Stránka 1 z 1

1Z, píst či nepíst

Napsal: 17 říj 2006, 08:37
od David Šidlen
Chtěl bych se zeptat na váš názor. Je třeba měnit písty u 1Z motoru, když má 84 kw vstřiky, turbo tlačí víc, čip. Cca by měl motor mít ke 100 kw.
Auto mám teprve krátce, ale trochu mě znepokojily zprávy o propálenejch pístech..

Napsal: 17 říj 2006, 08:52
od TDIPOWER
100kW? Písty určitě vyměnit! Co jsou vstřiky z 84kW?

Napsal: 17 říj 2006, 08:58
od David Šidlen
mam auto teprve týden.Moc se v tom nevyznám.Vim,že sou jiný vstřiky,turbo a je čip. Dneska se podívám,ale minule sem žádný označení nikde neviděl..

Napsal: 17 říj 2006, 09:04
od TDIPOWER
To bude zřejmě 81kW. Nicméně u 1Z když vyměníš jen vstřiky, tak je to taková únosná hranice. Jestli je tam čip na 100kW, tak to je extrém a asi to nevydrží. Zavčas to vyměň než bude pozdě. Napiš Vojtovi (uživatel go.vojta). Ten to všechno podstoupil.

Napsal: 17 říj 2006, 09:08
od David Šidlen
diíky moc. Nevíš,kolik to může baj voko stát?

Napsal: 17 říj 2006, 19:42
od Kornout
Záleží za kolik seženeš ty písty. Jinak výměna počítej cca 5t, je tam ještě docel velká položka za těsnění pod hlavu a šrouby.
Jinak já mám cca 90kW a písty držej, ale dát tam ještě chip už bych se asi neodvážil, určitě písty vyměnit!

Napsal: 18 říj 2006, 07:15
od David Šidlen
Dík. To se mi tady ale hezky scházej informace.. Začíná se mi to líbit.
Když už sme v tom,tak to vememe všechno.

Když motoru naložim a turbo se začne točit dost, je slyšet i syčivej zvuk..myslel sem si na netěsnosti někde před turbem,ale nic sem nenašel..Myslíte,že takovej bordel dokáže dělat i filtr? Mam tam K&N...
Je to silou zvuku tak půl na půl..turbo a sykot... (hm)

Další věc je, že když motor vytočim na 4000 (nedělám to moc často.. (noteeth) ), začne se z motoru ozývat zvuk, jako když řežete na cirkulárce.. :? S otáčkama se nemění,zůstává pořád stejný, ať se turbo točí víc, nebo míň. Třeba je to jen něáká rezonace plechu, ale třeba někdo víte.. (crazy)

Když zhasínám motor, zarachtá.. spíš zacinká.. (hm) Skrátka divnej zvuk..

Rád bych dodal, že mam diesel teprve 3 týdny a před tim sem měl felcku, takže mě tolerujte, když melu pí***iny. (LOL) Dík.

Napsal: 19 říj 2006, 18:24
od go.vojta
No tak ty zvuky se takhle po netu dost těžko určujou. musel bych to slyšet. To syčení může být tím filtrem a taky výfukem. s ním nemáš něco děláno?? a jestli píšeš o zvuku cirkulárky v otáčkách tak aby to turbo nebylo už po smrti..

Napsal: 19 říj 2006, 21:19
od Kornout
Ten filtr dělá divy, na 100% je to syčení tím, radši tam dej origo box. Ten zvuk při vysokejch ot. s tím může také souvyset.
To zarachtání při doběhu můžou dělat silentbloky, nebo výfuk, popř. krytí výfuku.

Napsal: 23 říj 2006, 06:34
od David Šidlen
Turbo snad po smrti ještě není.. Teda funguje normálně..
O výkendu sem se v tom trochu pohrabal a taky si myslim,že syčí ten filtr.
Nevíte někdo,kde sehnat gumovou manžetu, druhou za turbo.. Rozměry jsou 40mm na vstupu, 50 na výstupu.. podle tohu,jak se na to koukáte.. (noteeth) a dýlka by měla bejt cca 80 - 100 mm. Představuju si pevnej gumotextil..

http://www.rubena.cz/Default.asp?CatID=1946&TYPTREE=1