Zvýšení výkonu mazda 626 comprex diesel
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 149
- Registrován: 26 říj 2006, 10:04
- Bydliště: Chomutov
Odpovědi: 0
Zvýšení výkonu mazda 626 comprex diesel
Zdravím všechny,před nedávnem jsem koupil mazdu 626 diesel se systémem přeplňování pulsním dmychadlem comprex.Výkon je 75 ps,to na 1300kg těžký vůz není mnoho takže uvažuji jakou cestou zvednout výkon.Tlak dmychadla by se dal zvýšit změnou průměru pohonné řemenice(alternátor),ale nevím jak moc tahle změna pak ovlivní chod motoru.Pak samozřejmě přidat naftu na čerpadle a možná dát větší vstřiky?Intercooler už má tento motor sériově,ale není z největších.Uvítám jakékoliv rady a nápady,chtěl bych se dostat přibližně na 100 ps.Díky za nápady a připomínky.
Seat toledo AFN,bylo,teď BMW 330d a služebák Octavia 4x4 bls zatím cca 145ps 

-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 149
- Registrován: 26 říj 2006, 10:04
- Bydliště: Chomutov
Odpovědi: 0
Tvrdě nesouhlasim,měl jsem spoustu japonců a nikdy se "nesypali".Ne,že bych chtěl pomlouvat vw a spol,ale třeba tahle mazda má pořád lepší zvuk motoru než ostatní "traktory",jen ten výkon neoslní.Doufám,že jsem nikoho neurazil,je to jen debata....Naftě zdar!
Seat toledo AFN,bylo,teď BMW 330d a služebák Octavia 4x4 bls zatím cca 145ps 

Já mám taky tohle auto najeto 380tisíc, spotřeba tak 6,5-7,5litru.Vposlední době se mi zdá že nějak přestává tlačit kompresor a s tím spojená kouřivost a sníženej výkon.Přemejšel jsem jestli by nebylo možný kompresor nahradit turbodmychadlem.Myslim že by se i zvedla účinost motoru tím pádem menší spotřeba.Nevím ale jestli by to skouslo čerpadlo protože kompresor tlačí už od nízkých otáček narozdíl od turba.Jinak naftu už jsem přidávat zkoušel a docela mě to překvapilo.Motor dost oživnul, šel pěkně do otáček.To bylo ale jenom na zkoušku, pak jsem to vrátil zpátky protože to hodně hulilo a už tak dost velá spotřeba by šla taky určitě nahoru.Do nějakýho brutálního zvyšování výkonu bych taky asi nešel protože už v serii tak při 200-250tisících praskaji hlavy-mám to ověřený z vlastní zkušenosti.
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 149
- Registrován: 26 říj 2006, 10:04
- Bydliště: Chomutov
Odpovědi: 0
Já mám najeto na tachometru 150 tisíc takže 250 určitě,hlava drží,nemám ještě moc najeto,ale spotřeba kterou udáváš se mi zdá velká.Jinak motor běží krásně tiše a chytá na škrtnutí,když mu zatopim tak zakouří jako každej druhej diesel s takovym počtem najetejch kilometrů.Možná taky zkusim přidat na čerpadle,ale pořád mě láká změnit ten převod kompresoru,kvůli zvýšení tlaku,ale ještě jsem neměřil kolik tlačí ted a nechci ten motor popravit. 

Seat toledo AFN,bylo,teď BMW 330d a služebák Octavia 4x4 bls zatím cca 145ps 

-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 149
- Registrován: 26 říj 2006, 10:04
- Bydliště: Chomutov
Odpovědi: 0
Máte někdo zkušenosti s přeplňováním motoru systémem comprex?Zdá se mi,že trochu zlobí.Po nastartování se mu nechce do otáček,vynechává a kouří nespálenou naftu.Jako kdyby se zasekávalo.Po pár pokusech vytočení přes 2 tisíce otáček už funguje normálně a nekouří.Jinak při vytočení lehce hvízdá a žádné rušivé mechanické zvuky nevydává.Zítra konečně zkusím měřit jaký dává tlak.Co mi kdo poradí?
Seat toledo AFN,bylo,teď BMW 330d a služebák Octavia 4x4 bls zatím cca 145ps 

-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 149
- Registrován: 26 říj 2006, 10:04
- Bydliště: Chomutov
Odpovědi: 0
Tak už jsem na to přišel,budu mít špatnej ten přetlakovej ventil od intercooleru do sání.Při volnoběhu neni zavřenej a tak při přidání pouští tlak ´tlak zpátky do filtru a ne do sání.Zkusím ho vypojit a uvidím.Už jsem zkoušel změřit tlak comprexu,ale mám měřák v nějakejch divnejch jednotkách,takže z toho nejsem moudrej. 

Seat toledo AFN,bylo,teď BMW 330d a služebák Octavia 4x4 bls zatím cca 145ps 

Tak to potřebuješ třeba něco takovýho.http://www.az-sroubeni.cz/kategorie/manometry/Až to změříš tak dej vědět.