1Z, píst či nepíst

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
David Šidlen
Nováček
Příspěvky: 9
Odpovědi: 0
Registrován: 17 říj 2006, 08:17

1Z, píst či nepíst

Příspěvek od David Šidlen »

Chtěl bych se zeptat na váš názor. Je třeba měnit písty u 1Z motoru, když má 84 kw vstřiky, turbo tlačí víc, čip. Cca by měl motor mít ke 100 kw.
Auto mám teprve krátce, ale trochu mě znepokojily zprávy o propálenejch pístech..
Uživatelský avatar
TDIPOWER
Přispěvovatel
Příspěvky: 878
Odpovědi: 0
Registrován: 30 led 2006, 14:24
Bydliště: Havířov

Příspěvek od TDIPOWER »

100kW? Písty určitě vyměnit! Co jsou vstřiky z 84kW?
VW GIV ASZ, Frateli RACE 783, GTxxxxV - skládačka, FMIC, 60mm straight-through exhaust, jednohmota 240mm SACHS RACE, TDIfun HI-TECH software 300+PS, 1/4 míle 13,178s
David Šidlen
Nováček
Příspěvky: 9
Odpovědi: 0
Registrován: 17 říj 2006, 08:17

Příspěvek od David Šidlen »

mam auto teprve týden.Moc se v tom nevyznám.Vim,že sou jiný vstřiky,turbo a je čip. Dneska se podívám,ale minule sem žádný označení nikde neviděl..
Uživatelský avatar
TDIPOWER
Přispěvovatel
Příspěvky: 878
Odpovědi: 0
Registrován: 30 led 2006, 14:24
Bydliště: Havířov

Příspěvek od TDIPOWER »

To bude zřejmě 81kW. Nicméně u 1Z když vyměníš jen vstřiky, tak je to taková únosná hranice. Jestli je tam čip na 100kW, tak to je extrém a asi to nevydrží. Zavčas to vyměň než bude pozdě. Napiš Vojtovi (uživatel go.vojta). Ten to všechno podstoupil.
VW GIV ASZ, Frateli RACE 783, GTxxxxV - skládačka, FMIC, 60mm straight-through exhaust, jednohmota 240mm SACHS RACE, TDIfun HI-TECH software 300+PS, 1/4 míle 13,178s
David Šidlen
Nováček
Příspěvky: 9
Odpovědi: 0
Registrován: 17 říj 2006, 08:17

Příspěvek od David Šidlen »

diíky moc. Nevíš,kolik to může baj voko stát?
Uživatelský avatar
Kornout
Aktivista
Příspěvky: 3097
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 21:21
Bydliště: šluknovský výběžek

Příspěvek od Kornout »

Záleží za kolik seženeš ty písty. Jinak výměna počítej cca 5t, je tam ještě docel velká položka za těsnění pod hlavu a šrouby.
Jinak já mám cca 90kW a písty držej, ale dát tam ještě chip už bych se asi neodvážil, určitě písty vyměnit!
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW :-D
David Šidlen
Nováček
Příspěvky: 9
Odpovědi: 0
Registrován: 17 říj 2006, 08:17

Příspěvek od David Šidlen »

Dík. To se mi tady ale hezky scházej informace.. Začíná se mi to líbit.
Když už sme v tom,tak to vememe všechno.

Když motoru naložim a turbo se začne točit dost, je slyšet i syčivej zvuk..myslel sem si na netěsnosti někde před turbem,ale nic sem nenašel..Myslíte,že takovej bordel dokáže dělat i filtr? Mam tam K&N...
Je to silou zvuku tak půl na půl..turbo a sykot... (hm)

Další věc je, že když motor vytočim na 4000 (nedělám to moc často.. (noteeth) ), začne se z motoru ozývat zvuk, jako když řežete na cirkulárce.. :? S otáčkama se nemění,zůstává pořád stejný, ať se turbo točí víc, nebo míň. Třeba je to jen něáká rezonace plechu, ale třeba někdo víte.. (crazy)

Když zhasínám motor, zarachtá.. spíš zacinká.. (hm) Skrátka divnej zvuk..

Rád bych dodal, že mam diesel teprve 3 týdny a před tim sem měl felcku, takže mě tolerujte, když melu pí***iny. (LOL) Dík.
go.vojta
Aktivista
Příspěvky: 1871
Odpovědi: 0
Registrován: 02 dub 2006, 11:19
Bydliště: třebíč
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od go.vojta »

No tak ty zvuky se takhle po netu dost těžko určujou. musel bych to slyšet. To syčení může být tím filtrem a taky výfukem. s ním nemáš něco děláno?? a jestli píšeš o zvuku cirkulárky v otáčkách tak aby to turbo nebylo už po smrti..
Passat B5 tdi, passat B4 tdi

BMW R1150GS
Uživatelský avatar
Kornout
Aktivista
Příspěvky: 3097
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 21:21
Bydliště: šluknovský výběžek

Příspěvek od Kornout »

Ten filtr dělá divy, na 100% je to syčení tím, radši tam dej origo box. Ten zvuk při vysokejch ot. s tím může také souvyset.
To zarachtání při doběhu můžou dělat silentbloky, nebo výfuk, popř. krytí výfuku.
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW :-D
David Šidlen
Nováček
Příspěvky: 9
Odpovědi: 0
Registrován: 17 říj 2006, 08:17

Příspěvek od David Šidlen »

Turbo snad po smrti ještě není.. Teda funguje normálně..
O výkendu sem se v tom trochu pohrabal a taky si myslim,že syčí ten filtr.
Nevíte někdo,kde sehnat gumovou manžetu, druhou za turbo.. Rozměry jsou 40mm na vstupu, 50 na výstupu.. podle tohu,jak se na to koukáte.. (noteeth) a dýlka by měla bejt cca 80 - 100 mm. Představuju si pevnej gumotextil..

http://www.rubena.cz/Default.asp?CatID=1946&TYPTREE=1
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“