Citroen AX 1.4d

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Kodl54
Přispěvovatel
Příspěvky: 69
Odpovědi: 0
Registrován: 29 led 2010, 03:02

Citroen AX 1.4d

Příspěvek od Kodl54 »

Čus mám menší problém se svím citroušem. Problém zní: teče mi z čerpadla nafta když je to studený, ale když se to ohřeje neteče jak usuzuji zrakem. Teť jak byli ty mrazy a jsou to teče hodně ono i při normální teplotě 20stupňů celsia. Jak mile se motor ohřeje na provozní teplotu tak žádná kaluž pod autem ani zrakově nic kapat,téci atd.. Mám takové podezření na jeden šroub je okolo něj řetízek-drátek. Mě jde o to jestli-ho můžu utáhnout, aby se nic nestalo s čerpadlem nebo s motorem. Děkuji předem za rady s pozdravem Kodl..
pepe276
Aktivista
Příspěvky: 1106
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2010, 10:25
Bydliště: Praha a okolí

Příspěvek od pepe276 »

Tak sem hoď fotku toho čerpadla i s detailem šroubu, ať víme, co to je. Bojim se ale, že všechny tyhle motory měly Lucase, takže každá rada drahá... :( Ségra má to samý auto, má taky bohužel Lucase a tak jen doufáme, že se to nepodělá...zlatej Bosch :)
Peugeot Boxer 2.5TDi THX 79kW 1998
Peugeot 106 1.0 CDZ 37kW 1998
Citroen Jumpy 1.9TD 68 kW 1997
Citroen Berlingo 1.9D 51 kW 2000
PavelTDi
Přispěvovatel
Příspěvky: 240
Odpovědi: 0
Registrován: 09 črc 2008, 12:29
Bydliště: Brno

Příspěvek od PavelTDi »

Tam budou "O" kroužky . Před rozděláním si pořádně naměř zašroubování toho šroubku , rozdělej to , změř si velikost ( radši všech ) "O" kroužku a kup nový ( doporučuju viton , nebo silikon ) .
VW T3 mTDi + Xantia 2 HDi 80kW . . . repasuju alternátory . . .
pepe276
Aktivista
Příspěvky: 1106
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2010, 10:25
Bydliště: Praha a okolí

Příspěvek od pepe276 »

PavelTDi píše:Tam budou "O" kroužky . Před rozděláním si pořádně naměř zašroubování toho šroubku , rozdělej to , změř si velikost ( radši všech ) "O" kroužku a kup nový ( doporučuju viton , nebo silikon ) .
To by možná nebylo od věci...a ještě doplnění k těm kroužkům z vitonu - ne všichni prodejci vědí co to je - viton má označení FKM nebo FPM
Peugeot Boxer 2.5TDi THX 79kW 1998
Peugeot 106 1.0 CDZ 37kW 1998
Citroen Jumpy 1.9TD 68 kW 1997
Citroen Berlingo 1.9D 51 kW 2000
Kodl54
Přispěvovatel
Příspěvky: 69
Odpovědi: 0
Registrován: 29 led 2010, 03:02

Příspěvek od Kodl54 »

takže přetěsnit čerpadlo?? to znamená ho vyndat nejspíš že.. až teť pujdu k autu vyfotím ten šroub.. zatím a dík za rady.. kodl
Kodl54
Přispěvovatel
Příspěvky: 69
Odpovědi: 0
Registrován: 29 led 2010, 03:02

Příspěvek od Kodl54 »

ještě mám dotaz vstřiky z 1.5d jsou jiný? podle mého mínění jo.. jde mi o to, kdybych vyměnil vstřiky a čerpadlo bosch z 1.5 jestli se trochu zvýší výkon.. ono těch 50PSů už tam nebude při 261 000km..
Dejvidos
Přispěvovatel
Příspěvky: 206
Odpovědi: 0
Registrován: 04 říj 2008, 20:42

Příspěvek od Dejvidos »

Ja mam na svym winter caru 1,4D AX najeto 350 tisic a čerpalo mi teče taky,ale kolem paky plynu,koupil jsem za 2 tisice jiny,tak ho jen přehodim..
G3 variant GT TDi,Octavia Tdi
Kodl54
Přispěvovatel
Příspěvky: 69
Odpovědi: 0
Registrován: 29 led 2010, 03:02

Příspěvek od Kodl54 »

