Stránka 1 z 1
Čidlo ABS
Napsal: 19 lis 2006, 21:22
od dury2
Jak sundám z A6 2,5 tdi čidlo na ABS, přední kolo? Jde s ním slabě pootočit ( ale velmi ztuha) bojím se, abych to neurval. Díkes
Re: Čidlo ABS
Napsal: 20 lis 2006, 07:36
od Csala
dury2 píše:Jak sundám z A6 2,5 tdi čidlo na ABS, přední kolo? Jde s ním slabě pootočit ( ale velmi ztuha) bojím se, abych to neurval. Díkes
WD40 a opatrne s tym bojovat. Raz to vypadne

A aky je dovod, ze ho chces vybrat?
Napsal: 20 lis 2006, 09:51
od dury2
ve VAGu : Čidlo na ABS odpojeno,nebo zkrat na kostru. V podběhu a kam je možno vidět je vedení v prořádku. Je to trochu zamotané, protože brzd. destičky nemají snímače na opotřebení. Auto má vyvedené kabely k těmto snímačům, které musí být propojené,jinak pískají budíky. Nevím jestli to má AUDI jinak, ale vždycky to bylo řešeno po jednom drátu, která se přes tyčku skrze destičku dotkl kotouče, když byly destičky opotřebovabé. Tady jsou dráty dva amusí být spojené.
Napsal: 20 lis 2006, 18:42
od origoš
Vem ohmetr a porovnej odpor s tím na druhém kole.
Napsal: 20 lis 2006, 19:04
od Csala
dury2 píše:ve VAGu : Čidlo na ABS odpojeno,nebo zkrat na kostru. V podběhu a kam je možno vidět je vedení v prořádku. Je to trochu zamotané, protože brzd. destičky nemají snímače na opotřebení. Auto má vyvedené kabely k těmto snímačům, které musí být propojené,jinak pískají budíky. Nevím jestli to má AUDI jinak, ale vždycky to bylo řešeno po jednom drátu, která se přes tyčku skrze destičku dotkl kotouče, když byly destičky opotřebovabé. Tady jsou dráty dva amusí být spojené.
Nejak tomu nerozumiem
Co maju spolocne brzdove dosticky s cidlom ABS?
Napsal: 20 lis 2006, 19:42
od dury2
Říkám to protože, jsem sáhl za kolo a nahmatal jsem utržené dráty, myslel jsem že jsou od ABS,ale zjistil jsem že vedou k snímači opotřebení destiček. dva fousy jsou utržené a na konci jsou smotané dohromady. Tak se ptám ,jak to má být?
Kabel od čidla jeneporušený.
K tomu čidlu, změřil bych ho, ale vedení je od čidla v kuse a vede dovnitř do podběhu skrze průchodku, a v motor. prostoru už ten drát nejít nemůžu. Je to A6, 2,5TDi, 6kv Quatro, takže ten motorák není moc vzdušný.

Napsal: 20 lis 2006, 20:12
od Csala
dury2 píše:Říkám to protože, jsem sáhl za kolo a nahmatal jsem utržené dráty, myslel jsem že jsou od ABS,ale zjistil jsem že vedou k snímači opotřebení destiček. dva fousy jsou utržené a na konci jsou smotané dohromady. Tak se ptám ,jak to má být?
Kabel od čidla jeneporušený.
K tomu čidlu, změřil bych ho, ale vedení je od čidla v kuse a vede dovnitř do podběhu skrze průchodku, a v motor. prostoru už ten drát nejít nemůžu. Je to A6, 2,5TDi, 6kv Quatro, takže ten motorák není moc vzdušný.

Ten konektor od cidla musis niekde v motorovom priestore najst. Inac sa dalej nedostanes. Konektor rozpojit a zmerat odpor cidla. Ma byt cca 1000 Ohmov.
Napsal: 20 lis 2006, 20:15
od ROMEK
Signalizacia opotrebenia nebude mat s ABS nic spolocne keby si mal neco so signalizaciou brzdoveho oblozenia bude ti vyhadzovat na palubovke oblozenie
problem je vtem ze ze v buzirke kera vede z cidla ABS su dva draty a jeden z nich je zlomeny vetsinu sa zlomi ked sa otacaju kola ale ta buzirka z venku je neporusena musis ale zistit presne z kereho kola to je abysi zbytecne nerezal buzirky na tych dobrych cidlach budu to predne kola o vykendu sem tohle resil na A8
Napsal: 20 lis 2006, 22:06
od Jaroslav Grebeníček
Konektory od čidla ABS končí za průchodkou v podběhu.Průchodku vytáhneš a za ní jsou konektory v propojkách kabel jen povytáhneš z podběhu a seš tam.