Stránka 1 z 2
Zetor 25
Napsal: 17 říj 2006, 14:05
od Dussič
Potřeboval bych poradit jestli někdo nevíte,kde by jse nechala přebrousit kliková hřídel na starého zetora 25.Dal jsem se do GO celého traktoru,ale zjistil jsem dost opotřebovanou (spíš vydřenou) klik. hřídel u 2.válce.Soudruzi předemnou sním asi zkoušeli jezdit bez oleje.
Dík. Octávia66KW r.2000
Napsal: 17 říj 2006, 20:05
od origoš
Např. Řevnice u Prahy, Ivan Kasl.
Napsal: 18 říj 2006, 06:54
od Dussič
origoš píše:Např. Řevnice u Prahy, Ivan Kasl.
Dík,nemáš na něj nějaký kontakt? Jsem z Č.B.tak bych to neměl tak daleko.
Napsal: 18 říj 2006, 13:31
od Mcjohn
V Č.B. bych věděl o Frnochovi brousí kliky ve strážkovicích, ale nemam s ním zkušenosti.
Napsal: 18 říj 2006, 16:54
od woodman007
Zkus se zeptat v brusírně v Domažlicích
http://www.brusirnavalcu.cz/, jsou tam lidi na svém místě. Moc mi pomohli, když jdem dával dohromady motor z 924 turba. Ceny přijatelný.

Napsal: 18 říj 2006, 19:38
od Dussič
Mcjohn píše:V Č.B. bych věděl o Frnochovi brousí kliky ve strážkovicích, ale nemam s ním zkušenosti.
Jestli víš nějaký kontakt,napiš. Dík.
Napsal: 19 říj 2006, 17:29
od Mcjohn
Frnoch 602118747
Napsal: 20 říj 2006, 17:47
od Dussič
Mcjohn píše:Frnoch 602118747
Dík za kontakt .
Napsal: 12 lis 2006, 08:02
od Dussič
Ahoj,tak mam kliku přebroušenou a uloženou v bloku motoru + nové vložky a písty. Dělali mi to ve Velkém Meziříčí za 12000Kč.
Mám ,ale další zádrhel: nevíte někdo postup jak se šteluje vůle ventilů?
Myslel jsem si,že je to jako u auta (4.válce),když se střídají ventily u 1.válce-dělám vůli na 4.válci,ale tohle je 2.válec a nevím jak na to.
Dík za radu. Octávia 66KW r.2000
Napsal: 12 lis 2006, 17:48
od origoš
Nevím, co je za problém. V horní úvrati buď střihají ventily, nebo jsou zavřeny a to je ten moment, kdy se seřizuje.
Napsal: 12 lis 2006, 21:12
od Dussič
No já to zkoušel dělat tak,že u 1.válce,když se ventily střídaly,tak jsem šteloval ventily na 2.válci,ale u sacího ten byl zavřený tak to šlo a výfukový byl stále ještě pootevřený a to aby tam vznikla vůle bych musel vytočit skoro celý šroub,tak mě to zradilo.Možný je to co píšeš,že jsem to neměl v horní úvrati, budu si stím hrát dál. Zatím dík za radu.
Napsal: 12 lis 2006, 22:23
od origoš
Je to trochu nepochopitelné, ale u čtyřválce jde 1+4 a 2+3 společně, proto když první pálí, tak čtvrtý střihá.
Napsal: 12 lis 2006, 22:26
od woodman007
Dussič píše:No já to zkoušel dělat tak,že u 1.válce,když se ventily střídaly,tak jsem šteloval ventily na 2.válci,ale u sacího ten byl zavřený tak to šlo a výfukový byl stále ještě pootevřený a to aby tam vznikla vůle bych musel vytočit skoro celý šroub,tak mě to zradilo.Možný je to co píšeš,že jsem to neměl v horní úvrati, budu si stím hrát dál. Zatím dík za radu.
No je to sice čtyřtakt, ale dvouválec... Musíš seřizovat každej zvlášť, když ti stříhá první tak otoč o jednu otáčku a seřiď ho. No a s druhým zrovna tak.
Napsal: 13 lis 2006, 07:54
od Dussič
Chlapi, oběma vám dík za radu,máte pravdu.Během týdne dám vědět jstli se zdařilo.
Napsal: 20 lis 2006, 08:40
od Dussič
Ahoj,tak seřízení ventilů se zdařilo.Zetor už bafá zatím jen na volnoběh,protože šel dost stuha,tak abych ho hned neodbouch. Ještě jednou dík těm,co mi poradili.
Octávia 66Kw r.2000