BMW E34 2,5TDS

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
Andre
Aktivista
Příspěvky: 1607
Registrován: 23 led 2006, 05:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Jablonec nad Nisou
Kontaktovat uživatele:

BMW E34 2,5TDS

Příspěvek od Andre »

Potřeboval bych znát nějaký zkušenosti, přednosti a bolesti těhle aut (motorů), pokud někdo nějaký máte a chcete se podělit, sem s nima :)
Uživatelský avatar
Andre
Aktivista
Příspěvky: 1607
Registrován: 23 led 2006, 05:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Jablonec nad Nisou
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Andre »

A je to už přímovstřik?
mvolesko
Aktivista
Příspěvky: 1093
Registrován: 23 led 2006, 20:25
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha-Zapad

Příspěvek od mvolesko »

neni, a je to EDC, to asi vis
TDI 4x4 90Hp --> 2++Hp
Obrázek
barvas
Přispěvovatel
Příspěvky: 72
Registrován: 27 říj 2006, 09:07
Odpovědi: 0
Bydliště: praha

Příspěvek od barvas »

Mám 4 měsíce 525td E34 touring r.v 94, auto velice zachovalé, neodřené, vyvoněné, nebourané, dle tach. najeto 194 000. Auto jsem při koupi řádně prozkoumal, dokonce jsem si ač jsem sám automechanik přizval kamaráda který vlastní BMW (325tds). O skutečném počtu najetých kilometrů by se dalo polemizovat, nicméně zachovalost interiéru (sedačky neprosezené, volant, koberce, pedály atd. velice zachovalé), spáry na kastli jak mají být, dveře nevyviklané, omezovače dveří v pořádku, okna včetně čelního originál (nepoškrábané i ťukance od kamínků by odpovídali počtu najetých km), agregáty nezoxidované od soli,pouze z motoru se ozývalo cvakání charakteristické vadnému vstřiku, což jsem považoval za maličkost, takže udělat vstřiky a jen jezdit... jenže 3 den vyteklý spojkový válec (dole), oprava 800kč, a pak to jelo- pazvuky ze zadního levého kola - rozsypaná pakna parkovací brzdy (má to vzadu na provozní brzdu kotouče kombinované s bubnem na ručku), takže výměna kotoučů, destiček a paken asi 4000kč, zároveň aby to bylo teda v pořádku vyměněny přední kotouče s destičkama -asi 3500kč, pak odešel ventilátor klima - 1500kč, zároveň se přišlo na nefunkční hydrospojku vrtule chlazení -3000kč, vyměněny přední tlumiče 4000 tis,(při houpání na blatníku se chovali jako že jsou v nejlepším pořádku), vyměněny přední šikmá ramena 3200kč (rozpadlé silentbloky) následovala náhlá smrt vstřikovacího čerpadla (cena ještě není konečná asi 10 000tis, zatím jezdím, no jezdím, na půjčené), repase a kontrola vstřiků -1200kč, cvakání nezmizelo takže je to teď rozebrané, mění se hydroštely a budu dávat nové vstřiky asi 10 000kč. Tohle auto je ta největší mrtvice jakou jsem kdy měl. Momentálně když vidím tu jejich modrobílou vrtuli ve znaku, tak mi naskakuje vyrážka. Za ty čtyři měsíce jsem s tím najel asi 5000km, spotřeba 7-10l když to náhodou jede.
Uživatelský avatar
Andre
Aktivista
Příspěvky: 1607
Registrován: 23 led 2006, 05:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Jablonec nad Nisou
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Andre »

Včera jsem do noci brouzdal na BMW klubu, četl možná i tvoje přízpěvky, a chut na TDSo mě docela přešla...
barvas
Přispěvovatel
Příspěvky: 72
Registrován: 27 říj 2006, 09:07
Odpovědi: 0
Bydliště: praha

Příspěvek od barvas »

