Motor golf
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Motor golf
Čau, sorry že zas otravuju, minule jsem se tu ptal jestli fo felicie bude pasovat motor z trojkoveho golfa 1.9TDI 81 KW....
Zajímalo by mě jestli nevíte jaké má nebo spíš by mohl mít zrychlení a max. rychlost ve feldě?
Našel jsem, že v golfu ma stovku za 10,5 a max az 205...
Může vůbec takovýto motor kdyz je starší mět takové hodnoty?abych nekoupil motor a nejelo to nic moc...
Vím, že záleží kdo s ním jak jezdí a podobně, ale aspon priblizne bych chtel vedet...
Dík za odpověď
Zajímalo by mě jestli nevíte jaké má nebo spíš by mohl mít zrychlení a max. rychlost ve feldě?
Našel jsem, že v golfu ma stovku za 10,5 a max az 205...
Může vůbec takovýto motor kdyz je starší mět takové hodnoty?abych nekoupil motor a nejelo to nic moc...
Vím, že záleží kdo s ním jak jezdí a podobně, ale aspon priblizne bych chtel vedet...
Dík za odpověď
načo ta taketo veci zaujimaju??
radšej by si sa mal pytať chlapy ake brzdy tam naložiť aky podvozok ...
a nie aku to ma Vmax a za kolko sekund
daj si 81kw TDi do filcky na seriovom podvozku a zo seriovymi brzdami a chod skusiť tu Vmax, tak pred prvou jazdou si objednaj aj veniec na hrob!!!!!
kondicia motora zaleži od majitela motora.... vždy kupuješ z vačším alebo menším rizikom mačku vo vreci...
radšej by si sa mal pytať chlapy ake brzdy tam naložiť aky podvozok ...
a nie aku to ma Vmax a za kolko sekund
daj si 81kw TDi do filcky na seriovom podvozku a zo seriovymi brzdami a chod skusiť tu Vmax, tak pred prvou jazdou si objednaj aj veniec na hrob!!!!!
kondicia motora zaleži od majitela motora.... vždy kupuješ z vačším alebo menším rizikom mačku vo vreci...
Seat Ibiza 6K1 r.v.99 -> swap na 1,9TDi PD ASZ+bižutéria = 229PS/484Nm -> 1/4míle 13:714sec
Seat Alhambra 2.0 TDi 8v Stylance LUX 103Kw/320Nm
Seat Alhambra 2.0 TDi 8v Stylance LUX 103Kw/320Nm
Souhlas, v první řadě by bylo třeba udělat něco s tim podvozkem, to je fakt bída. A tu maximálku bych neřešil, u takovýho auta tak maximálně, aby mělo zrychlení na předjetí, ale lítat s tim u maximálky bez úprav podvozku je vražedný, podle mě tak trochu i po těch upraváchTunerko píše:načo ta taketo veci zaujimaju??
radšej by si sa mal pytať chlapy ake brzdy tam naložiť aky podvozok ...
a nie aku to ma Vmax a za kolko sekund
daj si 81kw TDi do filcky na seriovom podvozku a zo seriovymi brzdami a chod skusiť tu Vmax, tak pred prvou jazdou si objednaj aj veniec na hrob!!!!!
kondicia motora zaleži od majitela motora.... vždy kupuješ z vačším alebo menším rizikom mačku vo vreci...

Octavia TOUR 1.9 TDI ALH
Podvozek vyřešíš HPčkama. Co se týče brzd tak na feldu jde dát bez problémů následující: na předek kotouče z Clia 1.5 dTi (je to ten model kolem roku 2001) a třmeny Mondeo 2.0 r.v. kolem 1994 a zadek kompletně i s držákama z Golfa III. Zadek jde namontovat prakticky bez úprav, vpředu se musí zvětšit díry na těhlicích. 

OI: ASV+S764+hybrid RR Auto+soft Dragpower . HP+Eibach+Strongflex+TT puky+23mm stab . FN-III 312mm
No ještě tam myslim jdou brzdy z R19 když vyměníš celý těhlice. Jako dát tam můžeš skoro cokoli pokud to nějak zbastlíš. Tohle je vyzkoušený, finančně dostupný a jednoduchý na montáž. Jenom jsem se chtěl podělit o něco z mého vědění. Nic víc. 

OI: ASV+S764+hybrid RR Auto+soft Dragpower . HP+Eibach+Strongflex+TT puky+23mm stab . FN-III 312mm
No jestli tam chceš dát to TDI tak určitě. Původní brzdy se daj utahat i se sériovou 1.3 ... To TDI je nejenom silnější, ale i těžší...Siegr píše:Mám dotaz k těm brzdám...
Teď je to tak 2-3 týdny zpátky jsem si koupil dopředu nové kotouče i tak bych je měl vyměnit?
OI: ASV+S764+hybrid RR Auto+soft Dragpower . HP+Eibach+Strongflex+TT puky+23mm stab . FN-III 312mm