Ako je to s VAG

VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
raztos
Přispěvovatel
Příspěvky: 50
Registrován: 11 srp 2010, 21:31
Odpovědi: 0

Ako je to s VAG

Příspěvek od raztos »

Chalani cafte,

mozte mi prosim vas vysvetlit, nejako heslovite ako je to s autodiagnostikou ?

V zasade potrebujem spravny kabel a soft. To co dokazem s riadiacou jednotkou zavisi od softveru aj kablu ?

Pripadne, mozte mi to kusok objasnit ?


Dik pekne
Mato86
Přispěvovatel
Příspěvky: 835
Registrován: 03 čer 2007, 21:02
Odpovědi: 0
Bydliště: Zvolen

Příspěvek od Mato86 »

Zavisi ake auta chces robit.Ci len VW group,PSA,Renault,... Presne ako pises vsetko zavisi od kabla a softu.Ale zaklad je citanie a mazanie chyb,merane hodnoty(napr. tlak turba,teplota vody,atd..)kodovanie,...atd.Klikni na HLEDAT je tu toho popisane az az.
Passat 3C variant 2,0tdi BMP
VAG CAN PRO,K+CAN Commander,Delphi uni diag. VAGPROG
ac3
Nováček
Příspěvky: 19
Registrován: 05 srp 2010, 10:43
Odpovědi: 0
Bydliště: Bratislava

Info

Příspěvek od ac3 »

Nechcem zakladať novú tému tak sa skúsim popýtať tu skúsených či sa dá cez VAG-COM prenastaviť keď mi pri každom studenom štarte začne oznamovať palubovka už pri plus 15 stupňov vonkajšej teploty a nižšej že hrozí námraza. Mi to párkrát zapípa a potom bliká na palubovke červený teplomer asi dva kilometre. Je to pravidelné a je to dosť na nervy keď je vonku ešte teplo. Chcel by som to nastaviť na nižšiu teplotu. Teplomer ukazuje inak správnu teplotu. VAG aj kábel mám len neviem kde a aké hodnoty zadať. Dík dopredu za rady.
Naposledy upravil(a) ac3 dne 29 říj 2010, 08:53, celkem upraveno 2 x.
Š_OCTAVIA 1,9 TDI 66kW AGR r.v. 1999 model 2000
jurosdi
Aktivista
Příspěvky: 1243
Registrován: 05 pro 2009, 21:11
Odpovědi: 0
Bydliště: topolčany- SR

Příspěvek od jurosdi »

Neviem či nenapíšem blbost,ale v Tvojom prípade sa asi jedná o kontrolku hladiny chlad.kvapaliny. Pravdepodobne máš zaoxidované sondy v nádržke a po zohriatí vody to "dostane okruh". Skús skontrolovat a nejako mechanicky vyčistit tie dva drôty ,ktoré vidíš v nádržke s vodou...
00pedro00
Nováček
Příspěvky: 8
Registrován: 13 říj 2010, 08:43
Odpovědi: 0
Bydliště: Košice SK

Příspěvek od 00pedro00 »

presne ako pise juro. nizku vonkajsiu teplotu (tusim ze ak klesne pod 4°) oznamuje len jedno pipnutie, ziadna kontrolka.
Octavia Combi r.2000 1,9 TDi 81 kW
ac3
Nováček
Příspěvky: 19
Registrován: 05 srp 2010, 10:43
Odpovědi: 0
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od ac3 »

jurosdi píše:Neviem či nenapíšem blbost,ale v Tvojom prípade sa asi jedná o kontrolku hladiny chlad.kvapaliny. Pravdepodobne máš zaoxidované sondy v nádržke a po zohriatí vody to "dostane okruh". Skús skontrolovat a nejako mechanicky vyčistit tie dva drôty ,ktoré vidíš v nádržke s vodou...
Som to asi zle napísal a pre istotu som v pôvodnej otázke doplnil že mi to robí iba pri studenom štarte. Napr. ráno alebo hocikedy keď je auto dlhšie odstavené a vychladne. Teraz si neviem spomenúť či to náhodou nerobí len pri prvom dennom naštartovaní a potom už celý deň nie, budem to pozorovať a pozriem sa pre istotu aj na tie droty v nádržke.
Š_OCTAVIA 1,9 TDI 66kW AGR r.v. 1999 model 2000
Odpovědět

Zpět na „Diagnostika - software/hardware VW group (vag-com, supervag, ...)“