Rada při koupi T5
Moderátoři: šulda, Moderátoři
- RR
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 463
- Registrován: 08 říj 2007, 14:29
- Bydliště: Hranice na Moravě
- Kontaktovat uživatele:
Odpovědi: 0
Rada při koupi T5
Zdar chlapi.Nevím jestli jsem v tomto tématu na správném místě,ale snad ano!?
Koukám po T5ce a nechám si poradit pač z něj chci udělat rklamní "raketu"Začneme motorizací a převodovkou k ní zvolenou??? Co takhle od 05 a výš 128kw automat??? Jaká je to volba pro další ůpravu výkonu???A co je výkonové maximum u tohoto motoru ???
DÍKY ZA RADY
Koukám po T5ce a nechám si poradit pač z něj chci udělat rklamní "raketu"Začneme motorizací a převodovkou k ní zvolenou??? Co takhle od 05 a výš 128kw automat??? Jaká je to volba pro další ůpravu výkonu???A co je výkonové maximum u tohoto motoru ???
DÍKY ZA RADY
Naposledy upravil(a) RR dne 17 lis 2009, 13:02, celkem upraveno 1 x.
RRadim 608557734
T5
T5 jsem měl 2.5TDI v manuálu 6r. Jízda supr ale od 150t.km jsem pořád něco opravoval takže bych doporučoval kouknout po něčem co má míň najeto. Nevím jestli v tomhle autě je automat dobrá volba.
Koukal jsem na ten odkaz a auto je pěkně vybavený jen škoda že je převodovka v prde.. a nemůžeš to projet.
Koukal jsem na ten odkaz a auto je pěkně vybavený jen škoda že je převodovka v prde.. a nemůžeš to projet.
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 145
- Registrován: 03 lis 2008, 21:42
- Bydliště: mlada boleslav
Odpovědi: 0
Auticko je to pekne, ale jak rika kluso, je to brutalne poruchove auto. Vecne ukroucene poloosy, voda v oleji-hlava nic nevydrzi, o napravach ani nemluvi. Klasika stahovacky praskaj, Nemam s tim dobre skusenosti, servisuji tyto auta a sam mam T4 2.5 111Kw udelanou na 160Kw a je to brutalni svezeni. Taham za nim vecne podval s autama a drzi jak das, samo, ze tam mam jinou spojku. Ma rada, nesel bych do T5, max na ksef, ale jinak radsi T4, jsou ozkouseny, chapu T5 ja libiva. joj
-
- Aktivista
- Příspěvky: 1566
- Registrován: 06 srp 2006, 17:48
- Bydliště: Litoměřice
- Kontaktovat uživatele:
Odpovědi: 0
Já bych do toho nešel.Mám T4 a max.spokojenost.T5 si nekoupím ,protože se to sere a to vše.Takže pokud chceš spravovat a spravovat a sp..... tak si to kup.Teď jsem tu měl 2,5 T5-prasklá hlava-nic neobvyklého,cena nové 80tKč.Takže koupil starší motor za 35tKč.A musí se modlit ,aby to neměl do roka znova.Super kára,ale nesmíš s ní jezdit.Pak vydrží. 

Oprava vyvažovacích hřídelí na 2,0TDI a jiné pomsty od VW Group,www.vyvazovaky.cz
Ta R5 2,5 tdi je v pohodě,všechno co se vysralo mělo najeto strašnej kouř.Ke kámošovi do servisu ted jezdí jeden firemní Multivan 130ps + chip.najeto 250 tis. km a pohoda,pak Caravella 4-motion ta nejsilnější,najeto 200 tis. km a taky v pohodě a pak ještě jezdí známej u firmy co mají 2 odtahovky Crafter ty nejsilnější motory,najeto už taky čtvrt mega a taky v pohodě,možná je to náhoda,ale jsou to 4 auta a motor ok,navíc služebáci,takže to nikdo moc nešetří.Samozřejmě stará T4 je držák a do 500 tis. na ní nesáhneš.ale v T5 je podstatně jiný svezení. Jinak ještě na tom Multivanu i Caravelle jsem koukal na spotřebu a je tam dlouhodobá zhurba 10 l na obou,ono to taky jezdí stejný cesty.
FABIA 1,6tdi - soft dieselpower
Re: joj
Od T5 ruce pryč, zlata T4 111kw udelana na 160kw a T5 papa. Neřek bych že je nejak lepsí svezení v T5. Tak si kup Multík T4 nebo Caravele T4 to už není dodavka. Mě osobne se T5 nelíbí , takovej Multik 2003 111kw ten bi nebyl spatnej. Nevím o nikom komu bi se do roka T5 nevysralajoj píše:Skus to koupit a uvidis, kazda T5 treba nemusi byt poruchova, no uvidis, ale az s tim najezdis 30 000km bez zavad, tak nam sem napis a oslavime to

- Mongo
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 949
- Registrován: 16 dub 2007, 16:43
- Bydliště: Zvolen
- Kontaktovat uživatele:
Odpovědi: 0
T5 s R5 neodporucam.. po 230 tis km klakol motor.... takze nemyslim si zeby to vydrzalo nejako vela.... hlavy praskaju ..... sam som mal tu skusenost....nuz a spotreba.. ked ides ako prasa tak nieje problem jazdit za 12 ale klidek pijanko ked dodrzujes predpisi tak 8 ale ako vravia kolegovci radsej T4
Octavia Combi AGR face- Faza 1 in progress (288/232) co nevidiet VA, S764 , Bilstein B4
Passat B5.5 2.8 V6 4motion so skromným nájazdom 574000km
Passat B5.5 2.8 V6 4motion so skromným nájazdom 574000km
K tomu odkazu... pořádný auto začíná dlouhým rozvorem, v kraťasu to podle mě neni ono.
Mám zkušenosti jak s nejsilnější naftovou T4 111kW (chip cca 132kW) tak s nejsilnější naftovou T5 128 kW (chip cca 150kW). T4 měla 100tkm najeto když se kupovala, 430tkm když se prodávala, chip od samýho začátku. Celou dobu původní turbo, vstřiky, poloosy, čerpadlo, prostě na co si vzpomenete. Vídal jsem jí do cca 500tkm, pak se prodala znovu, věřím že ještě jezdí. Až do konce se mezi výměnama vždycky s přehledem vešla mezi rysky. Měnily se váhy vzduchu, rozvody, olej. Jedinej větší problém byl uhnilej kabel od altíku, že to přestalo dobíjet.
Spotřeba se výrazně měnila podle zatížení.
T5ka koupená, když měla najeto necelý 200tkm s komplet servisní historií. Hned po koupi nachipováno. Od tý doby najeto cca 110 tkm, závady za tu dobu: ušlá klima, volnoběžka alternátoru (rozsypala se přesně když nastal interval výměny), unašeč poloosy měněn preventivně, měl namále.
Spotřeba prázdnýho auta větší než T4, ale s naloženým plaťákem jednoznačně a o dost menší. Daleko líp to díky krouťáku drží rychlost proti kopci a naložený nemáte pocit, že se to auto trápí. S tím že to nejede odspoda nesouhlasím. Odspoda to jede mnohem líp než T4, ale ve 3000 to končí (prostě PD), takže je to vhodnější na tahání čehokoli. V manuálu to má hodně vostrou a kousavou spojku (nicmoc do města), ale super zpřevodování, na 3000 otáček to jede 170, díky tomu to i ve vyšších rychlostech žere míň než T4. T5 je mnohem tišší díky tiššímu motoru v malých rychlostech, a ve vyšších je asi ještě větší rozdíl kvůli tomu zpřevodování. Mezi výměnama to má jentaktak mezi ryskama, se preventivně něco dolévá.
Je pravda, že T4 jsem měl radši. Měla charakter, byla to třída sama pro sebe, T5 je blíž ostatním tuctovým dodávkám, už jsou tam taky vidět úspory nákladů.... a poslední facelift s pouze čtyřválcovýma motorama jim jí přiblíží ještě víc. Díky odhlučnění v T5 takřka neni slyšet moje oblíbený pětiválcový brumlání.
Mám zkušenosti jak s nejsilnější naftovou T4 111kW (chip cca 132kW) tak s nejsilnější naftovou T5 128 kW (chip cca 150kW). T4 měla 100tkm najeto když se kupovala, 430tkm když se prodávala, chip od samýho začátku. Celou dobu původní turbo, vstřiky, poloosy, čerpadlo, prostě na co si vzpomenete. Vídal jsem jí do cca 500tkm, pak se prodala znovu, věřím že ještě jezdí. Až do konce se mezi výměnama vždycky s přehledem vešla mezi rysky. Měnily se váhy vzduchu, rozvody, olej. Jedinej větší problém byl uhnilej kabel od altíku, že to přestalo dobíjet.
Spotřeba se výrazně měnila podle zatížení.
T5ka koupená, když měla najeto necelý 200tkm s komplet servisní historií. Hned po koupi nachipováno. Od tý doby najeto cca 110 tkm, závady za tu dobu: ušlá klima, volnoběžka alternátoru (rozsypala se přesně když nastal interval výměny), unašeč poloosy měněn preventivně, měl namále.
Spotřeba prázdnýho auta větší než T4, ale s naloženým plaťákem jednoznačně a o dost menší. Daleko líp to díky krouťáku drží rychlost proti kopci a naložený nemáte pocit, že se to auto trápí. S tím že to nejede odspoda nesouhlasím. Odspoda to jede mnohem líp než T4, ale ve 3000 to končí (prostě PD), takže je to vhodnější na tahání čehokoli. V manuálu to má hodně vostrou a kousavou spojku (nicmoc do města), ale super zpřevodování, na 3000 otáček to jede 170, díky tomu to i ve vyšších rychlostech žere míň než T4. T5 je mnohem tišší díky tiššímu motoru v malých rychlostech, a ve vyšších je asi ještě větší rozdíl kvůli tomu zpřevodování. Mezi výměnama to má jentaktak mezi ryskama, se preventivně něco dolévá.
Je pravda, že T4 jsem měl radši. Měla charakter, byla to třída sama pro sebe, T5 je blíž ostatním tuctovým dodávkám, už jsou tam taky vidět úspory nákladů.... a poslední facelift s pouze čtyřválcovýma motorama jim jí přiblíží ještě víc. Díky odhlučnění v T5 takřka neni slyšet moje oblíbený pětiválcový brumlání.
Volvo V70 2,5D