BMW 525 TDS při teplém motoru dlouho startuje.

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
LUM20
Nováček
Příspěvky: 6
Registrován: 02 črc 2009, 18:54
Odpovědi: 0

BMW 525 TDS při teplém motoru dlouho startuje.

Příspěvek od LUM20 »

Ahoj, mám BMW 525 2.5TDS 6v při studeném motoru startuje naprvní otočení ale při teplém motá i 30s.Nevíte co stím???
Csala
Přispěvovatel
Příspěvky: 741
Registrován: 24 led 2006, 08:13
Odpovědi: 0
Bydliště: Snina

Příspěvek od Csala »

Opel Omega C 2.2DTI r.v.2001, Fiat Croma 1.9 TDid r.v. 1989 - ex
RBMW
Nováček
Příspěvky: 16
Registrován: 10 led 2009, 22:15
Odpovědi: 0

Příspěvek od RBMW »

JDE TI VSTŘIKOVACÍ ČERPADLO DO HÁJE.
dodi911
Aktivista
Příspěvky: 2073
Registrován: 16 zář 2007, 18:38
Odpovědi: 0

Příspěvek od dodi911 »

Uz to zacina, cerpadlo, hlava,...
Uživatelský avatar
zizalak
Aktivista
Příspěvky: 1261
Registrován: 12 zář 2007, 17:57
Odpovědi: 0

Příspěvek od zizalak »

Hlava čerpadla přesněji, konec konců hlava na posledních dvou válcích je taky neštěstí, stejně jak 2.0 V6..
Uživatelský avatar
origoš
Aktivista
Příspěvky: 4149
Registrován: 23 led 2006, 14:21
Odpovědi: 0
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od origoš »

Zkontroluj diagnostikou předvstřik, dost těchto motorů ho má menší a pak to dělá tohle.
Benzín patří do letlampy a taky do resistinu

www.mosaznevyrobky.cz
Uživatelský avatar
maros4341
Aktivista
Příspěvky: 1082
Registrován: 23 led 2006, 14:25
Odpovědi: 0
Bydliště: Michalovce SK

Příspěvek od maros4341 »

Bolo to davno ked som mal zakaznika s tymto motorom a tym istym problemom. Obycajny chlapik prisiel na riesenie. V kufri stale nosil 5L kanister studenej vody. Pred teplym startom jednoducho otvoril kapotu a polial studenou vodou hlavu vstrekovacieho cerpadla. Potom auto chytalo na drnc.

Len ked som videl ten kanister v kufri, stale som sa smial.
maros
Rozumieme Vášmu autu
+421903905655
Uživatelský avatar
zizalak
Aktivista
Příspěvky: 1261
Registrován: 12 zář 2007, 17:57
Odpovědi: 0

Příspěvek od zizalak »

přepady si dělal?
mirabilekpl
Nováček
Příspěvky: 1
Registrován: 06 lis 2009, 17:30
Odpovědi: 0
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od mirabilekpl »

Měl jsem stejný problém,dal jsem nové vstřikovací čerpadlo a bylo to pořád stejný.Pak mi odešel starter koupil jsem repasovaný /4200,-/ a od té doby startuje teplý na drc jako studený.Starter prostě rychleji točí a teplota stlačeného vzduchu se zvýší a nafta se snadněji vznítí.Myslel jsem si že ten starej starter točí normálně ale novej fakt točí rychleji/závada byla že občas nevysunul pastorek/.Auto už má 300 000 km a tak komprese už asi nebude zrovna super a záleží na každý maličkosti.Kdyby motor žhavil i teplej tak by takový problém nebyl.Jinak to samozřejmě může být i vstřikovací čerpadlo.
Spadávání nafty to nebude to by nechytalo ani studený.Doufám že moje skušenost někomu ušetří 25 000,- za nové čerpadlo. Čau!!!!!!!
vondras
Nováček
Příspěvky: 1
Registrován: 05 pro 2009, 00:20
Odpovědi: 0

Příspěvek od vondras »

nám to dělali vstřiky. 4 ze 6 byli vháji
viktorddd
Přispěvovatel
Příspěvky: 235
Registrován: 27 črc 2010, 11:35
Odpovědi: 0

Příspěvek od viktorddd »

predtým ako sa vrhneš na čerpadlo tak si daj poriadne a presne nastaviť rozvody a predvstrek, veľa ľudí nevie ale na TDs-kách je dobré doštelovať rozvody každých 20-30tis, lebo sa časom trochu posunú a potom ti to rozhádže predvstrek a za tepla bude štartovať dlho, samozrejme to môže robiť aj hlava čerpadla ale vo veľa prípadoch stačí aj to nastavenie, a ešte skontroluj či ti niekde nepresakuje nafta na čerpadle, niekedy to tiež robí problém a dá sa to vyriešiť pretesnením
Odpovědět

Zpět na „BMW“