Citroen AX 1.4d
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Citroen AX 1.4d
Čus mám menší problém se svím citroušem. Problém zní: teče mi z čerpadla nafta když je to studený, ale když se to ohřeje neteče jak usuzuji zrakem. Teť jak byli ty mrazy a jsou to teče hodně ono i při normální teplotě 20stupňů celsia. Jak mile se motor ohřeje na provozní teplotu tak žádná kaluž pod autem ani zrakově nic kapat,téci atd.. Mám takové podezření na jeden šroub je okolo něj řetízek-drátek. Mě jde o to jestli-ho můžu utáhnout, aby se nic nestalo s čerpadlem nebo s motorem. Děkuji předem za rady s pozdravem Kodl..
-
- Aktivista
- Příspěvky: 1106
- Registrován: 23 led 2010, 10:25
- Bydliště: Praha a okolí
Odpovědi: 0
Tak sem hoď fotku toho čerpadla i s detailem šroubu, ať víme, co to je. Bojim se ale, že všechny tyhle motory měly Lucase, takže každá rada drahá...
Ségra má to samý auto, má taky bohužel Lucase a tak jen doufáme, že se to nepodělá...zlatej Bosch 


Peugeot Boxer 2.5TDi THX 79kW 1998
Peugeot 106 1.0 CDZ 37kW 1998
Citroen Jumpy 1.9TD 68 kW 1997
Citroen Berlingo 1.9D 51 kW 2000
Peugeot 106 1.0 CDZ 37kW 1998
Citroen Jumpy 1.9TD 68 kW 1997
Citroen Berlingo 1.9D 51 kW 2000
-
- Aktivista
- Příspěvky: 1106
- Registrován: 23 led 2010, 10:25
- Bydliště: Praha a okolí
Odpovědi: 0
To by možná nebylo od věci...a ještě doplnění k těm kroužkům z vitonu - ne všichni prodejci vědí co to je - viton má označení FKM nebo FPMPavelTDi píše:Tam budou "O" kroužky . Před rozděláním si pořádně naměř zašroubování toho šroubku , rozdělej to , změř si velikost ( radši všech ) "O" kroužku a kup nový ( doporučuju viton , nebo silikon ) .
Peugeot Boxer 2.5TDi THX 79kW 1998
Peugeot 106 1.0 CDZ 37kW 1998
Citroen Jumpy 1.9TD 68 kW 1997
Citroen Berlingo 1.9D 51 kW 2000
Peugeot 106 1.0 CDZ 37kW 1998
Citroen Jumpy 1.9TD 68 kW 1997
Citroen Berlingo 1.9D 51 kW 2000
to jsi kupoval Bosch, Lucas nebo Roto-Diesel.. okolo páky to je docela blbé.. to je původní motor s 350t km?? Co vše odešlo? Co jsi musel měnit na motoru??Dejvidos píše:Ja mam na svym winter caru 1,4D AX najeto 350 tisic a čerpalo mi teče taky,ale kolem paky plynu,koupil jsem za 2 tisice jiny,tak ho jen přehodim..
Koupil jsem zase Lucas,jinak motor je origo,kupoval jsem ho po prvnim majiteli a pomalu od nova mu ho i servisuji(jezdim s tim jen couračky a přitelkyně na nakupy-žere to do4litru nafty
) motor je origo,akorat spotřebak-žhavici svičky,rozvody ,oleje,ted to čerpadlo,jinak na motoru nic.Jinak napravy,poloosy,ložiska,čepy atd už jsou měněny několikrat,znate to francouzsky auta,koupil jsem ho za eko dan(s tim že většinu věci jsem měnil ješte puvodnimu majiteli,takže docela dobry kup)Po koupi jsem akorat měnil tyčky řazeni,šlo špatně řadit..

G3 variant GT TDi,Octavia Tdi
no já zatím měnil taky jen spořební věci a zadní nápravu.. já to kupoval před dvěmi roky od znamího za 1 000kč chtěl ho sešrotovat.. důvod prý netáhlo špatně startovalo atd.. po koupi nevím proč mě jelo normálně sice na 150Km/h to trvalo,ale vyšplhalo se to tamDejvidos píše:Koupil jsem zase Lucas,jinak motor je origo,kupoval jsem ho po prvnim majiteli a pomalu od nova mu ho i servisuji(jezdim s tim jen couračky a přitelkyně na nakupy-žere to do4litru nafty) motor je origo,akorat spotřebak-žhavici svičky,rozvody ,oleje,ted to čerpadlo,jinak na motoru nic.Jinak napravy,poloosy,ložiska,čepy atd už jsou měněny několikrat,znate to francouzsky auta,koupil jsem ho za eko dan(s tim že většinu věci jsem měnil ješte puvodnimu majiteli,takže docela dobry kup)Po koupi jsem akorat měnil tyčky řazeni,šlo špatně řadit..

Tak to zas teče, ale někde jinde nepatrně.. Asi na jaře udělám go motoru.. Nedělal někdo, zajímala by mě cena go celého motoru.. díkes KodlKodl54 píše:tak jsem to přetěsnil neteče, ale nastal jeden probém. Jedu držím plyn pořád stejně jede normálně najednou trochu zrychlí a pak zas to jede normalně nevíte čím to je? díkes za odpověď