Jestli ty příspěvky na BMW foru jsou od Zdeňka, tak to jsem opravdu já. Nechci Tě od koupě tohodle auta odrazovat, BMW je značka s tradicí a ten můj kousek je asi mimořádně smolný exemplář. Auty se zabývám od školy, tedy 24 let, je to můj koníček a nikdy jsem neměl nové auto (to by mě ani nebavilo), ojetých něco mezi 15-20 rúzných značek. Se žádným jsem neměl větší problém, naopak s láskou vzpomínám třeba na Nissana Bluebirda 2.D r.v 88 v plné výbavě včetně klima, z jeho celkových 325 000tis km jsem já najel skoro 140 000 - bez jediné vážné závady (jednou mi nešlo vytáhnout stažené okno u řidiče protože jsem nechal otevřené dveře v dešti a napršelo do těch vypínačů ve dveřním madle) jinak spotřební věci, prodal jsem ho před 4 lety a do teď jezdí v Jihlavě,nyní mám ještě 3 rokem Ford Scorpio 2.5D, r.v 89 také v plné výbavě s klima, má najeto 350 000 a navzdory špatné pověsti také bez problémů. Takže přeji šťastnou ruku při výběru auta.
zahy
Sběrač informací
Příspěvky: 34
Registrován: 01 říj 2006, 09:34
Odpovědi: 0
Bydliště: zapad

Příspěvek od zahy »

asi tady kolaga ,,Barvas" narazil na spatny kus
ja mam tenhle motor v E30,teda kam se nikdy nedaval,a naprosta spokojenost,koupil jsem ho za 15tis.pred rokem ,zatim sem na nem najel cca 25tis,z toho 6tis. s cipem a bez problemu,starty v zime bez problemu,teply taky(coz byva hodne nemoc)zatim sem ve fazi ladeni,ukaze se kam az se muze zajit,
mam doma jeste 324d,nemrtelny nezmar,nalital jsem na nem zatim 150tis,bez nejmensich problemu
tds in BMW E30 :-)
barvas
Přispěvovatel
Příspěvky: 72
Registrován: 27 říj 2006, 09:07
Odpovědi: 0
Bydliště: praha

Příspěvek od barvas »

Přes všechny trable co s tím autem mám si také myslím že ty auta nemohou být tak špatný. Je to všechno náhoda. Nicméně potíže s tím mým autem pokračují protože výměna vstřiků a hydrošteftů (samozřejmě za nové) nepomohla, tak je podezření na ojniční čep takže jde hlava dolů, sundat vanu, písty ven a uvidí se co se tam děje.
Chroustik
Přispěvovatel
Příspěvky: 154
Registrován: 26 říj 2006, 10:04
Odpovědi: 0
Bydliště: Chomutov

Příspěvek od Chroustik »

Když už je řeč o tds,jaký je rozdíl v motorech bmw tds 105 kw a opel td 96kw,myslím osazení v opel omega typ B.Je to stejný motor bez intercooleru?A co bmw 325 td 85kw?
Seat toledo AFN,bylo,teď BMW 330d a služebák Octavia 4x4 bls zatím cca 145ps :-)
skautik
Nováček
Příspěvky: 3
Registrován: 20 lis 2006, 18:25
Odpovědi: 0

Příspěvek od skautik »

Chroustik píše:Když už je řeč o tds,jaký je rozdíl v motorech bmw tds 105 kw a opel td 96kw,myslím osazení v opel omega typ B.Je to stejný motor bez intercooleru?A co bmw 325 td 85kw?
je to motor s intercoolerem, jen ma omezeny vykon - jine mapy v RJ jako ve vsech dalsich autech kam se daval motor BMW

opel, land rover atd.

325td je bez IC
Chroustik
Přispěvovatel
Příspěvky: 154
Registrován: 26 říj 2006, 10:04
Odpovědi: 0
Bydliště: Chomutov

Příspěvek od Chroustik »

Dík za vysvětlení,takže td a tds dělá rozdíl 20kw intercooler?To je teda dost.
Seat toledo AFN,bylo,teď BMW 330d a služebák Octavia 4x4 bls zatím cca 145ps :-)
zahy
Sběrač informací
Příspěvky: 34
Registrován: 01 říj 2006, 09:34
Odpovědi: 0
Bydliště: zapad

Příspěvek od zahy »

