Vycisteni sani
Napsal: 26 říj 2006, 13:36
Ahojte,
cim se nejlepe cisti zanesene sani od spiny ze spalin.
Dikes
cim se nejlepe cisti zanesene sani od spiny ze spalin.
Dikes
Jak to myslíš, od turba?? Myslíš potrubí mezi turbem a hlavou??? Co je to za kravinu? Kde by se tam vzala špína ze spalin???? Přisávání spalin je přeci přes EGR ventil a ten je přímo na svosech na hlavě. Takže od sazí může být pouze EGR a svodybokaco píše:A pokud bych to chtel vycistit uz treba od turba?
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... r&start=15bokaco píše:Asi to tak bude.
Zda se mi, ze tech sazi tam mam nejak moc. 1-2mm.
Zda se mi, ze nedovira ten ventil. Jak to udelat, abych to vedel urcite?
Prosim, prosim
bokaco píše:Asi to tak bude.
Zda se mi, ze tech sazi tam mam nejak moc. 1-2mm.
Zda se mi, ze nedovira ten ventil. Jak to udelat, abych to vedel urcite?
Prosim, prosim
bokaco píše:To uz jsem cetl snad tis.krat. Ale nikde neni jak to vyskouset.
Myslim tu funkcnost ventilu.
Přetlak tam ale nikdy nebude. Musí se to vrátit a těsnit pouze po ukončení podtlaku! A ještě je možnost i když to bude chodit a dovírat, že je vadný ten elektroventil ovládající podtlak pro EGR. Možná by taky nemusel těsnit a tím na EGR vyvíjet neustále nějaký podtlak a udržovat ho stále pootevřený. Nebo by mohl zavřít, ale nevyrovnat tlak mezi ním a EGR, čímž by se taky EGR nezavřel. Co mě napadá, tak jediné jisté řešení je: vypnout motor, sundat hadici z EGR, podívat se, jestli je zavřený. Jestli jo, zbývá vyzkoušet těsnost. Jestli zavřený není, tak odpojit podtlakové ovládání. Jestli se zavře, je vadný elmag. ventil. Pokud se nezavře, je to zadřený EGR. A pak ještě u nastartovaného motoru odpojit podtlak z EGR. Na volnoběh by měl být při ucpání (prstem) v ovládací hadičce podtlak. Po přidání plynu by tam být neměl.bokaco píše:Kdyz jsem to zamontovane skousel velkou strikackou, tak to fungovalo a pokud jsem tam udelal mali pretlak, tak bylo slyset, jako by si to sedlo a asi i dovrelo. Je to mozne?
U ovládání lopatek je to tak, že ŘJ zvyšuje nebo snižuje pomocí N75 podtlak v ovládací větvi turba tak, aby nebyl překročen požadovaný tlak. Vstup pro ŘJ je signál z čidla tlaku.bokaco píše:Jak pracuji ty podtl. elekt. ventily. To RJ pozna jaky je tam podtlak a na kolik je otevren ten ventil? To se tyka i nastaveni lopatek.