Stránka 1 z 2
olej do servrořízení
Napsal: 22 úno 2010, 15:38
od michalek1
zdravím ,chlapy chci se zeptat jak často se mění olej v posilovači řízení,mi trošičku po roce ubylo asi cca malá štamprlka ani to né-je to normální že olej v posilovači ubyvá???jde o normálni jev nebo se olej dolíva ??? vše kolem je suché nikde ani kapka auto bylo na zvedáku.ještě se chci zeptat jaký se používa olej do posilovače má někdo nějakej dobrej obchod na netu že by mi poslal odkaz,mám vw caddy 1,4 mpi 59kw.děkuji za info

Napsal: 22 úno 2010, 17:45
od boobika
nemůže to být třeba tím, že jsi to měřil teď v zimě? pokud si to dobře pamatuji, tak v příručce se teplota u toho nějak řešila.
Napsal: 22 úno 2010, 18:41
od cotijedotoho
mám GIII tdi, žádná leštěnka a teď v zimě jsem tam dolil skoro půl litru, 100t km jsem tam nedolil ani kapku

nikde mi nic neteče prostě to časem ubejvá
Napsal: 22 úno 2010, 18:54
od chipmann
Nemůže ti to jen tak ubejvat chlape někde je tam nějaká netěsnost
Napsal: 22 úno 2010, 19:25
od Petr Kašpar
použij červený olej do automat převodovek od schelu,utěsní drobné netěsnosti

Napsal: 22 úno 2010, 20:13
od michalek1
Napsal: 22 úno 2010, 20:18
od Petr Kašpar
Dolít raděj ne když tak alespoň odsát nádržku,dát schel a po krátké době ještě jednou(alespoň tak to dělám já)

Napsal: 22 úno 2010, 20:30
od michalek1
co po kratke době ještě jednou?????????odsat zelený dolít červený pak znovu odsat červený smíchany se zbytkem zeleného a pak dolít znovu červeny

Napsal: 22 úno 2010, 20:43
od Petr Kašpar
michalek1 píše:co po kratke době ještě jednou?????????
odsat zelený dolít červený pak znovu odsat červený smíchany se zbytkem zeleného a pak dolít znovu červeny 
[/color] Po promíchání,po pár km ale nic se nestane třeba po 5set km

Napsal: 22 úno 2010, 20:49
od Peter Kocsis
ja som mal cervený , pri mrazoch cca -10 stupnov celzia mi to trosku stuhlo a vytlacilo cez vrchnak nadržky. dal som tam origo zelený od w-grup a bolo to ok. tak nevým či sa oplati dať tam červený. p.s. červený ma ine zloženie.
Napsal: 22 úno 2010, 21:09
od Petr Kašpar
Peter Kocsis píše:ja som mal cervený , pri mrazoch cca -10 stupnov celzia mi to trosku stuhlo a vytlacilo cez vrchnak nadržky. dal som tam origo zelený od w-grup a bolo to ok. tak nevým či sa oplati dať tam červený. p.s. červený ma ine zloženie.
Je to věc názoru já ten svůj nikomu nevnucuji ale zatím mám jen ty dobré zkušenosti s červeným olejem od Schelu,dokonce i řízení které teklo do manžet po použití č.oleje se utěsnilo.
Napsal: 22 úno 2010, 21:20
od Panky
Chlapi nečtete vůbec příspěvky. Už jsem to tady jednou psal, že se tyto oleje nemají míchat. Ten zelenej olej je pentosin a ten červenej je atf to jsou uplně jiný oleje. nemají se míchat a ani měnit jeden za druhý v systému. Pak se stane že to tlačí do nádobky nebo jde tíž řízení. Sice se používají oba tyto oleje. Ale pokud tam je z fabriky pentosin tak ho neměnit za atfko a naopak. Dělá se tam potom takovej šlem.
Napsal: 22 úno 2010, 22:17
od Fulltank
Panky píše:Chlapi nečtete vůbec příspěvky. Už jsem to tady jednou psal, že se tyto oleje nemají míchat. Ten zelenej olej je pentosin a ten červenej je atf to jsou uplně jiný oleje. nemají se míchat a ani měnit jeden za druhý v systému. Pak se stane že to tlačí do nádobky nebo jde tíž řízení. Sice se používají oba tyto oleje. Ale pokud tam je z fabriky pentosin tak ho neměnit za atfko a naopak. Dělá se tam potom takovej šlem.
pri pouziti toho cervenyho jde naopak rizeni lehceji

a micham to normalne a bez problemu ..
Napsal: 22 úno 2010, 22:20
od brankar30
a po kolko km sa ma menit??

Napsal: 22 úno 2010, 22:21
od libor.98
dá se někde ten origo VW zeleny koupit?