na 5tku to jede lépe,zatím max 205 podle GPS.Šestku řadím tak na 180,ale odpor auta je tak velký,že auto už nezrychluje.Prostě stávající výkon nepřetlačí odpor vzduchu.Na první 4 rychlosti je auto o moc živější než na původní 5ti kvalt.Ten byl celkově blbě zpřevodován k tomuto motoru.Je to teda můj názor,potvrzený tím že po montáži 6ti kvaltu šla dolů spotřeba o cca 1litr a poklesla hladina hluku v kabině.Původní převodovka na 5tku při 3000otáčkách - 140km/h (wallbash) (crazy)

Napsal: 21 říj 2009, 22:14
od Torgan
Sak roomster je uzitkove vozidlo co cakas, musi mat llahsie prevody aby mohol prevazat aj z vozikom plne nalozeny ;)

Napsal: 21 říj 2009, 22:24
od tifone
No nevím,ale jako užitkové mám T5 96kW + 20% chip + tažné (rofl)
Roomstera mám pro rodinu.A tažné tam nemám (noteeth)
Sis to spletl s Praktikem - http://skoda-auto.cz/cze/model/praktik/ ... /home.aspx

Napsal: 21 říj 2009, 22:57
od Torgan
Romster je pracant ci uz klasika alebo praktik :) ale s5 k teme :kol111:

Napsal: 21 říj 2009, 23:24
od tifone
Dovolím si nesouhlasit bo jsem ho kupoval jako rodinné auto a ne jako užitkáč. :D

Napsal: 21 říj 2009, 23:37
od Batistuta
Na tak dlouhou šestku to bude chtít o dost víc koní do užitkáče,je to krabice a má hold odpor.

Napsal: 22 říj 2009, 07:45
od tifone
hele Lůdánkové přestaňte rejpat.Podle vás je Octavia combi taky užitkáč?
Podle mého je to každé auto,když ho k tomu používáš. (LOL)
Například kámoš s Fitem Bravo rozváží pizzu 8)
Ale jináč má Romík skvělé jízdní vlastosti hlavně v zatáčkách.

Napsal: 22 říj 2009, 14:11
od tifone
Nic zpět k tématu.
Mám tam EDC17 tak je tu někdo na sofistikovanou práci?

Napsal: 22 říj 2009, 14:24
od Torgan
tifone píše:Nic zpět k tématu.
Mám tam EDC17 tak je tu někdo na sofistikovanou práci?
uz ti tu bolo pisane ze neni problem na 140koni a 330Nm ;)

Napsal: 22 říj 2009, 14:36
od tifone
hm co jsem zatím pátral tak u DPF fitru se nedoporučuje zvýšení o více jak 20% :(

Napsal: 22 říj 2009, 14:40
od Torgan
tifone píše:hm co jsem zatím pátral tak u DPF fitru se nedoporučuje zvýšení o více jak 20% :(
Pokial viem tak preto lebo pri vacsom vykone prepalis ten DPF. Potrebujes ho? ;)