Pánové neví někdo náhodou jestli existuje alternativa pro vačku z audi 2.0 TDI 103kw BPW? Např. z 1.9tdi nebo O2 2.0tdi. Nemám etku tak nevím.
Díky moc
Vačka 2,O TDI
Moderátoři: šulda, Moderátoři
- 111toleďák
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 78
- Registrován: 26 lis 2006, 23:39
- Bydliště: Morava
Odpovědi: 0
Vačka 2,O TDI
ToledoII 81KW, A4 2.0TDI
-
- Aktivista
- Příspěvky: 1566
- Registrován: 06 srp 2006, 17:48
- Bydliště: Litoměřice
- Kontaktovat uživatele:
Odpovědi: 0
Pasuje tam z motoru BLS,BMM,BMPa další.Je to stejné u těch novějších (cca od 2006)8V jednovačky.U starších bylo jiné časování.Jednu vačku tu mám komplet z motoru BMP cca 60tkm,kde ulítnul ventil.Takže hlava je KO,ale zbytek jak nový.Když tak napiš SZ. 

Oprava vyvažovacích hřídelí na 2,0TDI a jiné pomsty od VW Group,www.vyvazovaky.cz
-
- Aktivista
- Příspěvky: 1566
- Registrován: 06 srp 2006, 17:48
- Bydliště: Litoměřice
- Kontaktovat uživatele:
Odpovědi: 0
Už jsem to tu řešil a rozdíl mezi 101 AF a novější 101AH jsem nepoznal ani po přeměření.Dal jsem tam 101AH a bylo vše OK.Novější typ vačky 101AH se používá ve většině 8V PD.Podle mě tam rozdíl není,nebo zanedbatelný,protože novější motory BPW už maj vačku 101AH,bez jiných změn. 

Oprava vyvažovacích hřídelí na 2,0TDI a jiné pomsty od VW Group,www.vyvazovaky.cz
-
- Aktivista
- Příspěvky: 1566
- Registrován: 06 srp 2006, 17:48
- Bydliště: Litoměřice
- Kontaktovat uživatele:
Odpovědi: 0
Náhrada to není stopro,to máš pravdu.Ale rozdíl jsem nepoznal.Možná bude malinko jinej soft,když říkaš že to má jinou ŘJ.Problém je,že vačka 101AF se dávala jem chvíly kolem roku 2005 a tak se těžko schání starší. 

Oprava vyvažovacích hřídelí na 2,0TDI a jiné pomsty od VW Group,www.vyvazovaky.cz