kama tahat trubky na FMIC

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

maa.ra
Přispěvovatel
Příspěvky: 479
Odpovědi: 0
Registrován: 24 črc 2010, 00:43

kama tahat trubky na FMIC

Příspěvek od maa.ra »

cus, nevíte někdo kolik trubek, kolen a jaké délky budu potřebovat na FMIC do octavie 1.9TDI PD?(jen tak přibližně). a kama je to nejlepší a nejmín pracné tahat? můžete mi poslat někdo fotky jak jste postupovali? díky moc.
Naposledy upravil(a) maa.ra dne 26 zář 2010, 19:53, celkem upraveno 2 x.
kozelpub
Přispěvovatel
Příspěvky: 232
Odpovědi: 0
Registrován: 17 led 2010, 13:36

Re: trubky na FMIC

Příspěvek od kozelpub »

maa.ra píše:cus, nevíte někdo kolik trubek, kolen a jaké délky budu potřebovat na FMIC do octavie 1.9TDI PD?(jen tak přibližně).
jaky fmic a kade to chces tahat :) chces to napojit na origo, abo vymenit :D

inak nemam potuch tak ci tak, ale urcite by ti to napisali aj ty co vedia ;)
VW golf IV, 1.9 TDI, 74 kw zatial vsetko povodne :(
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4716
Odpovědi: 0
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

pokud je to FMIC o rozměru 550x180, tak jsem bral od ACI 4x koleno 90st a 1x roura 2metry v průměru 60mm. jsou to výfukové roury a páslo to tam místo původního, takže se nic z původního vedení neměnilo.
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS (noteeth)
maa.ra
Přispěvovatel
Příspěvky: 479
Odpovědi: 0
Registrován: 24 črc 2010, 00:43

Příspěvek od maa.ra »

ve výztuze nebo kolem motoru--záleží co bude jednoduchší a rychlejší.
a chci to vyměnit komplet.
ondra123
Sběrač informací
Příspěvky: 32
Odpovědi: 0
Registrován: 13 pro 2006, 16:54
Bydliště: Hradec Králové

Příspěvek od ondra123 »

ve výstuze.. a řezat... řezat.. měřit.. zkoušet.. několik hodin a je to :)

takhle pěkně : :)Obrázek
octa 4x4 tdi pd .... asi 74kw :) :) MirekX, Oleg, Dieselpower, ...
alaha 2x4 tdi pd ... asi 96kw :) MirekX, Dieselpower ...
multivan T4 2x4... asi 111kw :) MirekX, Dieselpower ...
Golf-GT
Přispěvovatel
Příspěvky: 479
Odpovědi: 0
Registrován: 07 pro 2009, 19:43

Příspěvek od Golf-GT »

ondra123 píše:ve výstuze.. a řezat... řezat.. měřit.. zkoušet.. několik hodin a je to :)

takhle pěkně : :)Obrázek
a co do GIII? :D
GIII AHF VA, S764, chip, kat+egr off, jednohmota + HDS57, 280mm brembo max, zadek zatím bubny, podvozek Koni, 1Z 66KW? (LOL)
jordee_23
Aktivista
Příspěvky: 1699
Odpovědi: 0
Registrován: 21 črc 2007, 08:06
Bydliště: ba-lm-Hu :s)

Příspěvek od jordee_23 »

Golf-GT píše:
ondra123 píše:ve výstuze.. a řezat... řezat.. měřit.. zkoušet.. několik hodin a je to :)

takhle pěkně : :)Obrázek
a co do GIII? :D
v GIII som trocha sklepal vystuhu do vnutra ...ziadna extremna uprava rezanim a dostal som tam 6,5cm IC .. mam aj klimu samo.
GIV var asz 4mot upraveny
Uživatelský avatar
JohnyFlat
Přispěvovatel
Příspěvky: 882
Odpovědi: 0
Registrován: 23 črc 2008, 16:06
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od JohnyFlat »

Octavia TOUR 1.9 TDI ALH
jirius1
Přispěvovatel
Příspěvky: 576
Odpovědi: 0
Registrován: 22 pro 2009, 19:10
Bydliště: Moravskoslezský kraj

Příspěvek od jirius1 »

Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek

Dělal jsem to doma dva dny, upravovat jsem musel plastový držák ventilátoru chladiče, trochu zespod výstuhu nárazníku, udělal jsem si tři držáky. Alu trubky, hadice a spony celkem to vyslo na cca 9000,-Kč. Jo a čidlo tlaku mám daný zespodu na záslepce EGR ventilu. Podrobněji bych ti napsal vše potřebné. Snad ti to pomůže.
Golf-GT
Přispěvovatel
Příspěvky: 479
Odpovědi: 0
Registrován: 07 pro 2009, 19:43

Příspěvek od Golf-GT »

