dutiny Golf III

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

47kWpowerbaby!
Přispěvovatel
Příspěvky: 56
Odpovědi: 0
Registrován: 08 zář 2006, 08:42

dutiny Golf III

Příspěvek od 47kWpowerbaby! »

děcka, kde všude má Golf kritická místa a dutiny, kde jsou servisní záslepky pro aplikaci konzervace?

Zkrátka kde obvykle trojka hnije? Díky!
vlkodlak
Sběrač informací
Příspěvky: 25
Odpovědi: 0
Registrován: 24 srp 2006, 05:49
Bydliště: Český Brod

dutiny

Příspěvek od vlkodlak »

Mě nikde :-D Ale myslym že spodek,podlaha by mohla být krytičťější :)
47kWpowerbaby!
Přispěvovatel
Příspěvky: 56
Odpovědi: 0
Registrován: 08 zář 2006, 08:42

Příspěvek od 47kWpowerbaby! »

můj Golf byl evidentně pravidelně ošetřovanej, ale možná jsem paranoidní, tak tam chci nějakej ten vosk přidat:-)
Naposledy upravil(a) 47kWpowerbaby! dne 12 úno 2007, 13:38, celkem upraveno 1 x.
Uživatelský avatar
daniel.987
Přispěvovatel
Příspěvky: 560
Odpovědi: 0
Registrován: 22 úno 2006, 23:41
Bydliště: Krkonoše

Příspěvek od daniel.987 »

Kritický jsou zadní lemy blatníků. Do staršího auta něco s olejem, třeba resistin 1:1. Vosk tak dobře nenavzlíná.
Sharan ASZ
Octavia AGR
47kWpowerbaby!
Přispěvovatel
Příspěvky: 56
Odpovědi: 0
Registrován: 08 zář 2006, 08:42

Příspěvek od 47kWpowerbaby! »

máš na mysli ten "pertl" co je přístupnej z podběhu?
Uživatelský avatar
kazzach
Nováček
Příspěvky: 17
Odpovědi: 0
Registrován: 22 říj 2006, 16:47

Příspěvek od kazzach »

KONKOR 103! :P
Případně směs 1/4 Konkor, 1/4 technickej benzin, 1/4 motor. olej, 1/4 Resistin.
47kWpowerbaby!
Přispěvovatel
Příspěvky: 56
Odpovědi: 0
Registrován: 08 zář 2006, 08:42

Příspěvek od 47kWpowerbaby! »

čo to také Konkor 103? :o
Uživatelský avatar
kazzach
Nováček
Příspěvky: 17
Odpovědi: 0
Registrován: 22 říj 2006, 16:47

Příspěvek od kazzach »

fakt nevíš? ;)

Antikorozní olej
Popis:kapalina hnědé barvy obsahující přísadu adsorpčního inhibitoru koroze. Nepůsobí tzv. stykovou korozi. Zastaví další korozi, jsou-li použita na místa již zkorodovaná, tzv. stopefekt.
Použití:
používá se pro konzervaci výrobků ze železných kovů
Obráběcí, technologické a konzervační prostředky jsou dodávány v železničních cisternách, autocisternách, 200 l sudech, 10 l kanystrech, případně v jiných obalech po dohodě se zákazníkem. Některé kapaliny a oleje se kromě svého hlavního užití mohou a používají se i k jiným účelům. Takovéto případy je vhodné konzultovat s pracovníky OTS. Obráběcím kapalinám obecně je třeba dát zvýšenou péči, protože jsou vystaveny mnohým vlivům, které mohou ovlivnit jejich funkčnost a životnost. PARAMO, a.s., proto poskytuje servis a poradenskou službu k celkové výše uvedené problematice používání kapalin a olejů.
Kvalitativní parametry
viskozita při 40°C (mm2/s) 68
bod tuhnutí (°C) -15
bod vzplanutí (°C) 200
popel (% hm.) 0,07
gramáž olejového filmu při 20°C (kg/100m2) 2,5
relativní ochranná účinnost Ur (%) 100
doba vzniku první koroze (max. dnů) 11

mmch: každej kdo byl na vojně s nim leštil, promazával a konzervoval lauf svýho sapíka
47kWpowerbaby!
Přispěvovatel
Příspěvky: 56
Odpovědi: 0
Registrován: 08 zář 2006, 08:42

