RENAULT ESPACE

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
svecprtavec
Sběrač informací
Příspěvky: 48
Registrován: 20 lis 2007, 00:27
Odpovědi: 0
Bydliště: K.Vary

RENAULT ESPACE

Příspěvek od svecprtavec »

Zdravím,

Chtěl bych se poradit jestli někdo nemáte a pokud máte zkušenosti s tímto vozem aby se podělili o své recenze.

Uvažuji o jeo koupi pouze z důvodu prostoru.

Pokud by měl kdokoli jiné doporučení na jiný vůz SEM S NÍM.

Děkuji všem. :)
Uživatelský avatar
Pavlucha
Přispěvovatel
Příspěvky: 94
Registrován: 26 říj 2009, 18:30
Odpovědi: 0
Bydliště: Sudety

Příspěvek od Pavlucha »

co jsem slyšel tak hlavně tohle auto ne s motoren 2.2 dTi
Obrázek
Peugeot 406 2.0 HDi RHS FAP Off
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Má to jednu nevýhodu a to dost podstatnou..Ať se ti na motoru naskytne nějaká větší závada/demontáž hlavy/musíš vyndat kompletní agregát i s pomocným rámem z vozu....A to není za hubičku-u renaultu nezaručí výměnu např.těsnění do 50000kč.../22td/ a praskají tam hlavy..uteč od toho,dokud můžeš...
nepropadat panice...
stefi
Přispěvovatel
Příspěvky: 803
Registrován: 14 pro 2008, 16:23
Odpovědi: 0

Příspěvek od stefi »

tak tak to auto je nielen motorova ale aj elektricka vrazda (noteeth) to si ani v najhorsiom horore nevidel :o
Uživatelský avatar
origoš
Aktivista
Příspěvky: 4149
Registrován: 23 led 2006, 14:21
Odpovědi: 0
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od origoš »

2,2 nebrat!
Benzín patří do letlampy a taky do resistinu

www.mosaznevyrobky.cz
RomanP
Přispěvovatel
Příspěvky: 123
Registrován: 28 kvě 2007, 20:06
Odpovědi: 0
Bydliště: Jihlava

Příspěvek od RomanP »

A co 2.2 Dci ,to bude asi tez to same co ,kolegove. Jeden zrovna mam v garazi a uz na nem delam druhy den, cisteny EGR, vyndat ho to je hrozny pristup, nekdo psal ze kdyz odejde turbo, tez prace na dlouhe casy. Mam dokonce i diagnostiku Clip,koupil jsem to kvuly tomu ze vlastnim Lagunu II
1.8. rok 2002. zatim spokojenost.
Naposledy upravil(a) RomanP dne 14 pro 2009, 00:06, celkem upraveno 1 x.
RomanP
Přispěvovatel
Příspěvky: 123
Registrován: 28 kvě 2007, 20:06
Odpovědi: 0
Bydliště: Jihlava

Příspěvek od RomanP »

Kdyz jste zacali o tom espace ,tak Vam poslu dva obrazky a nevim si rady.
jedna se tedy o 2.2 DCI 95 KW 2001. motor G9T-710. Volnobech v poradku bez znamek kolisani,,plny plyn to taky pravidelny. Ale jde to pomali do otacek ! A kdyz zaradim a chci jet tak pri asi 3100 - 3500 ot, chcipne motor a vyhodnoti zavadu DF072 prechodnou. Tlak na rampe je kolem hodnot 308 bar a pri vytaceni stoupne na 410 bar, mozna kdybych jeste drzel plyn ,ze vyskoci jeste vic.
Zavada DF072 pise diag. Informace tlak paliva - to tedy nechapu a nedosel jsem k tomu ktery cidlo to pozna,, na rampe neboli liste je cidlo snimani tlaku ale pri odpojeni pise zavadu DF 067. takze toto cidlo to byt nemuze.
Musi tam byt jeste jedno ze by to psalo tu zavadu cerpadlo ?? Podle hodnot
diag. Je nekde pokles obcas na radku PR 086, to znamena -odchod tlaku ve spolecnem vedeni paliva ke strikum, palivo prece jde s rampy.Jedine ze by
propoustel strik vracecky pretlaku a hodi tuto zavadu.Dekuji za kazdou malou napovedu.

PS : Nevim tedy co vyhodnocuje zavadu DF 072 ?
Pak nechapu u striku jednoho tento nanos bordelu specenyho ?
Ze vy to byl prepaleny olej ktery protika pod vikem na hlave ?
Vypada to jako karbon ! Nebo je prasklina na hlave ?


http://www.edisk.cz/stahnout-soubor/569 ... .11KB.html
http://www.edisk.cz/stahnout-soubor/548 ... 7.2KB.html
http://www.edisk.cz/stahnout-soubor/170 ... 2.1KB.html
Uživatelský avatar
origoš
Aktivista
Příspěvky: 4149
Registrován: 23 led 2006, 14:21
Odpovědi: 0
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od origoš »

A co 2.2 Dci ,to bude asi tez to same co ,kolegove
To bude ještě horší, protože tam umí zakvasit vstříkovače takovým způsobem, že je nikdo nevyndá (nedestruktivně).
Benzín patří do letlampy a taky do resistinu

www.mosaznevyrobky.cz
bepa
Přispěvovatel
Příspěvky: 491
Registrován: 16 led 2007, 18:20
Odpovědi: 0
Bydliště: Strakonice

Příspěvek od bepa »

