Mondeo tdci chyba P2337

Moderátoři: šulda, Moderátoři

TOMI
Přispěvovatel
Příspěvky: 872
Registrován: 18 úno 2006, 00:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Slovakia

Mondeo tdci chyba P2337

Příspěvek od TOMI »

Vedel by niekto poradit s cim presne suvisi tato chyba? Neda sa vymazat. Ze by trebalo prekodovat vstrekovace?
wojto33
Přispěvovatel
Příspěvky: 661
Registrován: 13 kvě 2007, 21:55
Odpovědi: 0

Příspěvek od wojto33 »

a co to je presne za motor??
lebo autodata pise senzor klepania alebo napicu palivo, alebo mechanicka zavada alebo zle casovanie
TOMI
Přispěvovatel
Příspěvky: 872
Registrován: 18 úno 2006, 00:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Slovakia

Příspěvek od TOMI »

Je to 2,0l tdci FMBA.
T
Přispěvovatel
Příspěvky: 170
Registrován: 06 lis 2008, 12:32
Odpovědi: 0

Příspěvek od T »

už to někdo vyřešil? Zrovna mě to potkalo.Dík za odpověď.
sparco86
Nováček
Příspěvky: 11
Registrován: 10 led 2010, 13:00
Odpovědi: 0
Bydliště: Tábor

Příspěvek od sparco86 »

P2337 Cylinder Nr.2 above knock threshold
Ale musíte si to kluci přeložit
awe
Nováček
Příspěvky: 8
Registrován: 20 led 2010, 10:51
Odpovědi: 0

Příspěvek od awe »

No vo valci cislo 2 bol prekroceny limit klepania. To znamena, ze pri spalovani prislo k silnejsiemu vybuchu... Tzn, ze vstrekovac dal asi silnejsiu davku paliva ako mal... Nieco so vstrekmi..Odporucal by som spravit prepadovy test.
Ak sa myslim, budem rad ked ma niekto opravi.
A auto vam nepadlo do nudzoveho rezimu???
dodi911
Aktivista
Příspěvky: 2073
Registrován: 16 zář 2007, 18:38
Odpovědi: 0

Příspěvek od dodi911 »

Pokial ti tlaci do prepadu, tak nemas viac vstreknuteho paliva, ale tlaci von. Cez co to bolo diag. , u fordov neverim nicomu len origo vcm ids.
jirka111
Nováček
Příspěvky: 13
Registrován: 15 lis 2009, 17:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Říčany
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od jirka111 »

Jednoznačně vadný vstřikovač na 2. válci, a nemusí mít vysoký přepad,
je potřeba vyměnit za jiný nebo jej nechat zrepasovat, nahrát do ŘJnový kalibrační kód a vymazat chybu. Ty zbejvající vstřikovače taky nemusí
bejt v pořádku, za nějakej čas se může závada projevit i na dalších válcích. Stálo by za to je nechat přezkoušet na zkušební stanici všechny.
dodi911
Aktivista
Příspěvky: 2073
Registrován: 16 zář 2007, 18:38
Odpovědi: 0

Příspěvek od dodi911 »

Vstrekovac vadny byt nemusi, mohla vypadnut konfiguracia, sem tam sa to stava.
jirka111
Nováček
Příspěvky: 13
Registrován: 15 lis 2009, 17:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Říčany
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od jirka111 »

Většinou je vstřikovač na pokraji životnosti, ŘJ už s ním neumí pracovat, jedině zkusit zadat do ŘJ původní kod. Ale moc bych si od toho nesliboval, určitě ne nadlouho. Překalibrování starého vstřikovače na
stanici za účelem vygenerování nového C2I kodu většinou bývá neúspěšné.
awe
Nováček
Příspěvky: 8
Registrován: 20 led 2010, 10:51
Odpovědi: 0

Příspěvek od awe »

jirka111 píše:Většinou je vstřikovač na pokraji životnosti, ŘJ už s ním neumí pracovat, jedině zkusit zadat do ŘJ původní kod. Ale moc bych si od toho nesliboval, určitě ne nadlouho. Překalibrování starého vstřikovače na
stanici za účelem vygenerování nového C2I kodu většinou bývá neúspěšné.
Trocha off topic - Moze sa elektronika vo strekovaci casom "unavit". Tzn,ze nebude dostatocne rychlo reagovat na pokyny z RJ?? Tuto informaciu som dostal od pana z diesel servisu....je to pravda?
jirka111
Nováček
Příspěvky: 13
Registrován: 15 lis 2009, 17:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Říčany
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od jirka111 »

Ano, vstřikovač nereaguje podle pokynů ŘJ, je to většinou způsobeno mechanickým opotřebením vnitřních dílů vstřikovače. Drobné a velmi přesně opracované součástky mají omezenou životnost, která je ještě snížená ne vždy dostatečně kvalitní naftou, navíc často se montují neorig.
filtry, které propustí do systému mnohem více nečistot.
awe
Nováček
Příspěvky: 8
Registrován: 20 led 2010, 10:51
Odpovědi: 0

Příspěvek od awe »

Co sa tyka mechaniky to mi je jasne, ale elekronika -- tym som myslel solenoid, ci co to tam je.
jirka111
Nováček
Příspěvky: 13
Registrován: 15 lis 2009, 17:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Říčany
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od jirka111 »

Solenoid u Delphi není moc poruchový, asi tak 1 : 50 v neprospěch mechan. vad.
laci83
Nováček
Příspěvky: 3
Registrován: 15 kvě 2011, 20:48
Odpovědi: 0

Příspěvek od laci83 »

Caute,

mam ten isty problem pocas jazdy mi zacalo blikat zhavenie prepnutie do usporneho rezimu. po vypnuti a zapnuti motora sa nic nezmenilo.
na druhy den za studeneho motora som ho ani nenastartoval.... cudny zvuk motora a ked som pouzil plyn pri startovani tak z vyfuku siel biely dym a otacky boli pod 500 (pri volnobehu).....
kamos mi vcera napojil na diagnostiku a vyhlasilo chybu P2337...... riesili ste to vymenou vstreku?????

dik....

laci
Odpovědět

Zpět na „Ford“