náprava passat b5

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

karasek
Přispěvovatel
Příspěvky: 72
Odpovědi: 0
Registrován: 16 úno 2006, 11:12

náprava passat b5

Příspěvek od karasek »

Mám problém s přední nápravou na passatu b5,nevím jak mám vyzkoušet vůle čepů a silénbloků když kolo zvednu a zkouším vůle tak nic necítím,ale při jízdě mě to rezonuje do podlahy při každém přidání plynu už nevím co stím má někdo zkušenosti?
Luke288
Přispěvovatel
Příspěvky: 123
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 14:23

Příspěvek od Luke288 »

po 100 000km nam ji u bejvalyho B5 celou menili. duvod bohuzel nevim a mam pocit ze ani ty servisaci ho nevedeli
Luke
OII 1.9 TDI
cosby
Aktivista
Příspěvky: 3882
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 16:01

Příspěvek od cosby »

podobný problém.jak to zvedneš,svěsí se to a je to nepoznatelné.Zajel jsem tehdy za kámošem na STK a na těch roztahovadlech to bylo vidět,tak asi jediná šance
karasek
Přispěvovatel
Příspěvky: 72
Odpovědi: 0
Registrován: 16 úno 2006, 11:12

Příspěvek od karasek »

Jo diky zkusim se domluvit,na té stk,jo jinak o těch nápravách říkají že jsou špatny hned od výroby špatnej materiál nebo konstukčně špatně vyřešeny nebo tak něco,ještě mam A6 ta má stejnou nápravu a jsou tam taky problémi
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

ale při jízdě mě to rezonuje do podlahy při každém přidání plynu
Podle toho co píšeš, tak podle čeho usuzuješ na přední nápravu? Vůle v čepech se většinou projevuje zvýšenou hlučností(klepáním)při přejezdu nerovností. U B5 nejčasteji odchází horní přední ramena.
zdenace
Aktivista
Příspěvky: 1172
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 22:06
Bydliště: Přerov

Příspěvek od zdenace »

To nevypadá na vůle v čepech- přesně jak píše Huml. Někdy se to hledá dost špatně a nejlépe mon. kanál. Podívej se na silenbloky v ramenech, hlavně spodní, zadní.
Uživatelský avatar
lubomt
Aktivista
Příspěvky: 3473
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 21:48
Bydliště: Martin - Slovensko

Příspěvek od lubomt »

A spojovacie C-čka,ktore spajaju ramena,tam su male čapy,ktore odidu najrychlejsie. Pokial tam uz nemas male silenbloky...
PREDAJ A SERVIS AUTOMATICKÝCH PREVODOVIEK všetkých výrobcov,opravy RJ prevodoviek,PREDAJ A REPAS VZDUCHOVÝCH VANKÚŠOV AUDI,VW,MERCEDES,mobil 00421 908777779 Ľubo,VW Passat 1,9PD 4x4 190k/380Nm,A6 3,0tdi quattro 350k/760Nm chip a úpravy BH MOTOR
karasek
Přispěvovatel
Příspěvky: 72
Odpovědi: 0
Registrován: 16 úno 2006, 11:12

Příspěvek od karasek »

taky sim myslím co říká Huml že je to nějakej silenblok na rameni,nic mi tam necvaká jako když je vybytej čep,asi to bude to přední spodní rameno to zadní jsem mněnil nedávno,ale díky za každou radu
ajk
Přispěvovatel
Příspěvky: 81
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 14:51
Bydliště: brno

naprava

Příspěvek od ajk »

na kontrolu napravy je třeba autí zvednout,uchopit metrovou železnou hool a zkusit vůle na těch čepech
Mates2000
Sběrač informací
Příspěvky: 24
Odpovědi: 0
Registrován: 24 led 2006, 21:09

Příspěvek od Mates2000 »

Tata ma b5 taky po vsech zkousenich montpakou sme prisli na 1 cep a po tydnu na stk prisli jeste na 3cepy a horni rameno takze stk je nejspoledlivejsi. (docela draha sranda tahle naprava) zlata octavia!!!
Diesel který nekouří nejede!!
Uživatelský avatar
Kornout
Aktivista
Příspěvky: 3097
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 21:21
Bydliště: šluknovský výběžek

Příspěvek od Kornout »

Rezonuje při přidání plynu, zkus ještě zezadu přádně zalomcovat výfukem, jestli někde nebude klepat o kastli.
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW :-D
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

Píšeš, že ti to rezonuje do podlahy, nemáš spíš v řiti silentblok motoru nebo vzadu na převodovce, ty silentbloky jsou chycený na nápravnici, tak jestli se ti to přes ni nepřenáší do podlahy. Minulej týden sem dělal BMW 330d, měl rozsekanej silentblok motoru na straně řidiče a tam to drnčelo dovnitř tak, že se nedaly držet ruce na volantu, vůbec nechápu jak s tím mohl borec jezdit.
Uživatelský avatar
Kornout
Aktivista
Příspěvky: 3097
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 21:21
Bydliště: šluknovský výběžek

Příspěvek od Kornout »

U těhle aut je nápravnice také na silentblokách, takže ta rezonannce nemusí být tak velká, Každopádně bych se zaměřil na toto a ten výfuk, kor teď v zimě jsi mohl někde drbnout o led a je to hned.
Silentbloky na nápravě , čepy, nebo to "céčko" na stabilizátoru většinou klepe a to i bez plynu.
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW :-D
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

K tomu výfuku, není v háji vlnovec?
misuli
Nováček
Příspěvky: 3
Odpovědi: 0
Registrován: 02 úno 2006, 11:23

Příspěvek od misuli »

Ak to rezonuje aj pri dobrzdovani a trase to s volantom tak pravdepodobne homokineticky klb...tiez nam to robilo....
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“