xsara 1,9 D 51 kW-studeny start

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
marjon
Nováček
Příspěvky: 4
Odpovědi: 0
Registrován: 08 lis 2009, 17:40

xsara 1,9 D 51 kW-studeny start

Příspěvek od marjon »

http://www.youtube.com/watch?v=Iilf95n0t4g
http://www.youtube.com/watch?v=mPvq8gHH2rM
vedel by mi niekto poradit co moze byt pricinou takychto kaslavych studenych startov na mojej xsare. riesil som tento problem aj na inych forach,ale zatial neuspesne.v lete ziaden problem,teraz sa ochladilo a je to cim dalej tym horsie.video je z minuleho roka.

pripomeniem ze: filtre vymenene,zhavice v poriadku,trisky nastavene
dopredu dakujem za kazdu radu alebo postreh
xsara break 1,9D 51 kW
Grandák
Přispěvovatel
Příspěvky: 269
Odpovědi: 0
Registrován: 28 srp 2008, 19:28
Bydliště: Habry

Příspěvek od Grandák »

A co vůle ventilů?
Grande Punto 1,3JTD 90PS
JiRaY
Přispěvovatel
Příspěvky: 272
Odpovědi: 0
Registrován: 17 kvě 2008, 20:53

Příspěvek od JiRaY »

Špatné žhavičky,a zapadající nafta.

Takové kuckání dělá,když má zapadlou naftu,zkus mu před startem pořádně napumpovat balonkem dotvrda,jestli nechytne líp.
Renault Master 2,5dCi 100k 09" "Lenochod"

Bývalý zapřísáhlý Citroenář a řidič náklaďáku,teď už jen Pražský dodávkář
marjon
Nováček
Příspěvky: 4
Odpovědi: 0
Registrován: 08 lis 2009, 17:40

Příspěvek od marjon »

JiRaY píše:Špatné žhavičky,a zapadající nafta.

Takové kuckání dělá,když má zapadlou naftu,zkus mu před startem pořádně napumpovat balonkem dotvrda,jestli nechytne líp.
to som uz skusal,aj po natiahnuti nafty ide motor akokeby na tri valce a zhavice su na 100% v poriadku,boli pozerane uz dvoma mechanikmi
xsara break 1,9D 51 kW
mio
Sběrač informací
Příspěvky: 29
Odpovědi: 0
Registrován: 24 srp 2008, 11:56

Příspěvek od mio »

A do těch ventilů se ti koukám nechce???
marjon
Nováček
Příspěvky: 4
Odpovědi: 0
Registrován: 08 lis 2009, 17:40

Příspěvek od marjon »

mio píše:A do těch ventilů se ti koukám nechce???
no,neviem....nie su tak samonastavovacie,ale nie som si isty.aku suvislost to moze mat s tym ze takto zle startuje ,podotykam len za studena ,ked teplota klesne pod urcity stupen celzia. v lete je to bez problemov,tak isto aj v zime pokial motor uplne nevychladne.ak by to bol tento problem urcite by robilo aj pri teplejsom pocasi.a tiez ak by padala nafta,muselo by to robit vzdy
xsara break 1,9D 51 kW
conti
Aktivista
Příspěvky: 1154
Odpovědi: 0
Registrován: 20 dub 2007, 22:17
Bydliště: Tam na západě za Plzní
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od conti »

Když se ti nechce do ventilů, změř kompresi. Budeš je dělat stejně.
ondra123
Sběrač informací
Příspěvky: 32
Odpovědi: 0
Registrován: 13 pro 2006, 16:54
Bydliště: Hradec Králové

Příspěvek od ondra123 »

zkusil jsi dát pet lahev s naftou hnedle k čerpadlu? aby byla hadice co nejkratší?
vzduch je hrozná potvora, podsává to hnedle všude možně filtr, pumpička, čerpadlo, zpuchřelá hadice...
marjon
Nováček
Příspěvky: 4
Odpovědi: 0
Registrován: 08 lis 2009, 17:40

Příspěvek od marjon »

problem je vyrieseny.po zmerani kompresnych tlakov sa zistilo ze prvy valec nema kompresiu....v servise potom zistili ze saci ventil prveho valca nema volu a je "zaklepany",po nastaveni a vymedzeni vole podla normy je vsetko vporiadku.dakujem za radu
xsara break 1,9D 51 kW
Odpovědět

Zpět na „Citroën“