Stránka 1 z 1
xsara 1,9 D 51 kW-studeny start
Napsal: 08 lis 2009, 17:56
od marjon
http://www.youtube.com/watch?v=Iilf95n0t4g
http://www.youtube.com/watch?v=mPvq8gHH2rM
vedel by mi niekto poradit co moze byt pricinou takychto kaslavych studenych startov na mojej xsare. riesil som tento problem aj na inych forach,ale zatial neuspesne.v lete ziaden problem,teraz sa ochladilo a je to cim dalej tym horsie.video je z minuleho roka.
pripomeniem ze: filtre vymenene,zhavice v poriadku,trisky nastavene
dopredu dakujem za kazdu radu alebo postreh
Napsal: 08 lis 2009, 19:40
od Grandák
A co vůle ventilů?
Napsal: 10 lis 2009, 22:20
od JiRaY
Špatné žhavičky,a zapadající nafta.
Takové kuckání dělá,když má zapadlou naftu,zkus mu před startem pořádně napumpovat balonkem dotvrda,jestli nechytne líp.
Napsal: 11 lis 2009, 11:15
od marjon
JiRaY píše:Špatné žhavičky,a zapadající nafta.
Takové kuckání dělá,když má zapadlou naftu,zkus mu před startem pořádně napumpovat balonkem dotvrda,jestli nechytne líp.
to som uz skusal,aj po natiahnuti nafty ide motor akokeby na tri valce a zhavice su na 100% v poriadku,boli pozerane uz dvoma mechanikmi
Napsal: 11 lis 2009, 12:09
od mio
A do těch ventilů se ti koukám nechce???
Napsal: 11 lis 2009, 14:49
od marjon
mio píše:A do těch ventilů se ti koukám nechce???
no,neviem....nie su tak samonastavovacie,ale nie som si isty.aku suvislost to moze mat s tym ze takto zle startuje ,podotykam len za studena ,ked teplota klesne pod urcity stupen celzia. v lete je to bez problemov,tak isto aj v zime pokial motor uplne nevychladne.ak by to bol tento problem urcite by robilo aj pri teplejsom pocasi.a tiez ak by padala nafta,muselo by to robit vzdy
Napsal: 11 lis 2009, 17:47
od conti
Když se ti nechce do ventilů, změř kompresi. Budeš je dělat stejně.
Napsal: 12 lis 2009, 14:54
od ondra123
zkusil jsi dát pet lahev s naftou hnedle k čerpadlu? aby byla hadice co nejkratší?
vzduch je hrozná potvora, podsává to hnedle všude možně filtr, pumpička, čerpadlo, zpuchřelá hadice...
Napsal: 26 lis 2009, 11:57
od marjon
problem je vyrieseny.po zmerani kompresnych tlakov sa zistilo ze prvy valec nema kompresiu....v servise potom zistili ze saci ventil prveho valca nema volu a je "zaklepany",po nastaveni a vymedzeni vole podla normy je vsetko vporiadku.dakujem za radu