Proc se vaha meni i s tubusem?

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Lukky
Přispěvovatel
Příspěvky: 498
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 14:08

Proc se vaha meni i s tubusem?

Příspěvek od Lukky »

Ahoj,
tak me napadlo, proc nestaci menit pouze samotne cidlo vahy (pro TDi 66kW ALH) a prodava se cele i s tubusem? V tubusu je snad jen ta mrizka.. Je to kvuli tomu, ze tubus poskytuje kryt, ktery je jeste z obou stran zaspuntovan?

Chci vyzkouset prehodit cidla mezi dvema autama a zajima me, zda bude stacit povolit dva ty bezpecnostni srouby a nic neposeru, nebo to budu muset prohazovat i s tubusem?

Diky
OťasTDi
Aktivista
Příspěvky: 4895
Odpovědi: 0
Registrován: 22 led 2010, 17:22
Bydliště: Děčín

Příspěvek od OťasTDi »

Jeden kámoš,co tomu docela dost rozumí tvrdí,že to čidlo je v tubusu z výroby zaměřováno laserem.Údajně kvůli vzdušným vírům.Takže když ho odmontuješ a dáš jiný,tak už nebude přesně v té pozici,v které má být
Uživatelský avatar
Deivid
Přispěvovatel
Příspěvky: 521
Odpovědi: 0
Registrován: 04 úno 2006, 12:10

Příspěvek od Deivid »

OťasTDi píše:Jeden kámoš,co tomu docela dost rozumí tvrdí,že to čidlo je v tubusu z výroby zaměřováno laserem.Údajně kvůli vzdušným vírům.Takže když ho odmontuješ a dáš jiný,tak už nebude přesně v té pozici,v které má být
plastový tubus v plastovém pouzdře je zaměřený laserem a to celé je v motorovém prostoru kde jsou změny teploty jako prase.Tomu nerozumím.
Uživatelský avatar
JohnnyBOSS
Aktivista
Příspěvky: 1296
Odpovědi: 0
Registrován: 30 led 2010, 15:36
Bydliště: Prostějov

Příspěvek od JohnnyBOSS »

Deivid: To je hluboká myšlenka, když jsem tohle téma četl od začátku tak mě taky napadlo, co ten plast asi udělá když je teď pod kapotou -20 a po 4 hodinách jízdy 30 nad nulou:-D Možná se nepohne moc, vyměřovat to laserem mi přijde stejný jako měřit hloubku dezénu v pneumatikách digitálním mikrometrem (noteeth) Ale možná jsem pitomec a kecám kraviny jak moje bába (LOL)
Toledo 1M ALH >> FB PP764 stage 2, 12mm Zexel, podávačka AXR, ATD, VR6, EWT, 230FMIC/60mm, VB, 288/232mm a pár věcí z ARL. 177PS 399Nm, chip od benzínky (noteeth) - PRODÁNO
Superb II 3,6 V6 FSI - PRODÁNO
VW Touran 1.9 TDi 74kW
conti
Aktivista
Příspěvky: 1154
Odpovědi: 0
Registrován: 20 dub 2007, 22:17
Bydliště: Tam na západě za Plzní
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od conti »

To čidlo se samotné taky prodává. ;)
Uživatelský avatar
maros4341
Aktivista
Příspěvky: 1082
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 14:25
Bydliště: Michalovce SK

Příspěvek od maros4341 »

predava sa to s tubusom preto lebo je s tubusom kalibrovane, aby jeho vysledny signal bol spravny. Snimače ktore sa predavaju bez tubusu su pre auta u ktorych elektronika dokaze adaptovat signal z prietokomera - u tych aut potom idu aj zmazat adaptacne hodnoty prietokomera v RJ motora ( Mercedes, BMW.....)
maros
Rozumieme Vášmu autu
+421903905655
Pavel.R
Nováček
Příspěvky: 9
Odpovědi: 0
Registrován: 25 led 2010, 15:42

Příspěvek od Pavel.R »

Měnil jsem jen snímač a vše bez nejmenšího problému.
Uživatelský avatar
origoš
Aktivista
Příspěvky: 4149
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 14:21
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od origoš »

Při dnešním stavu technologií si myslím, že výrobní odchylky jsou nepodstatné. Snímač+tubus= peníze za snímač+peníze za tubus.
Benzín patří do letlampy a taky do resistinu

www.mosaznevyrobky.cz
Lukky
Přispěvovatel
Příspěvky: 498
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 14:08

Příspěvek od Lukky »

diky, taky si myslim, ze to nema vetsi vliv...
MKTech
Přispěvovatel
Příspěvky: 411
Odpovědi: 0
Registrován: 03 úno 2006, 20:38
Bydliště: Uherské Hradiště
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MKTech »

maros4341 píše:predava sa to s tubusom preto lebo je s tubusom kalibrovane, aby jeho vysledny signal bol spravny. Snimače ktore sa predavaju bez tubusu su pre auta u ktorych elektronika dokaze adaptovat signal z prietokomera - u tych aut potom idu aj zmazat adaptacne hodnoty prietokomera v RJ motora ( Mercedes, BMW.....)
To by tam musel být něco čím by to doseřídíly např oválné díry ve snímači pro šroubky nebo něco podobného a bylo by to označeno např barvou přes šroubek. Můžeš vytahovat jak chceš nikdy to nejde dát blbě. Spíše jde o finance.
Csala
Přispěvovatel
Příspěvky: 741
Odpovědi: 0
Registrován: 24 led 2006, 08:13
Bydliště: Snina

Příspěvek od Csala »

Podla mna je to len obchodny trik, aby viac zarobili. Tak, ako tu uz bolo spominane, predavaju sa aj samostatne cidla bez tubusu.
Moja osobna skusenost je taka, ze ak dam pred tubus medzikruzie, tak totalne narusim turbulencie v tubuse (ak tam vobec nejaku su), ale auto ide lepsie ;) Pretoze na snimac sa dostane viac vzduchu, tym padom bude rychlejsie ochladzovany a riadiaca jednotka to vyhodnoti ako vacsie mnozstvo vzduchu a prida viac nafty :-D
Opel Omega C 2.2DTI r.v.2001, Fiat Croma 1.9 TDid r.v. 1989 - ex
sharik4x4
Aktivista
Příspěvky: 1566
Odpovědi: 0
Registrován: 06 srp 2006, 17:48
Bydliště: Litoměřice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od sharik4x4 »

Origo se to dodává komplet s tubusem,aby se to dalo jednoduše vyměnit a při manipulaci nedošlo k poškození čidla a hlavně aby se na tom více vydělalo.A v origo servisech pracují nejčastěji "výměnkáři",a ne opraváři.Takže to musí být snadno vyměnitelné.Jinak se dá sehnat samostatně pouze snimač za třetinovou cenu a funguje to stejně.Zaměřování laserem je totalní hov....,ale zní to hezky.Jinak výrobní tolerance u TDI vah je vcelku velká,takže i na nějakou přesnou kalibraci mužeš zapomenout.Už jsemi několikrát stalo,že jsem musel origo váhu z VW reklamovat ,protože dávala málo/asi měly rozbitý laser/. :D
Oprava vyvažovacích hřídelí na 2,0TDI a jiné pomsty od VW Group,www.vyvazovaky.cz
Uživatelský avatar
origoš
Aktivista
Příspěvky: 4149
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 14:21
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od origoš »

/asi měly rozbitý laser/.
Nebo byl laserman pod nápoji.
Benzín patří do letlampy a taky do resistinu

www.mosaznevyrobky.cz
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“