Turbo GT2052 do BMW 525 TDS

Moderátoři: šulda, Moderátoři

prapatak
Nováček
Příspěvky: 7
Registrován: 16 pro 2009, 11:06
Odpovědi: 0

Turbo GT2052 do BMW 525 TDS

Příspěvek od prapatak »

Ahoj,je tu někdo,kdo by mi řekl,který turbo je lepší?
Jestli to co tam mám namontovaný v sérii TD04 kod turba je 49177-06440
a nebo z Audi A6 2,5tdi Garrett GT2052?
Podtlaková regulace jde prý nějak předělat na přetlakovou a tak jestli by mělo smysl tu výměnu udělat.
Uživatelský avatar
oldaf
Aktivista
Příspěvky: 1257
Registrován: 01 čer 2007, 22:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od oldaf »

A proč tam nedat rovnou GT2052 z BMW525D? Mělo by dokonce pasovat na svody z TDSa. Jinak GT2052 mám překopanou na přetlak na 1,9mTDI.
dawe2706
Aktivista
Příspěvky: 1103
Registrován: 06 čer 2008, 06:54
Odpovědi: 0
Bydliště: Šumperk

Příspěvek od dawe2706 »

oldaf píše:A proč tam nedat rovnou GT2052 z BMW525D? Mělo by dokonce pasovat na svody z TDSa. Jinak GT2052 mám překopanou na přetlak na 1,9mTDI.
A jak jsi to předělal? jako jenom tu plechovku otočil a nasadil na to tu hadičku? a kolik Ti to tlačí?
O tom,že to jde předělat jsem už slyšel.Jak to ale potom reguluje tlak,když chci třeba 1,5bar.MOje turbo má westgate a tak při velkm tlaku se to ufoukne do výfuku,ale kam se ten tlak ufoukne,když je ta regulace předělaná na přetlak?
Dík za odpověď.
BME E61 530d chip 580Nm 282ps
BMW E39 530d touring + CP3 + Hybrid 636Nm 272ps ex
Opel Omega 2.5 mTDS Caravan 550Nm 230ps
GAME OVER
Uživatelský avatar
oldaf
Aktivista
Příspěvky: 1257
Registrován: 01 čer 2007, 22:14
Odpovědi: 0

Gt2052- na přetlak

Příspěvek od oldaf »

1,9mtdiObrázek
dawe2706
Aktivista
Příspěvky: 1103
Registrován: 06 čer 2008, 06:54
Odpovědi: 0
Bydliště: Šumperk

Příspěvek od dawe2706 »

Noo a do té plechovky jsi normálně napojil hadičku z té tlakové části turba a hotovo? a Tlak potom šteluješ tím táhlem že?
BME E61 530d chip 580Nm 282ps
BMW E39 530d touring + CP3 + Hybrid 636Nm 272ps ex
Opel Omega 2.5 mTDS Caravan 550Nm 230ps
GAME OVER
prapatak
Nováček
Příspěvky: 7
Registrován: 16 pro 2009, 11:06
Odpovědi: 0

Příspěvek od prapatak »

To vypadá dobře :) a myslíš,že to turbo bude lepší,než to z té mé 325tds.Je to přeci taky jen 2,5 teda kromě regulace naklápění lopatek.
Co jsem tu četl,tak GT2052 je tady docela oblíbený.
Uživatelský avatar
oldaf
Aktivista
Příspěvky: 1257
Registrován: 01 čer 2007, 22:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od oldaf »

Ano, přesně tak. Ta plechovka je z nějakýho starýho turba na přetlak. Prý se dá i rozpertlovat původní plechovka a jen přehodit pružinu na druhou stranu, ale to jsem nezkoušel, mám doma dost starých turb který maj plechovku na přetlak tak je z čeho brát. Normálně to funguje, mám v plánu dát tohle velký turbo taky do TDSa ale musím ho nejdřív sehnat za dobrej peníz. A jak to lítá z novýma tryskama? Je znát nějakej rozdíl?
Uživatelský avatar
oldaf
Aktivista
Příspěvky: 1257
Registrován: 01 čer 2007, 22:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od oldaf »

prapatak píše:To vypadá dobře :) a myslíš,že to turbo bude lepší,než to z té mé 325tds.Je to přeci taky jen 2,5 teda kromě regulace naklápění lopatek.
Co jsem tu četl,tak GT2052 je tady docela oblíbený.

