Stránka 1 z 2
Golf TDi PD 74kW, prosim o par rad
Napsal: 26 říj 2006, 19:39
od jack91
Zdravim, jsem novym majitelem
Golf TDi PD 74kW, prosim o par rad.
Koupil jsem ho pred tydnem, je to rok 2002/12.
Ma to climatronic, 4xel okna, ESP, ABS, 8 airbag....
1.Ale, central to ma, ale ne dalkove, jde to tam dodelat?
Jak je to slozite? Je to jen nejaky prijimac signalu z DO, ktery se naposi ne okruh centraly?Kolik to stoji?
2.nema to palubni pocitac, jde tam nejak dodelat?
3. je to 74kW, zvladne to chop na 96kW? nebo kolik doporucujete, aby to motoru neublizilo?
Je to typ motoru AXR.
Kod mate tenhle motor, jakou mate zkusenost, neprijemnost, spotrebu?
Dikys moc za rady.
Napsal: 27 říj 2006, 08:29
od jack91
nikdo nema zkusenosti s timto TDi?
Napsal: 27 říj 2006, 08:35
od vlagik
Přímo s tímto motorem ne, ale :
1. Jde. Ale spíše bych to kombinoval s alarmem než jen dodělat origoš dálkáč od VW.
2. Jde, ale potreboješ hlavně nový kombiinstrument. Zbytek je pohoda
3. Ano. Motor ničí špatné zacházení, ne lehký tuning. (Ale na 120 kW bych nechodil.)
74 kW je levnější verze 96. Nemá např. lámané ojnice a jiné "vychytávky".
Přeji hodně radosti z jízdy...
Napsal: 27 říj 2006, 08:47
od jack91
DIkys za odpoved, ale
co je to kombiinstrument?
kolik to stoji dodelat, myslim tim tu DO centralu a palubni pocitac?
Tak ze chip na 96kW ten motor v poho uchodu, nebo mam treba jen na 85kW?
Jeste jeden dotazek, kdyz jsi koupim do rezervy napr PD 85kW nebo 96kW pujde v poho namontovat do auta, nebo se musi prekopat komplet kabelaz s PC.
Dekuji
Napsal: 27 říj 2006, 11:52
od vlagik
Kombiinstrument jsou budíky.
Ale komplet. Vše, co vidíš za sklem nad volantem a ještě více vzadu včetně imobilizéru (te se musí překódovat).
Cenu jsem zapoměl. Pokud umíš německy kouni na
www.motor-talk.de
Cenu DO nevím, ale origoš VW nebude zrovna zdarma....
Kup si radeji 96 kW nebo rovnou 110
Pak to jde dobře předělat... Ale zamořejmě jako vyěnit kolo to není...
Ale přece si nebudeš kupovat TDI do rezervy... TDIje věčný
S tuningem na 96 kW si nedělajhlavu. Zálaží jak jezdíš...
Ale věř tomu ,že 74 kW tvůj motor nemá... Má tak min. 78 možná i více...
Napsal: 27 říj 2006, 15:21
od MAr(c)el
Zdravim naftožrouty
ted to tady tak ctu a vidim jednu pro me jakoz to pro majitele 74kW TDIcka vec. Motor tedy bude mit z vyroby o kus vitsi vykon nez je udavany? Proc? Je to tim ze je to orezane 96kW? Jen tam me to zajima.
dik za odpoved
Napsal: 27 říj 2006, 16:05
od Jim
marcel: většinou to tak bývá, že motory mají v reálu vyšší výkon než kolik udává výrobce...čili např. 66kWky měly zhruba kolem 73kW, atd.... ale hodně záleží na podmínkách provozu, zacházení, atd...

Napsal: 27 říj 2006, 16:16
od MAr(c)el
a jak je to treba s kroutakem? Ten by mohl bejt taky vetsi? Jedna se mi ted o jednu vec. S nejvetsi pravdepodobnosti mam chip na aute cca 100kW a se standardni spojkou dodavanou s 74kW motorem a bojim se to tocit na prvni a druhej rychlostni stupen abych ji neoddelal, ale to pak neni ono to pekne neodpichnout

) (mam to auto nedavno porizene, jete se 130 000km)
Napsal: 27 říj 2006, 16:30
od Jim
krouták taky může být větší...
ta spojka by relativně měla být ještě v pohode....hodně záleží na zacházení....ale jinak větší nápor pro ni je spíš plný plyn na 4ku nebo 5ku...
Napsal: 27 říj 2006, 17:13
od MAr(c)el
Jim píše:krouták taky může být větší...
ta spojka by relativně měla být ještě v pohode....hodně záleží na zacházení....ale jinak větší nápor pro ni je spíš plný plyn na 4ku nebo 5ku...
Moc se v tom nevyznam, nekde jsem tu na foru nasel, ze se to ma setrit na jedna a dva .... nejlepsi asi bude to setrit uplne

)
Napsal: 27 říj 2006, 17:46
od mattock
je mozne zmerat VAGOM kolko ma auto PS
alebo cim sa to da zmerat v domacich podmienkach
Napsal: 27 říj 2006, 17:58
od Jim
MAr(c)el píše:Jim píše:krouták taky může být větší...
ta spojka by relativně měla být ještě v pohode....hodně záleží na zacházení....ale jinak větší nápor pro ni je spíš plný plyn na 4ku nebo 5ku...
Moc se v tom nevyznam, nekde jsem tu na foru nasel, ze se to ma setrit na jedna a dva .... nejlepsi asi bude to setrit uplne

)
když je spojka načatá, tak nejdřív začne klouzat na těžší stupně, mají větší odpor....čili bych začal šetřit spíš tam...

Napsal: 28 říj 2006, 19:24
od jack91
Myslel jsem si ze budu muset vymenit pristrojovku, hlavne ze to jde, ale asi to bude dost drahe a asi pracne, ale palubni pocitac neni k zahozeni:)
Cetl jsem a slysel od lidi ze ze 74kW je na 96kW v poho a vic ani nepotrebuji:)
dikys
Re: Golf TDi PD 74kW, prosim o par rad
Napsal: 28 říj 2006, 21:49
od kuba_lysa
jack91 píše:Zdravim, jsem novym majitelem
Golf TDi PD 74kW, prosim o par rad.
Kod mate tenhle motor, jakou mate zkusenost, neprijemnost, spotrebu?
Mám stejný motor v Octavii Combi, jsem spokojenej, spotřeba je kolem 7,5l kombinace, ale mám 4x4, takže pokud máš jen předohrab, budeš na tom o nějaký půllitr líp a určitě záleží jak budeš jezdit. Když jedu hodně volně tak se dostanu pod šest, ale to je couračka

.
Napsal: 29 říj 2006, 06:17
od MAr(c)el
jinak s tim motorem 74kW (pravdepodobne chip na cca 100kW) mam dlouhodobou spotrebu 5.3 a to ve fabii combi s pololehkou nohou
