Stránka 1 z 3

Vycisteni sani

Napsal: 26 říj 2006, 13:36
od bokaco
Ahojte,
cim se nejlepe cisti zanesene sani od spiny ze spalin.
Dikes

Napsal: 28 říj 2006, 05:48
od bokaco
Nekdo snad to uz delal, ne.
Dik

Napsal: 28 říj 2006, 09:34
od sebi12
jo ted jsem to dělal
-vymontovat,největší nečistoty vyškrábat
-nanést přípravek na čištění motorů
-vystříkat wapkou a načisto vymýt tech.benzínem

Napsal: 28 říj 2006, 09:58
od bokaco
A pokud bych to chtel vycistit uz treba od turba?

Napsal: 28 říj 2006, 10:21
od TDIPOWER
bokaco píše:A pokud bych to chtel vycistit uz treba od turba?
Jak to myslíš, od turba?? Myslíš potrubí mezi turbem a hlavou??? Co je to za kravinu? Kde by se tam vzala špína ze spalin???? Přisávání spalin je přeci přes EGR ventil a ten je přímo na svosech na hlavě. Takže od sazí může být pouze EGR a svody (LOL)

Napsal: 28 říj 2006, 10:37
od bokaco
Asi to tak bude.
Zda se mi, ze tech sazi tam mam nejak moc. 1-2mm.
Zda se mi, ze nedovira ten ventil. Jak to udelat, abych to vedel urcite?
Prosim, prosim

Napsal: 28 říj 2006, 10:48
od TDIPOWER
bokaco píše:Asi to tak bude.
Zda se mi, ze tech sazi tam mam nejak moc. 1-2mm.
Zda se mi, ze nedovira ten ventil. Jak to udelat, abych to vedel urcite?
Prosim, prosim
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... r&start=15

Napsal: 28 říj 2006, 10:50
od TDIPOWER
bokaco píše:Asi to tak bude.
Zda se mi, ze tech sazi tam mam nejak moc. 1-2mm.
Zda se mi, ze nedovira ten ventil. Jak to udelat, abych to vedel urcite?
Prosim, prosim

Ale to že tam je kupa sazí je normální. Já jsem tam měl tak 5mm.

Napsal: 28 říj 2006, 10:58
od bokaco
To uz jsem cetl snad tis.krat. Ale nikde neni jak to vyskouset.
Myslim tu funkcnost ventilu.

Napsal: 28 říj 2006, 11:11
od TDIPOWER
bokaco píše:To uz jsem cetl snad tis.krat. Ale nikde neni jak to vyskouset.
Myslim tu funkcnost ventilu.

Zkoušení těsnosti:
Vyndej ho a foukni do toho vstupu od výfuku. Jestli ho profoukneš tak propouští. Jestli neprofoukneš tak nepropouští.
Zkoušení funkce:
Jak bude venku napoj ho na zdroj podtlaku a vevnitř uvidíš, jestli otevře. Jakmile ho odpojíš, zase se musí zavřít a těsnit.
Jako zdroj podtlaku můžeš využít např. jiné TDI a napojit ten ventil přímo na vývěvu. Třeba místo podtlakové krabice. Hubou takový podtlak totiž těžko vyvineš (rofl)

Napsal: 28 říj 2006, 11:15
od bokaco
Kdyz jsem to zamontovane skousel velkou strikackou, tak to fungovalo a pokud jsem tam udelal mali pretlak, tak bylo slyset, jako by si to sedlo a asi i dovrelo. Je to mozne?

Napsal: 28 říj 2006, 11:34
od TDIPOWER
bokaco píše:Kdyz jsem to zamontovane skousel velkou strikackou, tak to fungovalo a pokud jsem tam udelal mali pretlak, tak bylo slyset, jako by si to sedlo a asi i dovrelo. Je to mozne?
Přetlak tam ale nikdy nebude. Musí se to vrátit a těsnit pouze po ukončení podtlaku! A ještě je možnost i když to bude chodit a dovírat, že je vadný ten elektroventil ovládající podtlak pro EGR. Možná by taky nemusel těsnit a tím na EGR vyvíjet neustále nějaký podtlak a udržovat ho stále pootevřený. Nebo by mohl zavřít, ale nevyrovnat tlak mezi ním a EGR, čímž by se taky EGR nezavřel. Co mě napadá, tak jediné jisté řešení je: vypnout motor, sundat hadici z EGR, podívat se, jestli je zavřený. Jestli jo, zbývá vyzkoušet těsnost. Jestli zavřený není, tak odpojit podtlakové ovládání. Jestli se zavře, je vadný elmag. ventil. Pokud se nezavře, je to zadřený EGR. A pak ještě u nastartovaného motoru odpojit podtlak z EGR. Na volnoběh by měl být při ucpání (prstem) v ovládací hadičce podtlak. Po přidání plynu by tam být neměl.

Napsal: 28 říj 2006, 11:59
od bokaco
Jak pracuji ty podtl. elekt. ventily. To RJ pozna jaky je tam podtlak a na kolik je otevren ten ventil? To se tyka i nastaveni lopatek.

Napsal: 28 říj 2006, 12:47
od TDIPOWER
bokaco píše:Jak pracuji ty podtl. elekt. ventily. To RJ pozna jaky je tam podtlak a na kolik je otevren ten ventil? To se tyka i nastaveni lopatek.
U ovládání lopatek je to tak, že ŘJ zvyšuje nebo snižuje pomocí N75 podtlak v ovládací větvi turba tak, aby nebyl překročen požadovaný tlak. Vstup pro ŘJ je signál z čidla tlaku.

U toho EGR to bude tak, že ŘJ zvyšuje nebo snižuje pomocí N75 podtlak v ovládací větvi EGR tak, aby byla na volnoběh snížená spalovací teplota a tím sníženy emise. Jako vstupy budou pro ŘJ podle mě signály z váhy, množství paliva, možná nějaká ta teplota vzduchu, motoru a bůh ví co ještě. Radši jsem to odpojil, aby nad tím ŘJ nemusela zbytečně přemýšlet (noteeth)

Napsal: 28 říj 2006, 12:50
od bokaco
Co jsi prosim Te odpojil?