Příspěvek od 47kWpowerbaby! »

tak takovou dobrotu si budu muset někde opatřit :D
Uživatelský avatar
kazzach
Nováček
Příspěvky: 17
Odpovědi: 0
Registrován: 22 říj 2006, 16:47

Příspěvek od kazzach »

stačí otočit prstenem (noteeth)
47kWpowerbaby!
Přispěvovatel
Příspěvky: 56
Odpovědi: 0
Registrován: 08 zář 2006, 08:42

Příspěvek od 47kWpowerbaby! »

ah, teď jsem si vzpoměl, že ho někde mám planej kanďák... (LOL)
Uživatelský avatar
kazzach
Nováček
Příspěvky: 17
Odpovědi: 0
Registrován: 22 říj 2006, 16:47

Příspěvek od kazzach »

no vidíš. a kdes ho vzal? : :-D
jinak ten mix jsem zkusil, ale nejsem si uplně jistej jestli mu věřit. Ten benzín tam más loužit jako vzlínavá složka, ale Konkor sám o sobě vzlíná dost. Řek bych, že ten benzín zbytečně odmašťuje. Pro příště zvolim čistej Konkor.

Opravuji: Co se týče dutin, tak to je jasný - Konkor. Ale co týká podběhů a spodku, tak bych řek že je vhodnější něco co tam vydrží dýl. Například konzervační vosk od PPG. U nás je myslim k sehnání těžko, taky je to trochu drahá sranda, ale účinnost je ohromná. Drží se to toho auta jako ho*no košile.
phobos
Přispěvovatel
Příspěvky: 130
Odpovědi: 0
Registrován: 07 bře 2006, 12:46

Příspěvek od phobos »

kazzach píše:no vidíš. a kdes ho vzal? : :-D
jinak ten mix jsem zkusil, ale nejsem si uplně jistej jestli mu věřit. Ten benzín tam más loužit jako vzlínavá složka, ale Konkor sám o sobě vzlíná dost. Řek bych, že ten benzín zbytečně odmašťuje. Pro příště zvolim čistej Konkor.

Opravuji: Co se týče dutin, tak to je jasný - Konkor. Ale co týká podběhů a spodku, tak bych řek že je vhodnější něco co tam vydrží dýl. Například konzervační vosk od PPG. U nás je myslim k sehnání těžko, taky je to trochu drahá sranda, ale účinnost je ohromná. Drží se to toho auta jako ho*no košile.
spodek podbehy a podobny mista delam zasadne gumoasfaltem a reknu ti je to nezmar drzi to jak svin a stoji to par kacek
Uživatelský avatar
kazzach
Nováček
Příspěvky: 17
Odpovědi: 0
Registrován: 22 říj 2006, 16:47

Příspěvek od kazzach »

Já gumoasfaltu nevěřim. Už jsem viděl moc aut, který zespodu vypadaly jako gumoasfaltem izovloaný od všech nečistot startujících korozi, ale když se do nich dloublo tak se gumoasfalt loupal jako perník, zatimco pod nim kvetly sedmikrásky.
phobos
Přispěvovatel
Příspěvky: 130
Odpovědi: 0
Registrován: 07 bře 2006, 12:46

Příspěvek od phobos »

kazzach píše:Já gumoasfaltu nevěřim. Už jsem viděl moc aut, který zespodu vypadaly jako gumoasfaltem izovloaný od všech nečistot startujících korozi, ale když se do nich dloublo tak se gumoasfalt loupal jako perník, zatimco pod nim kvetly sedmikrásky.
no jasny nesmis to natrit uz chyceny pokud natres zdravej plech tak pohoda
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“