RomanP píše:Kdyz jste zacali o tom espace ,tak Vam poslu dva obrazky a nevim si rady.
jedna se tedy o 2.2 DCI 95 KW 2001. motor G9T-710. Volnobech v poradku bez znamek kolisani,,plny plyn to taky pravidelny. Ale jde to pomali do otacek ! A kdyz zaradim a chci jet tak pri asi 3100 - 3500 ot, chcipne motor a vyhodnoti zavadu DF072 prechodnou. Tlak na rampe je kolem hodnot 308 bar a pri vytaceni stoupne na 410 bar, mozna kdybych jeste drzel plyn ,ze vyskoci jeste vic.
Zavada DF072 pise diag. Informace tlak paliva - to tedy nechapu a nedosel jsem k tomu ktery cidlo to pozna,, na rampe neboli liste je cidlo snimani tlaku ale pri odpojeni pise zavadu DF 067. takze toto cidlo to byt nemuze.
Musi tam byt jeste jedno ze by to psalo tu zavadu cerpadlo ?? Podle hodnot
diag. Je nekde pokles obcas na radku PR 086, to znamena -odchod tlaku ve spolecnem vedeni paliva ke strikum, palivo prece jde s rampy.Jedine ze by
propoustel strik vracecky pretlaku a hodi tuto zavadu.Dekuji za kazdou malou napovedu.

PS : Nevim tedy co vyhodnocuje zavadu DF 072 ?
Pak nechapu u striku jednoho tento nanos bordelu specenyho ?
Ze vy to byl prepaleny olej ktery protika pod vikem na hlave ?
Vypada to jako karbon ! Nebo je prasklina na hlave ?


http://www.edisk.cz/stahnout-soubor/569 ... .11KB.html
http://www.edisk.cz/stahnout-soubor/548 ... 7.2KB.html
http://www.edisk.cz/stahnout-soubor/170 ... 2.1KB.html

Na rampě je ventil přetlaku do spatečky často odchozej udělej pod něj zatku s víčka od piva a je klid
RomanP
Přispěvovatel
Příspěvky: 123
Registrován: 28 kvě 2007, 20:06
Odpovědi: 0
Bydliště: Jihlava

Příspěvek od RomanP »

Nemas foto toho ventilu o ktrery se jedna ? Dam tam asi to vicko, protoze po otoceni klicku nekdy je slyset jak se palivo vraci do nadrze. Ten ventil je elektronickej ? No asi nebude lehky se k nemu asi dostat , myslim ze bude umisten na prave strane ?



PS : Strikovac jsem dostal ven ,,nikde zadne dole tesneni a na prave strane strzeny sroub. to uz je tak tak opraveno provizorne, auto jede stale
a nevypadava uz motor ! Stejnak dojde k tomu ze motor pujde ven !Foto posilam strikovace - hrozne.
http://www.edisk.cz/stahnout-soubor/336 ... .41KB.html
bepa
Přispěvovatel
Příspěvky: 491
Registrován: 16 led 2007, 18:20
Odpovědi: 0
Bydliště: Strakonice

Příspěvek od bepa »

RomanP píše:Nemas foto toho ventilu o ktrery se jedna ? Dam tam asi to vicko, protoze po otoceni klicku nekdy je slyset jak se palivo vraci do nadrze. Ten ventil je elektronickej ? No asi nebude lehky se k nemu asi dostat , myslim ze bude umisten na prave strane ?



PS : Strikovac jsem dostal ven ,,nikde zadne dole tesneni a na prave strane strzeny sroub. to uz je tak tak opraveno provizorne, auto jede stale
a nevypadava uz motor ! Stejnak dojde k tomu ze motor pujde ven !Foto posilam strikovace - hrozne.
http://www.edisk.cz/stahnout-soubor/336 ... .41KB.html
to nemam je to s čela rampy vypada to jako zatka
RomanP
Přispěvovatel
Příspěvky: 123
Registrován: 28 kvě 2007, 20:06
Odpovědi: 0
Bydliště: Jihlava

Příspěvek od RomanP »

ok,podivam se ,urcite to najdu , co ti to delalo nez jsi tam dal zatku ? me to jeste nejde moc akcelerace ,,jeto trochu hluchy ,, jinak tlak na rampe po otoceni klicku je 4. Bar a kdyz jedu tak to vylitne o hodne vic az na 7-9 Bar.

PS: ty vlastnis to same auto ? Jeste mi nikdo nedokazal, kde tam chyby ta jedna hadicka od umeleho deklu na ktery ventil rizeny,jsou tam dva a nevim na ktery to nasunout.treba to tam neba byt ! takto mi kamos privezl
a nedokazal mi tez rict jestly to tam bylo nebo ne,,skoda ze nemam aspon fotku stejneho motoru,hned by se videlo,odkad vitr fouka,auto ma teprve 1. rok moc,moc spatne koupil.

http://www.edisk.cz/stahnout-soubor/795 ... .45KB.html

http://www.edisk.cz/stahnout-soubor/472 ... .62KB.html
bepa
Přispěvovatel
Příspěvky: 491
Registrován: 16 led 2007, 18:20
Odpovědi: 0
Bydliště: Strakonice

Příspěvek od bepa »

Renaulta opravdu nevlastním (noteeth) a nejspíš nikdy nebudu.Zátku sem řešil na mastru stim samim motorem dělalo to ruzny věci ohledně tlaku na rampě ,nejelo to chcípalo atd.Neřikam že je to tim stopro ale už několikrat sem to slišel a 3 mně osobně pomohlo .S hadička nevim musel bych až něco přijede kouknout kam co vede
Odpovědět

Zpět na „Renault / Dacia“