na IV. rs padá do nouzáku a svítí kontrolka
Moderátoři: šulda, Moderátoři
na IV. rs padá do nouzáku a svítí kontrolka
OI 1,9TDI 81kW, r.v. 05/2004. Při plném plynu na IV. rychlostní stupeň mezi 100-120km/h padá do nouzáku. Do toho se mi rozsvítila permanentně kontrolka elektroniky motoru. Jinak jezdí krásně. Pokud to na tu IV. neosolím a přelezu tu hranici rychlosti, tak je to OK. Na jinej rychlostní stupeň to nedělá.
Ví někdo?
Ví někdo?
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 935
- Registrován: 19 črc 2009, 20:47
Odpovědi: 0
Re: na IV. rs padá do nouzáku a svítí kontrolka
Každý jezdí trochu jinak, tak se to hůře přirovnává, když máš před sebou táhly případně prudký kopec, je zařazená 3, 1500.ot/min a dáš plný plyn umře to ?(toč to klidně do 4500. ot/min)TomasB píše:OI 1,9TDI 81kW, r.v. 05/2004. Při plném plynu na IV. rychlostní stupeň mezi 100-120km/h padá do nouzáku. Do toho se mi rozsvítila permanentně kontrolka elektroniky motoru. Jinak jezdí krásně. Pokud to na tu IV. neosolím a přelezu tu hranici rychlosti, tak je to OK. Na jinej rychlostní stupeň to nedělá.
Ví někdo?
ne, zkape to jen na IV. stupeň, do kopce tak na cca kilču.
Řekl bych, že poměrně klíčová může být ta permanentně svítící kontrolka elektroniky motoru.
Jinak pod plným znamená, že je plyn na podlaze, aby bylo jasno jak to myslím. Když to nechám zrychlovat pozvolna, tak no problem a jak překonám tu kritickou rychlost na IV ku, tak pak už se nic nestane.
Řekl bych, že poměrně klíčová může být ta permanentně svítící kontrolka elektroniky motoru.
Jinak pod plným znamená, že je plyn na podlaze, aby bylo jasno jak to myslím. Když to nechám zrychlovat pozvolna, tak no problem a jak překonám tu kritickou rychlost na IV ku, tak pak už se nic nestane.
tu jsem dělal už před časem, když to udělalo občas, vyhodilo to něco o regulační mezi plnícího tlaku, nepamatuju si to už. Tehdá jsem při výměně nárazníku zjistil, že jsem měl prošoupanej IC, ten se vyměnil a chvilku byl klid, tak jsem myslel, že to bylo tímto. No a nebylo, asi jsem odstranil jen část problému, což na chvilku pomohlo.
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 935
- Registrován: 19 črc 2009, 20:47
Odpovědi: 0
Tak se zkouší logovaní turbodmychadla, jestli se lopatky pohybují, zařadit 3, mit na otáčkoměru tak 1500 ot a plný plyn to znamená, že se dotýkáš prsty převodovky a klidně do 4500.ot (ten táhlý nebo prudký kopec je důležitý)TomasB píše:ne, zkape to jen na IV. stupeň, do kopce tak na cca kilču.
Řekl bych, že poměrně klíčová může být ta permanentně svítící kontrolka elektroniky motoru.
Jinak pod plným znamená, že je plyn na podlaze, aby bylo jasno jak to myslím. Když to nechám zrychlovat pozvolna, tak no problem a jak překonám tu kritickou rychlost na IV ku, tak pak už se nic nestane.
Ale asi bych zajel k někomu kdo ma diagnostiku, ušetříš čas.
- martinsidlo
- Aktivista
- Příspěvky: 5060
- Registrován: 06 pro 2009, 15:24
- Bydliště: Praha 5
Odpovědi: 0
- martinsidlo
- Aktivista
- Příspěvky: 5060
- Registrován: 06 pro 2009, 15:24
- Bydliště: Praha 5
Odpovědi: 0
Kontrolka motoru se rosvítí ihned,když už se to stalo cca 4x,je-li vymazaná paměť závad,při prvním-cca třetím se nerosvítí,na 4x už hned.Mě to tak na ASV (Euro 3)ukazuje.Je zapojená asi na jakoukoli závadu typu emise apod.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
dobře,ale já mám taky ASV euro3 a když jsem měl přidřené lopatky,tak mi to spadlo do nouzáku třeba desetkrát a nic se mi nerozsvítilo.pouze na diagnostice se vypsala klasická hláška o plnícím tlaku,takže pokud má problém s tímhle,tak mě právě ta kontrolka zaráží.každopádně nevím jestli byl TomasB na vagu,ale kdyby jo,tak bysme byli moudřejší...martinsidlo píše:Kontrolka motoru se rosvítí ihned,když už se to stalo cca 4x,je-li vymazaná paměť závad,při prvním-cca třetím se nerosvítí,na 4x už hned.Mě to tak na ASV (Euro 3)ukazuje.Je zapojená asi na jakoukoli závadu typu emise apod.
Škoda Octavia 3 Combi 1,6 TDi CR 81kw CXXB, r.v. 2017 + Škoda Rapid 1,2 TSi CBZA rv 2013...VCDS MAX, VIS Online, Delphi 2020.23
- martinsidlo
- Aktivista
- Příspěvky: 5060
- Registrován: 06 pro 2009, 15:24
- Bydliště: Praha 5
Odpovědi: 0
Já jsem řešil regulaci(bylo to baňkou)a kontr.se rosvěcela cca 4 nouzi.Když zeslepíš EGR taky se ti rosvítí.Možná za určitých podmínek se po 10 nouzácích nerosvítí ale kdyby jsi vydržel do 11 nou.,divil by ses asi.OťasTDi píše:dobře,ale já mám taky ASV euro3 a když jsem měl přidřené lopatky,tak mi to spadlo do nouzáku třeba desetkrát a nic se mi nerozsvítilo.pouze na diagnostice se vypsala klasická hláška o plnícím tlaku,takže pokud má problém s tímhle,tak mě právě ta kontrolka zaráží.každopádně nevím jestli byl TomasB na vagu,ale kdyby jo,tak bysme byli moudřejší...martinsidlo píše:Kontrolka motoru se rosvítí ihned,když už se to stalo cca 4x,je-li vymazaná paměť závad,při prvním-cca třetím se nerosvítí,na 4x už hned.Mě to tak na ASV (Euro 3)ukazuje.Je zapojená asi na jakoukoli závadu typu emise apod.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
Mě tohle dělalo taky,ještě v motoru jako lehce cuklo a rozsvítila se kontrolka el.motoru a přestalo jít turbo.Zkoušel jsem táhlo na baňce a nahoře se lehce zasekávalo,tak jsem ze shora do baňky nastříkal silikonovej sprej Sil 100 a od tý doby je to naprosto OK,nepadá do nouzáku a kontrolka se nerozsvicí
OI ASV 81kw 2003
- martinsidlo
- Aktivista
- Příspěvky: 5060
- Registrován: 06 pro 2009, 15:24
- Bydliště: Praha 5
Odpovědi: 0
Kdyby se mi nerozsvěcela kvůli turbu,nepsal bych to sem.To je jen,že ta kontrolka hlídá snad i uprdnutí uvnitř auta.OťasTDi píše:pokud zaslepím egr,tak začne protékat víc vzduchu přes MAF a tím se u euro3 a výše samozřejmě kontrolka rozsvítí...to je známá věc,ale u té regulace mě to trochu zaráží
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené