T4 Multivan a chip
Moderátoři: šulda, Moderátoři
T4 Multivan a chip
Zeptam se mam T4 Multivan 2.5 111kw 151k r.v 1999.Nevim zda mit chip nebo ho vyndat abych neco nezkurvil. Koupil jsem auto stim a nekdy pri jizde na min vytocenou 3 nebo vysi prevod pridam plyn a nekdy klouzne spojka.Auto ma naj 240.000km .Je mozne ze uz spojka odchazi nevim zda dat orig nebo zda se dela silnejsi spojkaa kde sehnat. Zda se mi ze vic coudi ale lidi rikaji ze ty z roku 1999 je to bezne .Da se zjistit zda ten chip je dobry nebo nejaka sracka ?Nebo zda je nekde brzda kde se to da zmerit.Vsem predem dekuju.
-
- Aktivista
- Příspěvky: 1566
- Registrován: 06 srp 2006, 17:48
- Bydliště: Litoměřice
- Kontaktovat uživatele:
Odpovědi: 0
V těhle km bude spojka kaput,a jestly to auto tahalo vozejk tak dvojnásob. Spojku rozhodně doporučuji Sachs nebo origo,ostatní moc nevydržej.Je to těžký auto.S tím čipem je těžké poradit na dálku.Ale rozhodně by to mělo kouřit jen při prudkém zrychlení,pokud to kouří stále tak je něco špatně.Není čip jako čip.A ještě k tomu motoru.Tydle 151k motory jsou na hraně a jsou dost náchylé.Už jsem jich pár vyděl schaden. 

Oprava vyvažovacích hřídelí na 2,0TDI a jiné pomsty od VW Group,www.vyvazovaky.cz
Re: T4 Multivan a chip
Zkus se domluvit s Reeshou a přijeďte k nám na brzduhamlet píše:Zeptam se mam T4 Multivan 2.5 111kw 151k r.v 1999.Nevim zda mit chip nebo ho vyndat abych neco nezkurvil. Koupil jsem auto stim a nekdy pri jizde na min vytocenou 3 nebo vysi prevod pridam plyn a nekdy klouzne spojka.Auto ma naj 240.000km .Je mozne ze uz spojka odchazi nevim zda dat orig nebo zda se dela silnejsi spojkaa kde sehnat. Zda se mi ze vic coudi ale lidi rikaji ze ty z roku 1999 je to bezne .Da se zjistit zda ten chip je dobry nebo nejaka sracka ?Nebo zda je nekde brzda kde se to da zmerit.Vsem predem dekuju.

Věřím,jen tomu co změřím.