1Z, píst či nepíst
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Nováček
- Příspěvky: 9
- Registrován: 17 říj 2006, 08:17
Odpovědi: 0
1Z, píst či nepíst
Chtěl bych se zeptat na váš názor. Je třeba měnit písty u 1Z motoru, když má 84 kw vstřiky, turbo tlačí víc, čip. Cca by měl motor mít ke 100 kw.
Auto mám teprve krátce, ale trochu mě znepokojily zprávy o propálenejch pístech..
Auto mám teprve krátce, ale trochu mě znepokojily zprávy o propálenejch pístech..
-
- Nováček
- Příspěvky: 9
- Registrován: 17 říj 2006, 08:17
Odpovědi: 0
To bude zřejmě 81kW. Nicméně u 1Z když vyměníš jen vstřiky, tak je to taková únosná hranice. Jestli je tam čip na 100kW, tak to je extrém a asi to nevydrží. Zavčas to vyměň než bude pozdě. Napiš Vojtovi (uživatel go.vojta). Ten to všechno podstoupil.
VW GIV ASZ, Frateli RACE 783, GTxxxxV - skládačka, FMIC, 60mm straight-through exhaust, jednohmota 240mm SACHS RACE, TDIfun HI-TECH software 300+PS, 1/4 míle 13,178s
-
- Nováček
- Příspěvky: 9
- Registrován: 17 říj 2006, 08:17
Odpovědi: 0
- Kornout
- Aktivista
- Příspěvky: 3097
- Registrován: 23 led 2006, 21:21
- Bydliště: šluknovský výběžek
Odpovědi: 0
Záleží za kolik seženeš ty písty. Jinak výměna počítej cca 5t, je tam ještě docel velká položka za těsnění pod hlavu a šrouby.
Jinak já mám cca 90kW a písty držej, ale dát tam ještě chip už bych se asi neodvážil, určitě písty vyměnit!
Jinak já mám cca 90kW a písty držej, ale dát tam ještě chip už bych se asi neodvážil, určitě písty vyměnit!
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW

-
- Nováček
- Příspěvky: 9
- Registrován: 17 říj 2006, 08:17
Odpovědi: 0
Dík. To se mi tady ale hezky scházej informace.. Začíná se mi to líbit.
Když už sme v tom,tak to vememe všechno.
Když motoru naložim a turbo se začne točit dost, je slyšet i syčivej zvuk..myslel sem si na netěsnosti někde před turbem,ale nic sem nenašel..Myslíte,že takovej bordel dokáže dělat i filtr? Mam tam K&N...
Je to silou zvuku tak půl na půl..turbo a sykot...
Další věc je, že když motor vytočim na 4000 (nedělám to moc často..
), začne se z motoru ozývat zvuk, jako když řežete na cirkulárce..
S otáčkama se nemění,zůstává pořád stejný, ať se turbo točí víc, nebo míň. Třeba je to jen něáká rezonace plechu, ale třeba někdo víte..
Když zhasínám motor, zarachtá.. spíš zacinká..
Skrátka divnej zvuk..
Rád bych dodal, že mam diesel teprve 3 týdny a před tim sem měl felcku, takže mě tolerujte, když melu pí***iny.
Dík.
Když už sme v tom,tak to vememe všechno.
Když motoru naložim a turbo se začne točit dost, je slyšet i syčivej zvuk..myslel sem si na netěsnosti někde před turbem,ale nic sem nenašel..Myslíte,že takovej bordel dokáže dělat i filtr? Mam tam K&N...
Je to silou zvuku tak půl na půl..turbo a sykot...

Další věc je, že když motor vytočim na 4000 (nedělám to moc často..



Když zhasínám motor, zarachtá.. spíš zacinká..

Rád bych dodal, že mam diesel teprve 3 týdny a před tim sem měl felcku, takže mě tolerujte, když melu pí***iny.

- Kornout
- Aktivista
- Příspěvky: 3097
- Registrován: 23 led 2006, 21:21
- Bydliště: šluknovský výběžek
Odpovědi: 0
Ten filtr dělá divy, na 100% je to syčení tím, radši tam dej origo box. Ten zvuk při vysokejch ot. s tím může také souvyset.
To zarachtání při doběhu můžou dělat silentbloky, nebo výfuk, popř. krytí výfuku.
To zarachtání při doběhu můžou dělat silentbloky, nebo výfuk, popř. krytí výfuku.
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW

-
- Nováček
- Příspěvky: 9
- Registrován: 17 říj 2006, 08:17
Odpovědi: 0
Turbo snad po smrti ještě není.. Teda funguje normálně..
O výkendu sem se v tom trochu pohrabal a taky si myslim,že syčí ten filtr.
Nevíte někdo,kde sehnat gumovou manžetu, druhou za turbo.. Rozměry jsou 40mm na vstupu, 50 na výstupu.. podle tohu,jak se na to koukáte..
a dýlka by měla bejt cca 80 - 100 mm. Představuju si pevnej gumotextil..
http://www.rubena.cz/Default.asp?CatID=1946&TYPTREE=1
O výkendu sem se v tom trochu pohrabal a taky si myslim,že syčí ten filtr.
Nevíte někdo,kde sehnat gumovou manžetu, druhou za turbo.. Rozměry jsou 40mm na vstupu, 50 na výstupu.. podle tohu,jak se na to koukáte..

http://www.rubena.cz/Default.asp?CatID=1946&TYPTREE=1