Stránka 1 z 1
zvýšení výkonu
Napsal: 06 říj 2006, 14:32
od jaykay
Zdravím, jsem absolutní laik. Zvažuji zvýšení výkonu u mé Š O 1,9 TDI 66kW rv 2002. Stačilo by na 81kW. Jak tak pročítám diskuze, zjišťuji, že by snad mělo stačit vyměnit vstřiky za větší a "poštelovat ECU". Na kolik peněz mě to přijde?
ecu
Napsal: 06 říj 2006, 14:35
od Package
rovno sa obrat na admina reeshu a ten ti vsetko povie...a urcite aj naladi k tvojej spokojnosti...
Napsal: 06 říj 2006, 14:48
od vagus
Na zvýšení výkonu z 66kW ---> 81kW stačí úprava softwaru. Trysky není nezbytné měnit, ledaže už je třeba staré trysky stejně vyměnit. Pak se navíc nabízí dopřát si i o něco více výkonu než pouhých 81kW, ale dál kam až turbo stačí...
Rovněž vřele doporučuji obrátit se na Reeshu! Je to špičkový odborník a navíc nevšedně ochotný sympaťák!
Napsal: 06 říj 2006, 14:58
od jaykay
díkec, Reeshovi jsem právě napsal, tak uvidíme

Napsal: 06 říj 2006, 15:01
od jaykay
a ještě jeden dotaz, je můj TDI 66kW úplně shodný (až na vstřiky) s TDI 81kW? Má moje 66kW VGT?
Napsal: 06 říj 2006, 18:07
od Germi
máš VGT, když tak si to porovnej s s kodem motoru AGR (bez naklápění) a ALH (s naklápěním, někdy od MR 01)
a mám takovej pocit

, že i trysky máš stejný jako 81kw (byl jen jiný soft)
EDIT: Kua tak koukám, že už na to máš spešl diskusy

Napsal: 06 říj 2006, 20:37
od jaykay
tyyyjo, to myslis vazne, ze tam jsou stejny vstriky jako v 81kW?
Napsal: 06 říj 2006, 21:21
od Jim
jaykay: ne, trysky nejsou stejný...

Napsal: 07 říj 2006, 08:02
od go.vojta
to nemá. měl jsem je vyndaný z ALH a jsou to klasiky jako v AGR. mezi 81kw a 66kw je výkonovej rozdíl hlavně v těch tryskách.