e39 530d nejde nastartovat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
E39
Přispěvovatel
Příspěvky: 82
Registrován: 05 led 2007, 21:30
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha zapad

e39 530d nejde nastartovat

Příspěvek od E39 »

Auto normalne jeszdilo,nekourilo atd....Po vymene naftoveho filtru tekla nafta u jedne te hadicky a prisavalo vzduch.Po vyreseni jednou auto nastartovalo pak zdechlo a od te doby nic.Pripojilo se na diagostiku (vse bez chyb!!!a auto normalne nastartovalo,motor krasne bezel bez nejakeho cukani atd)pak se chciplo a od te doby nejde nastartovat,jen toci ale vubec zadna snaha.Cerpadlo v nadrzi bezi a pod autem taky(jen je docela hlucne)Tak se odpojila hadice pred naft filtrem,nafta jen tak jako vyteka,zadny velky tlak a pri startovani jeste min....

Nema nekdo toto cerpadlo na vyzkousení??
Nebo nejaka jina rada cim to muze byt?
Bmw 530d
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20374
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Je to tím čerpadlem pod autem, nedávno jsem to řešil - u naftového filtru to musí z hadice přímo tryskat. Pokud je hlučné ( jako tak hučí a tón se postupně mění jak v posledním tažení ),je to ono na 99%
otázka asi 4000 nové ( delphi )
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20374
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

E39
Přispěvovatel
Příspěvky: 82
Registrován: 05 led 2007, 21:30
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha zapad

Příspěvek od E39 »

muze mi nekdo rict,jakym tlakem ta nafta ma tryskat??
Bmw 530d
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20374
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

tohle tlačí na 3-4bar
E39
Přispěvovatel
Příspěvky: 82
Registrován: 05 led 2007, 21:30
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha zapad

Příspěvek od E39 »

tak čerpadlo pod autem origo nove a stale nic,cidlo na vacce a stale nic :?
auto je nyni v servisu tak se uvidi co bylo za problem :o
Bmw 530d
alfik
Aktivista
Příspěvky: 1842
Registrován: 05 led 2008, 14:08
Odpovědi: 0
Bydliště: Vsetin-Cz

Příspěvek od alfik »

E39 píše:tak čerpadlo pod autem origo nove a stale nic,cidlo na vacce a stale nic :?
auto je nyni v servisu tak se uvidi co bylo za problem :o
A tlaci uz to cerpadlo jak ma?
Neni ucpany saci kos v nadrzi?
Alfa 156 2.4 JTD 100kw + Sarkan Chip+EGR Off+Katik na majzel - EX
Passat Variant 1.8T APU
E39
Přispěvovatel
Příspěvky: 82
Registrován: 05 led 2007, 21:30
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha zapad

Příspěvek od E39 »

čerpadlo bych rekl ze tlaci uz tak jak ma(za naft filtrem uz to fakt tryska),ale rekl bych ze ke vstrikum jde te nafty malo....
Bmw 530d
alfik
Aktivista
Příspěvky: 1842
Registrován: 05 led 2008, 14:08
Odpovědi: 0
Bydliště: Vsetin-Cz

Příspěvek od alfik »

E39 píše:čerpadlo bych rekl ze tlaci uz tak jak ma(za naft filtrem uz to fakt tryska),ale rekl bych ze ke vstrikum jde te nafty malo....
Tak potom DRV ventil,alebo samotne VT cerpadlo.
Este by to chcelo pozriet diagnostikou,na kolko je DRV po zapnuti klucika otvoreny. Mal by byt cca 30%.
Alfa 156 2.4 JTD 100kw + Sarkan Chip+EGR Off+Katik na majzel - EX
Passat Variant 1.8T APU
E39
Přispěvovatel
Příspěvky: 82
Registrován: 05 led 2007, 21:30
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha zapad

Příspěvek od E39 »

co to je DRV ventil?
Bmw 530d
alfik
Aktivista
Příspěvky: 1842
Registrován: 05 led 2008, 14:08
Odpovědi: 0
Bydliště: Vsetin-Cz

Příspěvek od alfik »

Je to vlastne regulator tlaku paliva. Neviem ako na BMW,ale mal by sa nachadzat na VT cerpadle.
Alfa 156 2.4 JTD 100kw + Sarkan Chip+EGR Off+Katik na majzel - EX
Passat Variant 1.8T APU
E39
Přispěvovatel
Příspěvky: 82
Registrován: 05 led 2007, 21:30
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha zapad

Příspěvek od E39 »

jojo,tak ten je na cerpadle...
sam sem zvedavej co to bude (crazy)
Bmw 530d
E39
Přispěvovatel
Příspěvky: 82
Registrován: 05 led 2007, 21:30
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha zapad

Příspěvek od E39 »

tak auto jede
byl to regulator tlaku na cerpadle
Bmw 530d
Bramborecek
Nováček
Příspěvky: 1
Registrován: 31 led 2011, 18:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od Bramborecek »

Chlapi prosim vás mam podobnej problem poradte prosim. Jezdím od plne nadže do pulky a vše ok jak starty tak na plný vykon vse ok ,ale !!!! od pulky dolů konec na plný výkon zahltí chcípne a jde nastartovat až tak za 2-3hod ,už sem zustal dvakrát na dalnici stat myslim si ,že to bude bud DRV ventil nebo čerpadlo co je pod řidičem. Od filtru smerem do motoru nafta prská a nic moc neteče a to se deje jen v případě že je v nadrzi min jak pulka naftičky ?? Prosim hrozne moc o pomoc .
Odpovědět

Zpět na „BMW“