
co do sharana???85 nebo 96KW?
Moderátoři: šulda, Moderátoři
- patrik.kloucek
- Aktivista
- Příspěvky: 2068
- Registrován: 22 pro 2006, 20:58
- Bydliště: Hradec Kralove
Odpovědi: 0
co do sharana???85 nebo 96KW?
zdarec borci...chci koupit sarika a resim jakej motor...osobne bych tam rad videl 96kw ale jej jich dost pomalu.Takze se ptam na vas nazor...je 85 kw dostatecnych?Jak je to se spotrebou popr spolehlivosti?A nakonec....jde predelat 85 na 96kw?Co to obnasi???diky za vase nazory 

Re: co do sharana???85 nebo 96KW?
Ta 85Kw AUY jede skoro jak ta 96Kw, kroutak maji stejný, jen kilowaty ve 4000ot sou jiný. Rozdil mezi motory je v turbu, softu,vstrikovačih a intercoleru. Od 2004 nebo 2005 je i 110kw BTB je kod motoru myslým. 85Kw postací, jede slusne, nejvic jezdí v Almarah, ty 96kw sou spis v Scharaneh, za ty prachy za Scharana koupis plne vybavenou Almaru.patrik.kloucek píše:zdarec borci...chci koupit sarika a resim jakej motor...osobne bych tam rad videl 96kw ale jej jich dost pomalu.Takze se ptam na vas nazor...je 85 kw dostatecnych?Jak je to se spotrebou popr spolehlivosti?A nakonec....jde predelat 85 na 96kw?Co to obnasi???diky za vase nazory


Podle vyjádření některých kluků z SAG fóra jsou údajně 96kW motory žravější. Ale jestli je to skutečně tak, to si netroufám spekulovat.
Ale pravda je, že 96kW má lepší průběh točivého momentu a lépe drží v kopcích. Prostě je to silnější motor, tím je to dáno. A stodesítka BTB jede jako kráva splašená, to snad ani není možný, co to s tou dvě tuny těžkou károu dělá.....
Ale pravda je, že 96kW má lepší průběh točivého momentu a lépe drží v kopcích. Prostě je to silnější motor, tím je to dáno. A stodesítka BTB jede jako kráva splašená, to snad ani není možný, co to s tou dvě tuny těžkou károu dělá.....
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
- MirekX
- Aktivista
- Příspěvky: 4716
- Registrován: 24 led 2006, 18:27
- Bydliště: Týniště nad Orlicí
Odpovědi: 0
pokud by to šlo, šel bych do 96kW, 85 nejde nejhůř, ale vyskytoval se u nich ve větším počtu problém prasklých pístů a tfouklých těsnění pod hlavou (osobní zkušenost s obouma závadama)
ale i ta 85 se nechá upravit (čip na cca 145 PS) a pak to i jede. u té 96 se čipem dostaneš na nějakých 170 PS a to už je svezeníčko celkem slušný a spotřeba nevim, já jezdím průměr za 6,3 a kamarád má 96kW a jezdí za 6,3 taky, podle mě žerou stejně při stejné jízdě
ale i ta 85 se nechá upravit (čip na cca 145 PS) a pak to i jede. u té 96 se čipem dostaneš na nějakých 170 PS a to už je svezeníčko celkem slušný a spotřeba nevim, já jezdím průměr za 6,3 a kamarád má 96kW a jezdí za 6,3 taky, podle mě žerou stejně při stejné jízdě
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru.
KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS 


- patrik.kloucek
- Aktivista
- Příspěvky: 2068
- Registrován: 22 pro 2006, 20:58
- Bydliště: Hradec Kralove
Odpovědi: 0
já jezdím průměr za 6,3 a kamarád má 96kW a jezdí za 6,3 taky, podle mě žerou stejně při stejné jízdě[/quote]
fiha tak to ja se dlouhodobe na tohle s pasikem 4kolou nedostanu.Tak to vyppada ze si polepsim.
JInak porad nevim...96stek je malo a sehnat s vybavou i peknou __85 je malej zazrak. a jestli to za to usili ji sehnat stoji...chci rok tak 02...03.A max 220tkm.Po kolika je interval vymeny rozvodu?

JInak porad nevim...96stek je malo a sehnat s vybavou i peknou __85 je malej zazrak. a jestli to za to usili ji sehnat stoji...chci rok tak 02...03.A max 220tkm.Po kolika je interval vymeny rozvodu?
- patrik.kloucek
- Aktivista
- Příspěvky: 2068
- Registrován: 22 pro 2006, 20:58
- Bydliště: Hradec Kralove
Odpovědi: 0
- patrik.kloucek
- Aktivista
- Příspěvky: 2068
- Registrován: 22 pro 2006, 20:58
- Bydliště: Hradec Kralove
Odpovědi: 0
Taky bych šel do 96 kW.
Já mám 85 kW a asi i s čipem, kupoval jsem ho před rokem, tachometrových 310 000 km, minulý majitel měnil motor - písty a mě teď na tom vyměněným motoru čeká těsnění pod hlavou...
Jinak najetých kilometrů bych se nebál, ta moje Alhambra je i po těch km docela v pohodě, žádné zásadní problémy nemá.
Rozvody od modelového roku 2003 by měly být na 90 000 km.
Ale spotřebě 6,3 v běžném provozu moc nevěřím, já mám dlouhodobý průměr okolo 9 l. Podotýkám v běžném provozu tzn. popojížďky škola, školka, práce, družina, kroužky , nákup, atd = takový běžný den. S karavanem 1300 kg jsem teď jel Itálii za 11 l.
Já mám 85 kW a asi i s čipem, kupoval jsem ho před rokem, tachometrových 310 000 km, minulý majitel měnil motor - písty a mě teď na tom vyměněným motoru čeká těsnění pod hlavou...
Jinak najetých kilometrů bych se nebál, ta moje Alhambra je i po těch km docela v pohodě, žádné zásadní problémy nemá.
Rozvody od modelového roku 2003 by měly být na 90 000 km.
Ale spotřebě 6,3 v běžném provozu moc nevěřím, já mám dlouhodobý průměr okolo 9 l. Podotýkám v běžném provozu tzn. popojížďky škola, školka, práce, družina, kroužky , nákup, atd = takový běžný den. S karavanem 1300 kg jsem teď jel Itálii za 11 l.