Proc se vaha meni i s tubusem?
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Proc se vaha meni i s tubusem?
Ahoj,
tak me napadlo, proc nestaci menit pouze samotne cidlo vahy (pro TDi 66kW ALH) a prodava se cele i s tubusem? V tubusu je snad jen ta mrizka.. Je to kvuli tomu, ze tubus poskytuje kryt, ktery je jeste z obou stran zaspuntovan?
Chci vyzkouset prehodit cidla mezi dvema autama a zajima me, zda bude stacit povolit dva ty bezpecnostni srouby a nic neposeru, nebo to budu muset prohazovat i s tubusem?
Diky
tak me napadlo, proc nestaci menit pouze samotne cidlo vahy (pro TDi 66kW ALH) a prodava se cele i s tubusem? V tubusu je snad jen ta mrizka.. Je to kvuli tomu, ze tubus poskytuje kryt, ktery je jeste z obou stran zaspuntovan?
Chci vyzkouset prehodit cidla mezi dvema autama a zajima me, zda bude stacit povolit dva ty bezpecnostni srouby a nic neposeru, nebo to budu muset prohazovat i s tubusem?
Diky
plastový tubus v plastovém pouzdře je zaměřený laserem a to celé je v motorovém prostoru kde jsou změny teploty jako prase.Tomu nerozumím.OťasTDi píše:Jeden kámoš,co tomu docela dost rozumí tvrdí,že to čidlo je v tubusu z výroby zaměřováno laserem.Údajně kvůli vzdušným vírům.Takže když ho odmontuješ a dáš jiný,tak už nebude přesně v té pozici,v které má být
- JohnnyBOSS
- Aktivista
- Příspěvky: 1296
- Registrován: 30 led 2010, 15:36
- Bydliště: Prostějov
Odpovědi: 0
Deivid: To je hluboká myšlenka, když jsem tohle téma četl od začátku tak mě taky napadlo, co ten plast asi udělá když je teď pod kapotou -20 a po 4 hodinách jízdy 30 nad nulou:-D Možná se nepohne moc, vyměřovat to laserem mi přijde stejný jako měřit hloubku dezénu v pneumatikách digitálním mikrometrem
Ale možná jsem pitomec a kecám kraviny jak moje bába 


Toledo 1M ALH >> FB PP764 stage 2, 12mm Zexel, podávačka AXR, ATD, VR6, EWT, 230FMIC/60mm, VB, 288/232mm a pár věcí z ARL. 177PS 399Nm, chip od benzínky
- PRODÁNO
Superb II 3,6 V6 FSI - PRODÁNO
VW Touran 1.9 TDi 74kW

Superb II 3,6 V6 FSI - PRODÁNO
VW Touran 1.9 TDi 74kW
- maros4341
- Aktivista
- Příspěvky: 1082
- Registrován: 23 led 2006, 14:25
- Bydliště: Michalovce SK
Odpovědi: 0
predava sa to s tubusom preto lebo je s tubusom kalibrovane, aby jeho vysledny signal bol spravny. Snimače ktore sa predavaju bez tubusu su pre auta u ktorych elektronika dokaze adaptovat signal z prietokomera - u tych aut potom idu aj zmazat adaptacne hodnoty prietokomera v RJ motora ( Mercedes, BMW.....)
maros
Rozumieme Vášmu autu
+421903905655
Rozumieme Vášmu autu
+421903905655
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 411
- Registrován: 03 úno 2006, 20:38
- Bydliště: Uherské Hradiště
- Kontaktovat uživatele:
Odpovědi: 0
To by tam musel být něco čím by to doseřídíly např oválné díry ve snímači pro šroubky nebo něco podobného a bylo by to označeno např barvou přes šroubek. Můžeš vytahovat jak chceš nikdy to nejde dát blbě. Spíše jde o finance.maros4341 píše:predava sa to s tubusom preto lebo je s tubusom kalibrovane, aby jeho vysledny signal bol spravny. Snimače ktore sa predavaju bez tubusu su pre auta u ktorych elektronika dokaze adaptovat signal z prietokomera - u tych aut potom idu aj zmazat adaptacne hodnoty prietokomera v RJ motora ( Mercedes, BMW.....)
Podla mna je to len obchodny trik, aby viac zarobili. Tak, ako tu uz bolo spominane, predavaju sa aj samostatne cidla bez tubusu.
Moja osobna skusenost je taka, ze ak dam pred tubus medzikruzie, tak totalne narusim turbulencie v tubuse (ak tam vobec nejaku su), ale auto ide lepsie
Pretoze na snimac sa dostane viac vzduchu, tym padom bude rychlejsie ochladzovany a riadiaca jednotka to vyhodnoti ako vacsie mnozstvo vzduchu a prida viac nafty 
Moja osobna skusenost je taka, ze ak dam pred tubus medzikruzie, tak totalne narusim turbulencie v tubuse (ak tam vobec nejaku su), ale auto ide lepsie


Opel Omega C 2.2DTI r.v.2001, Fiat Croma 1.9 TDid r.v. 1989 - ex
-
- Aktivista
- Příspěvky: 1566
- Registrován: 06 srp 2006, 17:48
- Bydliště: Litoměřice
- Kontaktovat uživatele:
Odpovědi: 0
Origo se to dodává komplet s tubusem,aby se to dalo jednoduše vyměnit a při manipulaci nedošlo k poškození čidla a hlavně aby se na tom více vydělalo.A v origo servisech pracují nejčastěji "výměnkáři",a ne opraváři.Takže to musí být snadno vyměnitelné.Jinak se dá sehnat samostatně pouze snimač za třetinovou cenu a funguje to stejně.Zaměřování laserem je totalní hov....,ale zní to hezky.Jinak výrobní tolerance u TDI vah je vcelku velká,takže i na nějakou přesnou kalibraci mužeš zapomenout.Už jsemi několikrát stalo,že jsem musel origo váhu z VW reklamovat ,protože dávala málo/asi měly rozbitý laser/. 

Oprava vyvažovacích hřídelí na 2,0TDI a jiné pomsty od VW Group,www.vyvazovaky.cz