tlak turba marea 1,9 JTD105

Alfa Romeo, Fiat, Lancia...

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
boldrik
Nováček
Příspěvky: 9
Odpovědi: 0
Registrován: 08 kvě 2006, 18:15
Bydliště: Lysá nad Labem
Kontaktovat uživatele:

tlak turba marea 1,9 JTD105

Příspěvek od boldrik »

Ahojky mám mareu 1,9 JTD 105 r.v.2000 a mám ji zhruba rok čipovanou údajně na 136 vraníků... Dělali mi to na www.chipcar.cz.. Poslední dobou mám pocit že nejezdí tak dobře jako jezdila.. Nevíte někdo prosím náhodou kolik by mělo tlačit turbo??? začínám z ní být zoufalý nechce se jí a nechce.. Na examineru je ok váha je v pořádku... Tak nevím předem děkuji všem za jakýkoli poznatek. Ahojky Patrik
Uživatelský avatar
ReproBoy
Přispěvovatel
Příspěvky: 88
Odpovědi: 0
Registrován: 04 srp 2006, 08:03
Bydliště: Most
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ReproBoy »

tusim ze v serii 0.9baru, po chipu pry jen o 0.1baru vic, co mi psal bitpower. podle me to je vic. Nicmene by museli upravit wastergate, protoze to je fixne nastaveny na 0.9baru . Oni hlavne zmenej cas vstriku nafty a ty nafty davaj vic.
AR146 TD
boldrik
Nováček
Příspěvky: 9
Odpovědi: 0
Registrován: 08 kvě 2006, 18:15
Bydliště: Lysá nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od boldrik »

Díky moc za odpověd napadlo mě co takhla zvýšit tlak turbíny jde to??? Je to mechanická věc (to bych zvládnul) nebo tlak turba řídí jednotka??? (to je pro mě španělská vesnice..) Ale musím říct že po čipu to jezdilo dobře až teď poslední dobou je to lenoch... Díky Patrik
Mercedes E320 CDI T
Uživatelský avatar
ReproBoy
Přispěvovatel
Příspěvky: 88
Odpovědi: 0
Registrován: 04 srp 2006, 08:03
Bydliště: Most
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ReproBoy »

boldrik píše:Díky moc za odpověd napadlo mě co takhla zvýšit tlak turbíny jde to??? Je to mechanická věc (to bych zvládnul) nebo tlak turba řídí jednotka??? (to je pro mě španělská vesnice..) Ale musím říct že po čipu to jezdilo dobře až teď poslední dobou je to lenoch... Díky Patrik
wastergate je manualni, je to maly turbo GT1544s a nema nataceni lopatek, regulace je pouze manualni, elektronika to ridi az u 85kW JTD - stilo, AR147 ... tam uz je turbo GT1749s. Zvysit tlak neni problem, koukni se na http://www.italiancars.org do sekce technika tam mas par moznosti jak zvysit tlak turba.
AR146 TD
boldrik
Nováček
Příspěvky: 9
Odpovědi: 0
Registrován: 08 kvě 2006, 18:15
Bydliště: Lysá nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od boldrik »

A když se u Marey dívám na turbo a vidím ten ventil tak ta tyčka na to přepouštění se posouvá směrem doleva nebo doprava.. Dal bych na ni pružinku aby to pouštělo až dýl ale nevím na jakou stranu ji dát... Díky...
Mercedes E320 CDI T
Uživatelský avatar
Tomas-Oaza
Přispěvovatel
Příspěvky: 420
Odpovědi: 0
Registrován: 24 led 2006, 12:28
Bydliště: Nikol-City

Příspěvek od Tomas-Oaza »

ty potrebujes tu tycku jako by zkratit,zkus ji rozriznout udelat zavit a dat nejakou delsi matku a muzes si to menit kdy budes chtit
Lancia Kappa 2,4 TDS
Renault Master
Iveco daily 2,3
Uživatelský avatar
Tomas-Oaza
Přispěvovatel
Příspěvky: 420
Odpovědi: 0
Registrován: 24 led 2006, 12:28
Bydliště: Nikol-City

Příspěvek od Tomas-Oaza »

a nebo se mrkni k nam na forum a tam si machy udelal budik do kabiny a i kohout kde si tlak meni sam jak potrebuje
Lancia Kappa 2,4 TDS
Renault Master
Iveco daily 2,3
Odpovědět

Zpět na „Italské vozy“