už nevim jak dál 2.0TDI 125KW

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
12skvarka
Aktivista
Příspěvky: 1303
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 19:31
Bydliště: plzen

už nevim jak dál 2.0TDI 125KW

Příspěvek od 12skvarka »

AUdi A4r.v. 2007 kod motoru BRD dovezená z německa podle povolenejch šroubů už se v ní vrtali soudruzi v německu.......auto vubec nejde od spoda zatahne od 2500ot.......vyměněno postupně váha,N75,čidlo tlaku,turbo porad stejný pak šlo auto do autorizovanýho servisu tam to stálo 10.000,- prej ultrazvukem vyčistili vstřiky :o po ujetí 100km se auto zastavilo a nešlo nastartovat.....totálně se ucpal Filtr pevnejch částic,vyndal jsen ho ven vyčistil vapíkem a jede to ale pořád ne od spoda........takže vstřiky ven nechat vyzkoušet......prej všechny K.O. .......koupil jsem všechny nové a auto pořád to samé :? :? :? ....... koukal jsem že v sacích svodech je přívěra ovládaná podtlakem ale nikde v příručkach jsem nenašel jak má fungovat......mechanicky je po nastartování otevřená.....co dodat filtr naftovej vzduchovej to neni egr zaslepenej

Tak a teď co mi radíte :o
603917329
Uživatelský avatar
cooler
Přispěvovatel
Příspěvky: 86
Odpovědi: 0
Registrován: 14 čer 2010, 18:12

Příspěvek od cooler »

Ta privera zavrie sanie, ked vypinas motor. Default je fully open.
Co vag? 0 chyb? (noteeth)
Uživatelský avatar
12skvarka
Aktivista
Příspěvky: 1303
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 19:31
Bydliště: plzen

Příspěvek od 12skvarka »

ty myslíš chcípací klapku tady už je škrtící na eletriku.ja mam na mysli něco jinýho.normálně přímo v sacích kanálech je přívěra
603917329
Uživatelský avatar
12skvarka
Aktivista
Příspěvky: 1303
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 19:31
Bydliště: plzen

Příspěvek od 12skvarka »

ještě graf jak tlak leze strašně pomalu

Obrázek
603917329
Obi
Přispěvovatel
Příspěvky: 496
Odpovědi: 0
Registrován: 12 lis 2007, 13:08
Bydliště: Třebíč

Příspěvek od Obi »

A má to dost podtlaku?
Audi 80 1,9tdi 81kw-ABT
Zdeněk M
Aktivista
Příspěvky: 3589
Odpovědi: 0
Registrován: 28 dub 2008, 22:56
Bydliště: okres TC

Příspěvek od Zdeněk M »

Obi píše:A má to dost podtlaku?
JJ, zjisti jestli je dostatecnej podtlak, pripoj na místo plechovky na turbu starsí egr ventil jestli ho otevře.
Uživatelský avatar
netopier
Aktivista
Příspěvky: 3328
Odpovědi: 0
Registrován: 29 říj 2006, 22:37
Bydliště: ZVOLEN,SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od netopier »

alebo daj podtlak napriamo bez N75.
a co vyfuk?
Seat Cordoba 1.9 TDI,VKLR, Dbilas, HFLO-X, 12mm, 4bar MAP, FMIC,keramika
O III 2.0 TDI
PORSCHE 968 Targa
PORSCHE 944 TURBO S
Š1000MB 1967
Uživatelský avatar
karel4
Aktivista
Příspěvky: 1308
Odpovědi: 0
Registrován: 07 dub 2008, 17:15
Bydliště: Nový Jičín a okolí

Příspěvek od karel4 »

Změřit tlaky,jestli to někdy nenasálo olej přes turbo a pak utrum.
Uživatelský avatar
avatar
Aktivista
Příspěvky: 1322
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 15:36
Bydliště: Cambridge

Příspěvek od avatar »

ten 2,0 mi pride jako novodoba 2,5 tdi v6

stim ze tady je to celkem nove auto ale 2,5 tdi v6 se srala az po 8 leech
Uživatelský avatar
12skvarka
Aktivista
Příspěvky: 1303
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 19:31
Bydliště: plzen

Příspěvek od 12skvarka »

netopier píše:alebo daj podtlak napriamo bez N75.
a co vyfuk?
podtlak to má dostatečnej při nastartování je táhlo na bance hned zatahne.........jezdil jsem i s hadičkou přímo od vývěvy na banku......porad tlak leze pomalu
jezdil jsem i s povolenym výfukem za turbem ...furt stejný
603917329
Fantik
Aktivista
Příspěvky: 5948
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 12:03
Bydliště: Liberecko

Příspěvek od Fantik »

Je to ta přívěra?

Obrázek
Naposledy upravil(a) Fantik dne 27 čer 2010, 11:20, celkem upraveno 1 x.
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33620
Odpovědi: 0
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

to je na prášky

ještě zkus jezdit bez coleru a pak se stav vystavím ti doklad o ekologické likvidaci miloš
Obi
Přispěvovatel
Příspěvky: 496
Odpovědi: 0
Registrován: 12 lis 2007, 13:08
Bydliště: Třebíč

Příspěvek od Obi »

Tak to už jedině málo nafty(chyba v jednotce)?Co nějaký čidlo tlaku nasávanýho vzduchu?
Audi 80 1,9tdi 81kw-ABT
danielkiraly
Sběrač informací
Příspěvky: 33
Odpovědi: 0
Registrován: 30 pro 2008, 21:03

Příspěvek od danielkiraly »

Tak jestli Ti můžu poradit já a bude Ti to stát za tu práci, vyndej DPF. Vykuchat, upravit soft a budes se divit, jak to auto pojede. Řešil jsem to nedávno...Sice mám 103 kw ale nikdy bych neveřil, co ten filtr dokáže udělat...
losfazeros
Přispěvovatel
Příspěvky: 164
Odpovědi: 0
Registrován: 03 zář 2009, 15:44
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od losfazeros »

já osobně si myslím,že tyhle zajímavý průběhy v nízkejch otáčkách má na svědomí DPF,je to pěknej šit,a většinou se ani neroužne ta kontrolka...
(wallbash)
VW CADDY IV 2.0 TDI 110KW ;VW CADDY III LIFE TDI 77KW (BLS)přes 350tis km ;RENAULT TRAFIC 2.0 Dci přes 530 tis km ;RENAULT MASTER 2006, 2.5 Dci přes 500 tis km
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“