2052 je o dost větší než to origo turbo co se dávalo do TDSa. A ty spaliny si myslím jsou líp využívány k tomu aby líp a hlavně dřív roztáčely turbo. Proto se dneska už dávaj turba jen s naklápěcíma lopatkama.
dawe2706
Aktivista
Příspěvky: 1103
Registrován: 06 čer 2008, 06:54
Odpovědi: 0
Bydliště: Šumperk

Příspěvek od dawe2706 »

oldaf píše:Ano, přesně tak. Ta plechovka je z nějakýho starýho turba na přetlak. Prý se dá i rozpertlovat původní plechovka a jen přehodit pružinu na druhou stranu, ale to jsem nezkoušel, mám doma dost starých turb který maj plechovku na přetlak tak je z čeho brát. Normálně to funguje, mám v plánu dát tohle velký turbo taky do TDSa ale musím ho nejdřív sehnat za dobrej peníz. A jak to lítá z novýma tryskama? Je znát nějakej rozdíl?
Nooasi to bude tím,že mám elektrický čerpadlo,tak to jede bych řekl stejně.Ještě jsem nezkoušel nějaký testy,ale je to asi fakt na stejno a nekouří to.Ale někdy v lednu pojedu za známím,co mi to chipoval a ten v mapách přidá ropu a to už by mělo být znát.a estli se podaří i GT2050 ,tak to bude hustý.... uvidíme.Dokonce jak mi dovezli trysky co jsem tam měl.tak 4 byly DN0SD300 a 2 DN0SD318 (to je starej a novej typ)..a taky to jelo,tak myslím,že po těch ůpravách to bude znát.
BME E61 530d chip 580Nm 282ps
BMW E39 530d touring + CP3 + Hybrid 636Nm 272ps ex
Opel Omega 2.5 mTDS Caravan 550Nm 230ps
GAME OVER
dawe2706
Aktivista
Příspěvky: 1103
Registrován: 06 čer 2008, 06:54
Odpovědi: 0
Bydliště: Šumperk

Příspěvek od dawe2706 »

oldaf píše:Ano, přesně tak. Ta plechovka je z nějakýho starýho turba na přetlak. Prý se dá i rozpertlovat původní plechovka a jen přehodit pružinu na druhou stranu, ale to jsem nezkoušel, mám doma dost starých turb který maj plechovku na přetlak tak je z čeho brát. Normálně to funguje, mám v plánu dát tohle velký turbo taky do TDSa ale musím ho nejdřív sehnat za dobrej peníz. A jak to lítá z novýma tryskama? Je znát nějakej rozdíl?
Tak mi dnes od Andreho přišlo turbo GT2052V Je oproti tomu mímu o dost větší :o po svátkách na to vlítnu a potom napíšu,co se změnilo.
BME E61 530d chip 580Nm 282ps
BMW E39 530d touring + CP3 + Hybrid 636Nm 272ps ex
Opel Omega 2.5 mTDS Caravan 550Nm 230ps
GAME OVER
bombastiq
Aktivista
Příspěvky: 3643
Registrován: 07 kvě 2008, 21:30
Odpovědi: 0
Bydliště: Šumperk

Příspěvek od bombastiq »

tak kdybys potřeboval s tou gt2052 helfnout tak cinkni
už sem jednu převrtával a regulační tlakovou banku nám doma asi taky
;)
--775914666--stačí zavolat :) , Berlingo 1.9D Prasečák + MB-OM604 SUPERTURBODIESEL
dawe2706
Aktivista
Příspěvky: 1103
Registrován: 06 čer 2008, 06:54
Odpovědi: 0
Bydliště: Šumperk

Příspěvek od dawe2706 »

bombastiq píše:tak kdybys potřeboval s tou gt2052 helfnout tak cinkni
už sem jednu převrtával a regulační tlakovou banku nám doma asi taky
;)
Noo myslím,že se to nebude muset převrtávat..Teda jen,když jsem na to předběžně koukal,ale po té bance se prosím mrkni.Musím to předělat na přetlak.Dikec
BME E61 530d chip 580Nm 282ps
BMW E39 530d touring + CP3 + Hybrid 636Nm 272ps ex
Opel Omega 2.5 mTDS Caravan 550Nm 230ps
GAME OVER
Uživatelský avatar
oldaf
Aktivista
Příspěvky: 1257
Registrován: 01 čer 2007, 22:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od oldaf »

Baňku tam můžeš nechat tu svojí z opla.
dawe2706
Aktivista
Příspěvky: 1103
Registrován: 06 čer 2008, 06:54
Odpovědi: 0
Bydliště: Šumperk

Příspěvek od dawe2706 »

oldaf píše:Baňku tam můžeš nechat tu svojí z opla.
Ale v té bance bude taky asi rozdíl ne? Mě to taky napadlo nechat tam tu moji,než tam dávat z nějakýho jinýho turba...(jiný průměr a přepětí pruziny atd)
Přeci jenom ta moje bude asi nejlepší.
BME E61 530d chip 580Nm 282ps
BMW E39 530d touring + CP3 + Hybrid 636Nm 272ps ex
Opel Omega 2.5 mTDS Caravan 550Nm 230ps
GAME OVER
Uživatelský avatar
oldaf
Aktivista
Příspěvky: 1257
Registrován: 01 čer 2007, 22:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od oldaf »

Rozdíl je jen v uchycení tý baňky. Odříznul bych jen baňky od držáku a přehodil je. Odříznutou baňku bych jen bodnul svářečkou na dvou místech na držák z 2052. A pak jen upravit táhlo.
Odpovědět

Zpět na „BMW“