Dělal jsem to doma dva dny, upravovat jsem musel plastový držák ventilátoru chladiče, trochu zespod výstuhu nárazníku, udělal jsem si tři držáky. Alu trubky, hadice a spony celkem to vyslo na cca 9000,-Kč. Jo a čidlo tlaku mám daný zespodu na záslepce EGR ventilu. Podrobněji bych ti napsal vše potřebné. Snad ti to pomůže.[/quote]

krásná práce, kde se dají sehnat AL trubky? jsk jsi je ohýbal? fotku toho egr ventilu náhodou nemáš? díky
GIII AHF VA, S764, chip, kat+egr off, jednohmota + HDS57, 280mm brembo max, zadek zatím bubny, podvozek Koni, 1Z 66KW? (LOL)
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7560
Odpovědi: 0
Registrován: 07 srp 2008, 09:14

Příspěvek od Vici »

pěkná práce ! :-)
9000 - no jak mi každý nadával že moje instalace chladičů atd z ARL která vyšla na cca 13000 je daleko dražší, tedy není pravda přesně jak jsem tvrdil ...... :)
P.S. a mě vejde i do podběhu bufik, s tímhle by asi nevešel :-(.. ale zas třeba někdy prdne bajonetový spoj.
Holt záleží na vkusu každého soudruha -tohle jsem psal jen kvůli porovnání cen
Uživatelský avatar
marena tdi
Aktivista
Příspěvky: 3597
Odpovědi: 0
Registrován: 02 dub 2009, 09:39
Bydliště: Frýdek-Místek

Příspěvek od marena tdi »

na to ze jsis to montoval doma dobre.pripada mi to ze jsi koupil nejaky prestavbovy set.
Audi A3 Sportback 1.9 PD BXE 186 ps , sw TDI FUN , TSB 220 Turbosport , exhaust by Marena
EX- Octavia combi Tdi AGR 261 ps
jirius1
Přispěvovatel
Příspěvky: 576
Odpovědi: 0
Registrován: 22 pro 2009, 19:10
Bydliště: Moravskoslezský kraj

Příspěvek od jirius1 »

Přestavbový set to není.
Nejprve jsem si to celé zhruba nakreslil,naměřil, kama to půjde nejlíp tahat.
Pak jsem si koupil intercooler, alu trubky naohýbané 51mm(ty na koncích mají pár sváru proti vysmeknutí hadice, to my udělali ve svářečské škole za 50 Kč), hadice a spony u www.highperformanceparts.cz a tři spony potřebného rozměru, které se používají jako držáky plynových a jiných trubek.
Foto EGR s čidlem jsem bohužel neudělal. Z EGR jsem vykuchal vnitřek, tzn. vrch i spodek podtlakového ventilu, zvrchu jsem udělal závit do vzniklého otvoru a dal šroub(možno připojit zde i čidlo na budík tlaku turba, zespod mám místo trubky vedení zplodit záslepku, do které jsem instaloval čidlo tlaku(díra na čidlo, na uchycení závity M6, dal jsem ho ze šikma oproti šroubům co drží záslepku). V EGR jsem nechal jen klapku na zhasínání motoru.
Jeden Egr z FRS1 mám připravený na tatíkovou fabku, tak vyfotím.
Jo, uvažoval jsem taky nad bufíkem, ten se dává na levou stranu do podběhu?...
Jinak mám O1 Combi ASZ, čip TDI FUN 125kw,350Nm. Pak jsem dal pryč katalyzátor a udělal FMIC, chtělo by to teď trošku doladit soft, ale není to strašný. Až budou love, tak chci dát lepší spojku, malého hybrida a trysky Powerplus a jít znovu na čip cca 200 HP mi bude stačit.
Uživatelský avatar
marena tdi
Aktivista
Příspěvky: 3597
Odpovědi: 0
Registrován: 02 dub 2009, 09:39
Bydliště: Frýdek-Místek

Příspěvek od marena tdi »

jo davaji se na levou stranu protoze na prave je IC-v seriji
na 200 ps nepotrebujes POWERPLUSY
Audi A3 Sportback 1.9 PD BXE 186 ps , sw TDI FUN , TSB 220 Turbosport , exhaust by Marena
EX- Octavia combi Tdi AGR 261 ps
jirius1
Přispěvovatel
Příspěvky: 576
Odpovědi: 0
Registrován: 22 pro 2009, 19:10
Bydliště: Moravskoslezský kraj

Příspěvek od jirius1 »

Jo díky, tak to mám asi s bufíkem smůlu, nebo ho nějak budu muset vyřešit.
Ty POWERPLUSY vím, že na 200 PS nepotřebuji, ale nevím na stopro jestli někdo stahoval km a asi by se tak nenámahala vačka, zdihátka atd.
Alespoň si to myslím. Ty trysky z mého motoru bych pak možná použil podle stavu na tatíkovou fabii ATD.
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“