Stránka 1 z 1

špatný teplý start Renault Thalia 1,5dci

Napsal: 27 lis 2006, 11:42
od Simír
Za studena chytí v pohodě a jak je to ohřátý a chce se po chvíli nastartovat, tak nechce naskočit.
Poraďte prosím. díky Simír

Napsal: 27 lis 2006, 21:30
od origoš
Zkus odpojit čidlo teploty, jestli chytne a napiš.

Napsal: 17 led 2007, 21:20
od bepa
docela u techto motoru blbnuli relatka takovy obdelnikovy cerny u baterky zkus je prohazet

Re: špatný teplý start Renault Thalia 1,5dci

Napsal: 24 bře 2007, 15:58
od marek.jiru
Simír píše:Za studena chytí v pohodě a jak je to ohřátý a chce se po chvíli nastartovat, tak nechce naskočit.
Poraďte prosím. díky Simír
Mam stejny problem u Renault Clio 1.5 dCi 48kW.

Stane se to tak v 1 z 5 teplych startu. Starter toci, ale motor nechytne. Dost silenym zpusobem to pritom vibruje. Na druhy pokus je to prakticky vzdy ok.

Studeny startuje uplne bez problemu.

Pokud by jsi prisel na pricinu tohoto problemu, dej prosim vedet.

Jinak s tim motorem absolutni spokojenost - tichy, pruzny, na 48kW mi prijde, ze jede vice nez slusne. Extremne nizka spotreba - jezdim Praha + dalnice za 4,8 - 5,2 l / 100km. Do Chorvatska jsem jel plne nalozeny prumerem 3,9 l. Rekord mam pri usporne (ale ne extremne) jizde mimo mesto 3,4 l :-)

Re: špatný teplý start Renault Thalia 1,5dci

Napsal: 24 bře 2007, 21:07
od pumix
marek.jiru píše:
Simír píše: Rekord mam pri usporne (ale ne extremne) jizde mimo mesto 3,4 l :-)
Tak to už je na zápis do knihy rekordů :o :o :o na 10 litrů nafty 294km 8) 8) 8)

Napsal: 26 dub 2007, 17:41
od dalca
Pánové, mám megane 1.9 DCI 75kW, chová se to při startu obdobně, Teplý motor blbě startuje, studený startuje perfektně. Taky jsem si všiml, že po delší jízdě (~100km) jakoby motor víc řve a míň jde za plynem.. je tekový gumovější..byl jsem s tím už u různých "guru" a nic :? ...chová se to porád stejně. najeto 235000. jinak slouží móóóóc dobře!

Start

Napsal: 23 kvě 2007, 23:43
od heres
Na Cliu 1.9d som mal podobny problem studeny start ok ako nahle sa motor zahrial znizil vykon cukal a snad som pocul obcas vsetky ventily co tam su.Po vysledovani som prisiel na jednu vec neviem naco to je v servise tvrdily ze je to regulacia spalin ja neviem.Mam tam na motore podtlakom z brzd cez mechanicke cidlo cez elektroventil ktory je ovladany z tepelneho cidla otvarane vyfukove plyny a privadzane do sania.Fakt je ze to bolo otvorene stale aj za tepla aj za studena , zablendoval som podtlakovu hadicku a motor je ok.Iste lepsie riesenie je asi spojazdnit povodny system.