Dejvidos píše:Ja mam na svym winter caru 1,4D AX najeto 350 tisic a čerpalo mi teče taky,ale kolem paky plynu,koupil jsem za 2 tisice jiny,tak ho jen přehodim..
to jsi kupoval Bosch, Lucas nebo Roto-Diesel.. okolo páky to je docela blbé.. to je původní motor s 350t km?? Co vše odešlo? Co jsi musel měnit na motoru??
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Odpovědi: 0
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Jde to opravit bez demontáže čerpadla....
nepropadat panice...
Dejvidos
Přispěvovatel
Příspěvky: 206
Odpovědi: 0
Registrován: 04 říj 2008, 20:42

Příspěvek od Dejvidos »

Koupil jsem zase Lucas,jinak motor je origo,kupoval jsem ho po prvnim majiteli a pomalu od nova mu ho i servisuji(jezdim s tim jen couračky a přitelkyně na nakupy-žere to do4litru nafty (noteeth) ) motor je origo,akorat spotřebak-žhavici svičky,rozvody ,oleje,ted to čerpadlo,jinak na motoru nic.Jinak napravy,poloosy,ložiska,čepy atd už jsou měněny několikrat,znate to francouzsky auta,koupil jsem ho za eko dan(s tim že většinu věci jsem měnil ješte puvodnimu majiteli,takže docela dobry kup)Po koupi jsem akorat měnil tyčky řazeni,šlo špatně řadit..
G3 variant GT TDi,Octavia Tdi
Kodl54
Přispěvovatel
Příspěvky: 69
Odpovědi: 0
Registrován: 29 led 2010, 03:02

Příspěvek od Kodl54 »

Dejvidos píše:Koupil jsem zase Lucas,jinak motor je origo,kupoval jsem ho po prvnim majiteli a pomalu od nova mu ho i servisuji(jezdim s tim jen couračky a přitelkyně na nakupy-žere to do4litru nafty (noteeth) ) motor je origo,akorat spotřebak-žhavici svičky,rozvody ,oleje,ted to čerpadlo,jinak na motoru nic.Jinak napravy,poloosy,ložiska,čepy atd už jsou měněny několikrat,znate to francouzsky auta,koupil jsem ho za eko dan(s tim že většinu věci jsem měnil ješte puvodnimu majiteli,takže docela dobry kup)Po koupi jsem akorat měnil tyčky řazeni,šlo špatně řadit..
no já zatím měnil taky jen spořební věci a zadní nápravu.. já to kupoval před dvěmi roky od znamího za 1 000kč chtěl ho sešrotovat.. důvod prý netáhlo špatně startovalo atd.. po koupi nevím proč mě jelo normálně sice na 150Km/h to trvalo,ale vyšplhalo se to tam :) mě teť žere v zimě 5-6litrů jinak normalně do těch 5litrů.. kde jsi kupoval čerpadlo a za kolik?? přeju hodně šťastných kilometrů..
Dejvidos
Přispěvovatel
Příspěvky: 206
Odpovědi: 0
Registrován: 04 říj 2008, 20:42

Příspěvek od Dejvidos »

Čerpadlo jsem koupil od znameho z vrakoviště za 2000 kč,přijel mu tam AX na sešrotovani,ale docela pěknej. Taky ti přeju štastny kilometry.. (noteeth)
G3 variant GT TDi,Octavia Tdi
Kodl54
Přispěvovatel
Příspěvky: 69
Odpovědi: 0
Registrován: 29 led 2010, 03:02

Příspěvek od Kodl54 »

tak jsem to přetěsnil neteče, ale nastal jeden probém. Jedu držím plyn pořád stejně jede normálně najednou trochu zrychlí a pak zas to jede normalně nevíte čím to je? díkes za odpověď
Kodl54
Přispěvovatel
Příspěvky: 69
Odpovědi: 0
Registrován: 29 led 2010, 03:02

Příspěvek od Kodl54 »

Kodl54 píše:tak jsem to přetěsnil neteče, ale nastal jeden probém. Jedu držím plyn pořád stejně jede normálně najednou trochu zrychlí a pak zas to jede normalně nevíte čím to je? díkes za odpověď
Tak to zas teče, ale někde jinde nepatrně.. Asi na jaře udělám go motoru.. Nedělal někdo, zajímala by mě cena go celého motoru.. díkes Kodl
Kodl54
Přispěvovatel
Příspěvky: 69
Odpovědi: 0
Registrován: 29 led 2010, 03:02

Příspěvek od Kodl54 »

joj tak to zas teče jsem to dnes rozhodil znova a ouhle ty gumičky jsou jaloví teda je to na 19klíč a má to zátku též na 19klíč.. pod zátkou je gumička a pak na samotným tom paznechtu jsou dvě nebo tří gumičky?? nevíte někdo náhodou kde je koupit v Plzni něco kvalitniho.. díky díky..
Odpovědět

Zpět na „Citroën“