Mondeo tdci chyba P2337
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Mondeo tdci chyba P2337
Vedel by niekto poradit s cim presne suvisi tato chyba? Neda sa vymazat. Ze by trebalo prekodovat vstrekovace?
No vo valci cislo 2 bol prekroceny limit klepania. To znamena, ze pri spalovani prislo k silnejsiemu vybuchu... Tzn, ze vstrekovac dal asi silnejsiu davku paliva ako mal... Nieco so vstrekmi..Odporucal by som spravit prepadovy test.
Ak sa myslim, budem rad ked ma niekto opravi.
A auto vam nepadlo do nudzoveho rezimu???
Ak sa myslim, budem rad ked ma niekto opravi.
A auto vam nepadlo do nudzoveho rezimu???
-
jirka111
- Nováček
- Příspěvky: 13
- Registrován: 15 lis 2009, 17:37
- Bydliště: Říčany
- Kontaktovat uživatele:
Jednoznačně vadný vstřikovač na 2. válci, a nemusí mít vysoký přepad,
je potřeba vyměnit za jiný nebo jej nechat zrepasovat, nahrát do ŘJnový kalibrační kód a vymazat chybu. Ty zbejvající vstřikovače taky nemusí
bejt v pořádku, za nějakej čas se může závada projevit i na dalších válcích. Stálo by za to je nechat přezkoušet na zkušební stanici všechny.
je potřeba vyměnit za jiný nebo jej nechat zrepasovat, nahrát do ŘJnový kalibrační kód a vymazat chybu. Ty zbejvající vstřikovače taky nemusí
bejt v pořádku, za nějakej čas se může závada projevit i na dalších válcích. Stálo by za to je nechat přezkoušet na zkušební stanici všechny.
Trocha off topic - Moze sa elektronika vo strekovaci casom "unavit". Tzn,ze nebude dostatocne rychlo reagovat na pokyny z RJ?? Tuto informaciu som dostal od pana z diesel servisu....je to pravda?jirka111 píše:Většinou je vstřikovač na pokraji životnosti, ŘJ už s ním neumí pracovat, jedině zkusit zadat do ŘJ původní kod. Ale moc bych si od toho nesliboval, určitě ne nadlouho. Překalibrování starého vstřikovače na
stanici za účelem vygenerování nového C2I kodu většinou bývá neúspěšné.
-
jirka111
- Nováček
- Příspěvky: 13
- Registrován: 15 lis 2009, 17:37
- Bydliště: Říčany
- Kontaktovat uživatele:
Ano, vstřikovač nereaguje podle pokynů ŘJ, je to většinou způsobeno mechanickým opotřebením vnitřních dílů vstřikovače. Drobné a velmi přesně opracované součástky mají omezenou životnost, která je ještě snížená ne vždy dostatečně kvalitní naftou, navíc často se montují neorig.
filtry, které propustí do systému mnohem více nečistot.
filtry, které propustí do systému mnohem více nečistot.
Caute,
mam ten isty problem pocas jazdy mi zacalo blikat zhavenie prepnutie do usporneho rezimu. po vypnuti a zapnuti motora sa nic nezmenilo.
na druhy den za studeneho motora som ho ani nenastartoval.... cudny zvuk motora a ked som pouzil plyn pri startovani tak z vyfuku siel biely dym a otacky boli pod 500 (pri volnobehu).....
kamos mi vcera napojil na diagnostiku a vyhlasilo chybu P2337...... riesili ste to vymenou vstreku?????
dik....
laci
mam ten isty problem pocas jazdy mi zacalo blikat zhavenie prepnutie do usporneho rezimu. po vypnuti a zapnuti motora sa nic nezmenilo.
na druhy den za studeneho motora som ho ani nenastartoval.... cudny zvuk motora a ked som pouzil plyn pri startovani tak z vyfuku siel biely dym a otacky boli pod 500 (pri volnobehu).....
kamos mi vcera napojil na diagnostiku a vyhlasilo chybu P2337...... riesili ste to vymenou vstreku?????
dik....
laci