Za studena chytí v pohodě a jak je to ohřátý a chce se po chvíli nastartovat, tak nechce naskočit.
Poraďte prosím. díky Simír
špatný teplý start Renault Thalia 1,5dci
Moderátoři: šulda, Moderátoři
špatný teplý start Renault Thalia 1,5dci
Renault Thalia 1,5Dci - špatné startování teplého motoru. Jen občas. Nechce se chytit. Neví někdo? Díky
-
- Nováček
- Příspěvky: 1
- Registrován: 24 bře 2007, 15:46
Odpovědi: 0
Re: špatný teplý start Renault Thalia 1,5dci
Mam stejny problem u Renault Clio 1.5 dCi 48kW.Simír píše:Za studena chytí v pohodě a jak je to ohřátý a chce se po chvíli nastartovat, tak nechce naskočit.
Poraďte prosím. díky Simír
Stane se to tak v 1 z 5 teplych startu. Starter toci, ale motor nechytne. Dost silenym zpusobem to pritom vibruje. Na druhy pokus je to prakticky vzdy ok.
Studeny startuje uplne bez problemu.
Pokud by jsi prisel na pricinu tohoto problemu, dej prosim vedet.
Jinak s tim motorem absolutni spokojenost - tichy, pruzny, na 48kW mi prijde, ze jede vice nez slusne. Extremne nizka spotreba - jezdim Praha + dalnice za 4,8 - 5,2 l / 100km. Do Chorvatska jsem jel plne nalozeny prumerem 3,9 l. Rekord mam pri usporne (ale ne extremne) jizde mimo mesto 3,4 l

Re: špatný teplý start Renault Thalia 1,5dci
marek.jiru píše:Tak to už je na zápis do knihy rekordůSimír píše: Rekord mam pri usporne (ale ne extremne) jizde mimo mesto 3,4 l![]()
![]()
na 10 litrů nafty 294km
![]()
![]()
transit 2.5td.sharan 1.9 pd
Pánové, mám megane 1.9 DCI 75kW, chová se to při startu obdobně, Teplý motor blbě startuje, studený startuje perfektně. Taky jsem si všiml, že po delší jízdě (~100km) jakoby motor víc řve a míň jde za plynem.. je tekový gumovější..byl jsem s tím už u různých "guru" a nic
...chová se to porád stejně. najeto 235000. jinak slouží móóóóc dobře!

Umřel s udiveným výrazem ve tváři: "Někde se asi stala chyba.."
Start
Na Cliu 1.9d som mal podobny problem studeny start ok ako nahle sa motor zahrial znizil vykon cukal a snad som pocul obcas vsetky ventily co tam su.Po vysledovani som prisiel na jednu vec neviem naco to je v servise tvrdily ze je to regulacia spalin ja neviem.Mam tam na motore podtlakom z brzd cez mechanicke cidlo cez elektroventil ktory je ovladany z tepelneho cidla otvarane vyfukove plyny a privadzane do sania.Fakt je ze to bolo otvorene stale aj za tepla aj za studena , zablendoval som podtlakovu hadicku a motor je ok.Iste lepsie riesenie je asi spojazdnit povodny system.