dutiny Golf III
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 56
- Registrován: 08 zář 2006, 08:42
Odpovědi: 0
dutiny Golf III
děcka, kde všude má Golf kritická místa a dutiny, kde jsou servisní záslepky pro aplikaci konzervace?
Zkrátka kde obvykle trojka hnije? Díky!
Zkrátka kde obvykle trojka hnije? Díky!
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 56
- Registrován: 08 zář 2006, 08:42
Odpovědi: 0
můj Golf byl evidentně pravidelně ošetřovanej, ale možná jsem paranoidní, tak tam chci nějakej ten vosk přidat:-)
Naposledy upravil(a) 47kWpowerbaby! dne 12 úno 2007, 13:38, celkem upraveno 1 x.
- daniel.987
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 560
- Registrován: 22 úno 2006, 23:41
- Bydliště: Krkonoše
Odpovědi: 0
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 56
- Registrován: 08 zář 2006, 08:42
Odpovědi: 0
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 56
- Registrován: 08 zář 2006, 08:42
Odpovědi: 0
fakt nevíš?
Antikorozní olej
Popis:kapalina hnědé barvy obsahující přísadu adsorpčního inhibitoru koroze. Nepůsobí tzv. stykovou korozi. Zastaví další korozi, jsou-li použita na místa již zkorodovaná, tzv. stopefekt.
Použití:
používá se pro konzervaci výrobků ze železných kovů
Obráběcí, technologické a konzervační prostředky jsou dodávány v železničních cisternách, autocisternách, 200 l sudech, 10 l kanystrech, případně v jiných obalech po dohodě se zákazníkem. Některé kapaliny a oleje se kromě svého hlavního užití mohou a používají se i k jiným účelům. Takovéto případy je vhodné konzultovat s pracovníky OTS. Obráběcím kapalinám obecně je třeba dát zvýšenou péči, protože jsou vystaveny mnohým vlivům, které mohou ovlivnit jejich funkčnost a životnost. PARAMO, a.s., proto poskytuje servis a poradenskou službu k celkové výše uvedené problematice používání kapalin a olejů.
Kvalitativní parametry
viskozita při 40°C (mm2/s) 68
bod tuhnutí (°C) -15
bod vzplanutí (°C) 200
popel (% hm.) 0,07
gramáž olejového filmu při 20°C (kg/100m2) 2,5
relativní ochranná účinnost Ur (%) 100
doba vzniku první koroze (max. dnů) 11
mmch: každej kdo byl na vojně s nim leštil, promazával a konzervoval lauf svýho sapíka

Antikorozní olej
Popis:kapalina hnědé barvy obsahující přísadu adsorpčního inhibitoru koroze. Nepůsobí tzv. stykovou korozi. Zastaví další korozi, jsou-li použita na místa již zkorodovaná, tzv. stopefekt.
Použití:
používá se pro konzervaci výrobků ze železných kovů
Obráběcí, technologické a konzervační prostředky jsou dodávány v železničních cisternách, autocisternách, 200 l sudech, 10 l kanystrech, případně v jiných obalech po dohodě se zákazníkem. Některé kapaliny a oleje se kromě svého hlavního užití mohou a používají se i k jiným účelům. Takovéto případy je vhodné konzultovat s pracovníky OTS. Obráběcím kapalinám obecně je třeba dát zvýšenou péči, protože jsou vystaveny mnohým vlivům, které mohou ovlivnit jejich funkčnost a životnost. PARAMO, a.s., proto poskytuje servis a poradenskou službu k celkové výše uvedené problematice používání kapalin a olejů.
Kvalitativní parametry
viskozita při 40°C (mm2/s) 68
bod tuhnutí (°C) -15
bod vzplanutí (°C) 200
popel (% hm.) 0,07
gramáž olejového filmu při 20°C (kg/100m2) 2,5
relativní ochranná účinnost Ur (%) 100
doba vzniku první koroze (max. dnů) 11
mmch: každej kdo byl na vojně s nim leštil, promazával a konzervoval lauf svýho sapíka
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 56
- Registrován: 08 zář 2006, 08:42
Odpovědi: 0
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 56
- Registrován: 08 zář 2006, 08:42
Odpovědi: 0
no vidíš. a kdes ho vzal? :
jinak ten mix jsem zkusil, ale nejsem si uplně jistej jestli mu věřit. Ten benzín tam más loužit jako vzlínavá složka, ale Konkor sám o sobě vzlíná dost. Řek bych, že ten benzín zbytečně odmašťuje. Pro příště zvolim čistej Konkor.
Opravuji: Co se týče dutin, tak to je jasný - Konkor. Ale co týká podběhů a spodku, tak bych řek že je vhodnější něco co tam vydrží dýl. Například konzervační vosk od PPG. U nás je myslim k sehnání těžko, taky je to trochu drahá sranda, ale účinnost je ohromná. Drží se to toho auta jako ho*no košile.

jinak ten mix jsem zkusil, ale nejsem si uplně jistej jestli mu věřit. Ten benzín tam más loužit jako vzlínavá složka, ale Konkor sám o sobě vzlíná dost. Řek bych, že ten benzín zbytečně odmašťuje. Pro příště zvolim čistej Konkor.
Opravuji: Co se týče dutin, tak to je jasný - Konkor. Ale co týká podběhů a spodku, tak bych řek že je vhodnější něco co tam vydrží dýl. Například konzervační vosk od PPG. U nás je myslim k sehnání těžko, taky je to trochu drahá sranda, ale účinnost je ohromná. Drží se to toho auta jako ho*no košile.
spodek podbehy a podobny mista delam zasadne gumoasfaltem a reknu ti je to nezmar drzi to jak svin a stoji to par kacekkazzach píše:no vidíš. a kdes ho vzal? :![]()
jinak ten mix jsem zkusil, ale nejsem si uplně jistej jestli mu věřit. Ten benzín tam más loužit jako vzlínavá složka, ale Konkor sám o sobě vzlíná dost. Řek bych, že ten benzín zbytečně odmašťuje. Pro příště zvolim čistej Konkor.
Opravuji: Co se týče dutin, tak to je jasný - Konkor. Ale co týká podběhů a spodku, tak bych řek že je vhodnější něco co tam vydrží dýl. Například konzervační vosk od PPG. U nás je myslim k sehnání těžko, taky je to trochu drahá sranda, ale účinnost je ohromná. Drží se to toho auta jako ho*no košile.
no jasny nesmis to natrit uz chyceny pokud natres zdravej plech tak pohodakazzach píše:Já gumoasfaltu nevěřim. Už jsem viděl moc aut, který zespodu vypadaly jako gumoasfaltem izovloaný od všech nečistot startujících korozi, ale když se do nich dloublo tak se gumoasfalt loupal jako perník, zatimco pod nim kvetly sedmikrásky.