Stránka 1 z 1

BMW-problém,help.

Napsal: 28 úno 2010, 19:43
od cosby
Kluci,kolega má BMW 530 D rok 2005 a následný problém.
Pokud je venku pod +8 st.tak mu to občas vynechá-šubne jakoby jste vypli na momentík zapalování.Diag.hlásila závadu žhavičů a ŘJ motoru.Vyměnily se :
žhaviče,ŘJ motoru
váha vzduchu
čidlo tlaku paliva na vysokotlakym cerpadle"
: cidlo tlaku paliva na liste
: regulator tlaku paliva
filtry
pořád nic.Jak se to ohřeje na 90,přestane to.
Díky za rady

Napsal: 01 bře 2010, 10:28
od roman1648
nechal bych zkontrolovat vstřiky, kámošovi to takto dělalo a pak se mu na pátém válci propálil píst...

Napsal: 01 bře 2010, 11:25
od dist01
vytahnite vstřiky a nechte jich překontrolovat, a nový podložky taky hrají roly

Napsal: 04 bře 2010, 21:26
od cosby
Vypadá to,že záhada vyřešena a asi by na to nikdo nepřišel.BMW má inteligentní dobíjení a dá se tam naprogramovat pouze baterka 80,90 a 110 AH a on měl 100.Dala se tam 110 a vypadá to že je klid

Napsal: 05 bře 2010, 07:59
od m_toy
Jak ten systém pozná, že je tam o 10 Ah méně ?? A jaký vliv má těchto 10 Ah na chod motoru ??

Napsal: 05 bře 2010, 12:27
od cosby
nevím,Uvidí se až se to nakóduje v BMW.Zatím po výměně baterie prý OK.Já to nedělal,tak nevím.

Napsal: 05 bře 2010, 13:42
od m_toy
No minimálně je to divný ....
Za chvíli budem kódovat i řidiče .... Každý řidič se bude muset přizpůsobit jednotce immobilizeru, aby to s ním startovalo .... :)

Napsal: 05 bře 2010, 21:36
od jericho-3
Přesně tak..není to náhodou kosmická loď..?.Osobně to považuji za kravinu...ale můžu být osobně úplně mimo..Dnes je možné všechno...

Napsal: 05 bře 2010, 23:30
od pafka
blbost to není , je to jen o tom , aby se navštěvoval pouze značkový servis, a těch nesmyslů bude čím dál tím víc

Napsal: 06 bře 2010, 08:28
od cosby
samo že to není blbost.U BMW pokud vyěníte baterii musíte ji znova kódovat.Jinak jestli to bylo tím budu vedět večer.Dnes je zima,kolaga bude jezdit tak dá vedět