Stránka 1 z 1
motor 1.7sdi???
Napsal: 10 čer 2010, 21:29
od Rider.23
Prosím znalce o trochu osvěty- co je to za motor 1.7sdi od koncernu VW (Lupo, Arosa...)??? Nikdy sem se s tímto motorem nesetkal, popravdě sem do nedávna ani nevěděl, že VW má takýto mototr v nabídce (nebo spíš měl). Máte někdo s tímto motorem zkušenosti? Je to držák, nebo je na něco náchylný, je problém na to sehnat běžné náhradní díly (rozvody, spojku a podobně...). Přítelkyně si vyhlídla Seat Arosu s tímto motorem, ale já vůbec netuším, na co si dát u tohoto motoru bacha a zda je to skutečně spolehlivej a nenáročnej dělník, jak prodávající popisuje... Díky za jakékoliv informace...
Napsal: 10 čer 2010, 22:52
od jericho-3
Nevychází náhodou z motoru 1,7 diesel ,co měl ke konci Transportér 3 s motorem vzadu...,Ale to byla ještě komůrka...

Napsal: 10 čer 2010, 23:36
od Zdeněk M
jericho-3 píše:Nevychází náhodou z motoru 1,7 diesel ,co měl ke konci Transportér 3 s motorem vzadu...,Ale to byla ještě komůrka...

1,7 sou SDI 44kw, AHG,AGD kod motoru, konstrukce stejna jak u 1,9D a SDI. Hovno to jede, hovno žere ale je to spolehliví.

Napsal: 11 čer 2010, 06:56
od jericho-3
A když šel člověk pro díly,koukali na něho jako na vola..Měl jsem za to,že to byl přechod z 1,6 na 1,9 ...písty 1,6 a zdvih 1,9...

Napsal: 12 čer 2010, 12:44
od Alex
Neviem ako je to u 1,7 SDI, ale u toho spominaneho transportera typ2 model3, motor 1,7D je to naopak, vrtanie je tam ako maju motory 1.9, ale zdvih je ako na 1,6... prave ten motor mam v transporteri, je to KY.
Napsal: 12 čer 2010, 12:57
od Rider.23
To opravdu nikdo nemá přesnější představu o tom, co je to za motor a jestli je to spolehlivý dělník, krom ZděňkaM, kterej to napsal docela výstižně, ale přeci jen bych rád získal více info... Je překvapující, že se dělal až do roku 2004 (nebo 2005, co sem zjistil), takže asi tak zastaralej nebude, ne?
Napsal: 12 čer 2010, 15:08
od Stejsky77
Teď šla jedna arosa 1.7 SDi do světa z rodiny, tento kus co tu byl tak to byl opravdu nenáročný dělník, absolutně běz nákladů, krom jedné vodní pumpy (čínský náhr. díl). Ale jinak bez problémů, a na to jaký to mělo výkon, tak se příliš nestotožňuju s kolegou, že hovno jede, tohle jelo hodně slušně, samozřejmě bůhvíco se s tím honit nedá. Ale že to žere hovno, je pravda, dlouhodobě se držela spotřeba od 3,5 - do 4,4 l. Nevýhody jen vnitřní rozměry (co ale čekat od třímetrovýho auta) a malá nádrž 35 litrů, ale s touhle spotřebou to zas tak hrozný není. S dílama tu u nás na severu problém nebyl. Pokusím se ještě od pantáty co jí měl získat další info.
Napsal: 12 čer 2010, 17:27
od Rider.23
Stejsky77 píše:Teď šla jedna arosa 1.7 SDi do světa z rodiny, tento kus co tu byl tak to byl opravdu nenáročný dělník, absolutně běz nákladů, krom jedné vodní pumpy (čínský náhr. díl). Ale jinak bez problémů, a na to jaký to mělo výkon, tak se příliš nestotožňuju s kolegou, že hovno jede, tohle jelo hodně slušně, samozřejmě bůhvíco se s tím honit nedá. Ale že to žere hovno, je pravda, dlouhodobě se držela spotřeba od 3,5 - do 4,4 l. Nevýhody jen vnitřní rozměry (co ale čekat od třímetrovýho auta) a malá nádrž 35 litrů, ale s touhle spotřebou to zas tak hrozný není. S dílama tu u nás na severu problém nebyl. Pokusím se ještě od pantáty co jí měl získat další info.
Super, děkuji ti moc, to je přesně to, co jsem chtěl slyšet, a není nad zkušenosti někoho, kdo to auto měl delší dobu v rodině... Taky si myslím, že to nebude úplně líný, přeci jen na tu váhu by mohl motor 1.7sdi docela stačit... S malými vnitřními rozměry se počítá, je to pro ženu do práce a na nákupy, takže aspoň se jí bude dobře parkovat... Ta nádrž je teda fakt malá, ale jestli ta spotřeba je opravdu tak nízká, tak to je stejně dojezd kolem 800km, což stačí

...