Chroustik píše:Dík za vysvětlení,takže td a tds dělá rozdíl 20kw intercooler?To je teda dost.
jo IC+jine nastaveni ridici jednotky
tds in BMW E30 :-)
Uživatelský avatar
ghoust
Přispěvovatel
Příspěvky: 286
Registrován: 23 led 2006, 17:15
Odpovědi: 0
Bydliště: North Morava

Příspěvek od ghoust »

tak pridat IC a mapy z TDS a NO Smoke NO Fun (LOL)
Nejde li to silou, použij ješte větší kladivo aneb nejde li to pajkou pouzij autogen
go.vojta
Aktivista
Příspěvky: 1871
Registrován: 02 dub 2006, 11:19
Odpovědi: 0
Bydliště: třebíč
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od go.vojta »

no podle těch problémů co měl barvas tak zrovna chytnul kousek kterej byl na pokraji začátku investic. všechny ty věci co tam popisoval byli jistě ještě originála a věř tomu, že bývalí majitel s tím jezdil do poslední chvíle v pohodě a pak to někde stále nějaký čas a ted to začlo. ty pakny u starších aut jsou běžný po výměvě už o nich nebudeš nikdy vědět. to samy ty přední ramena. trochu bolest bavoráků jsou přední kotouče, u tds čerpadla, napínáky, u vík km doporučuju vyměnit řetězy, visko spojky, a jednou za 3roky vyčistit vodní chladič zvenku. bacha na přehřátí. to ty motory nemaj rádi. většina problémů co maj tds tak je zavyněno nějakou příhodou, většinou to přehřátí. ty viskospojky nemaj neomezenou životnost a pak to nějakej chytrák přehřeje protože chce šetřit a pak to začne. klepání, horší starty, atd. pří čelních haváriich rovnou vyměnit vodní pumpu. má plastovou vrtulku a po raně praskne. pokud ale narazíš na pěknej kousek, vyladíš ho tak budeš jezdit v poho. koncern vw a bmw jsou opravdu spolehlivá auta. u bmw je problém, že to jsou dražší auta a u těch starších ročníků se na nich mnohdy šetří a mají většinou hodně najeto. takže klasický problém bude vybrat ten zachovalý kousek. doporučuju německo, švýcarsko, ale tam je min tds.
Passat B5 tdi, passat B4 tdi

BMW R1150GS
Bajzík
Přispěvovatel
Příspěvky: 78
Registrován: 15 led 2007, 19:01
Odpovědi: 0

Příspěvek od Bajzík »

go.vojta píše:no podle těch problémů co měl barvas tak zrovna chytnul kousek kterej byl na pokraji začátku investic. všechny ty věci co tam popisoval byli jistě ještě originála a věř tomu, že bývalí majitel s tím jezdil do poslední chvíle v pohodě a pak to někde stále nějaký čas a ted to začlo. ty pakny u starších aut jsou běžný po výměvě už o nich nebudeš nikdy vědět. to samy ty přední ramena. trochu bolest bavoráků jsou přední kotouče, u tds čerpadla, napínáky, u vík km doporučuju vyměnit řetězy, visko spojky, a jednou za 3roky vyčistit vodní chladič zvenku. bacha na přehřátí. to ty motory nemaj rádi. většina problémů co maj tds tak je zavyněno nějakou příhodou, většinou to přehřátí. ty viskospojky nemaj neomezenou životnost a pak to nějakej chytrák přehřeje protože chce šetřit a pak to začne. klepání, horší starty, atd. pří čelních haváriich rovnou vyměnit vodní pumpu. má plastovou vrtulku a po raně praskne. pokud ale narazíš na pěknej kousek, vyladíš ho tak budeš jezdit v poho. koncern vw a bmw jsou opravdu spolehlivá auta. u bmw je problém, že to jsou dražší auta a u těch starších ročníků se na nich mnohdy šetří a mají většinou hodně najeto. takže klasický problém bude vybrat ten zachovalý kousek. doporučuju německo, švýcarsko, ale tam je min tds.
Naprosto s tebou souhlasím, jen tu plastovou vrtulku mají jen starší motory, tuším.
Odpovědět

Zpět na „BMW“