Stránka 1 z 2

Passat zlobi

Napsal: 18 úno 2010, 23:00
od SILVER WOLF
Chlapi zdar mam problem ktery řešime celkem často,prosim utvrdte mne někdo vtom,že když rano sednu do auta(passat 1.9tdi,81KW,AFN,1998,najeto 335000km)ajedu asi tak 25km normalně,pak sešlapnu achci předjet lup ajsem v nouzaku.Takže motor je teply at už pak vypinam ,startuju jde okamžitě hned do nouzaku.potrubi mam vpořadku nikde žadna dira,ventily jsem zkusil dva,vahu podotykam jen vytahl avyčistil,mam vytahnou turbo avyčistit,ale těch par km od studena jede,mam Vac,diag-piše špatna řidici jednotka apokles tlaku v sacim potrubi-jatomu přestavam věřit,chtěl bych mit jistotu než začnu rvat turbo ja to dělam na zemi.

Napsal: 18 úno 2010, 23:54
od dhfool
Snímač tlaku v sání pokud to jde okamžitě po startu v nouzáku. Ale chce to LOG.

Napsal: 19 úno 2010, 09:30
od SILVER WOLF
ahoj,diky a jak řikam pak jak je už zahřaty tak jde do nouzaku-zkusim ten snimač.

Napsal: 19 úno 2010, 09:35
od Marek77
Já mám na AFN v Galaxy snímač tlaku v sání až v řídicí jednotce (propojeno hadičkou). Možná to ale Passat má jinak.

Napsal: 19 úno 2010, 09:41
od tuner
Má to uplně stejně. Stači napichnout na VAG a hned je vidět jestli je špatnej

Napsal: 19 úno 2010, 09:47
od Marek77
Já tím měl ny mysli, že v případě, že bude v háji, bude nutná výměna celé jednotky. Zatímco kdyby byl snímač v potrubí, stačilo by vyměnit jen jej.

Napsal: 19 úno 2010, 10:03
od tuner
Však to jsem měl taky na mysli ,to musi byt jasny každymu že když je v jednotce tak se musi měnit jednotka, stejně tak v připadě vadnyho snímače atmosferickyho tlaku.Ale bez napíchnuti to nezjistí.

Napsal: 19 úno 2010, 10:16
od SILVER WOLF
předběžně jse ptam,tajednotka za kolik?istara,hlavně když to pujde,dnes tozkusime znovu napichnout ,pokud mi dojede známy.Takže jsi myslite ,že do turba zatim nejit?

Napsal: 19 úno 2010, 10:22
od Marek77
Podle toho, na koho narazíš. Jednotka se dá sehnat i za dva tři tisíce, ale taky za víc. Naštěstí jednotek na AFN je dost.




tuner píše:Však to jsem měl taky na mysli ,to musi byt jasny každymu že když je v jednotce tak se musi měnit jednotka.
Já si naopak myslím, že pro některé lidi to tak jasné být nemusí. Třeba by někdo méně znalý mohl položit otázku, zda je možné snímač v jednotce vyměnit. Ne každý je chytrý jako Ty :wink:.

Napsal: 19 úno 2010, 11:48
od SILVER WOLF
chlapi nenaražim na nikoho aani jsem to dost dobře nepochopil,jsem tady zhruba po roce možna i dele,ale to je fuk.Vim že mezi Vama je spousta hodně dobrych odborniku a javim ,že Vaše zkušenosti mi mohou pomoci a navest mne přesně muj problem odstranit a zato rad Všem poděkuji.

Napsal: 19 úno 2010, 12:06
od tuner
Narazit ne narážet. narazit na člověka co prodává jednotku :D

Napsal: 19 úno 2010, 12:33
od Marek77
Je tu hodně kluků, co obchodují s díly. Dej si inzerát do KOUPÍM a jistě máš do druhého dne odpověď. Jen dej pozor, mohlo by být víc typů jednotek (je vhodné podívat se VAGem na číslo VW nebo přímo na jednotce na štítku si jej opsat).

Napsal: 19 úno 2010, 12:46
od Bugs.Bunny
Prvně kouknout jaká je v tom passatu řj.
Ve vagu koukni na hodnoty MAP, ale podobný problém jsem řešil a byl vadný MAF.

AFN v passatu má dva tipy řj.
98 se to myslím lámalo. Koukni na řj. jestli má jednu nebo dvě svorkovnice. Pokud má dvě tak je MAP senzor externí.
Docela špatně se ty starší (jednopaticové řj shání a bez úprav nelze použít tuto starší řj. ze SAG. Jiné immo.

Napsal: 19 úno 2010, 13:46
od tuner
AFN v passatu použiva 6 ruznycj jednotek,takže číslo je dost duležity

Napsal: 19 úno 2010, 13:55
od SILVER WOLF
takže,jaksem řikal Vy Vite ocojde ajazas mužu jit okrok dále ,pozjištujito adam vědet,chlapi zatim Všem děkuji .