kama tahat trubky na FMIC
Moderátoři: šulda, Moderátoři
kama tahat trubky na FMIC
cus, nevíte někdo kolik trubek, kolen a jaké délky budu potřebovat na FMIC do octavie 1.9TDI PD?(jen tak přibližně). a kama je to nejlepší a nejmín pracné tahat? můžete mi poslat někdo fotky jak jste postupovali? díky moc.
Naposledy upravil(a) maa.ra dne 26 zář 2010, 19:53, celkem upraveno 2 x.
Re: trubky na FMIC
jaky fmic a kade to chces tahatmaa.ra píše:cus, nevíte někdo kolik trubek, kolen a jaké délky budu potřebovat na FMIC do octavie 1.9TDI PD?(jen tak přibližně).


inak nemam potuch tak ci tak, ale urcite by ti to napisali aj ty co vedia

VW golf IV, 1.9 TDI, 74 kw zatial vsetko povodne 

- MirekX
- Aktivista
- Příspěvky: 4716
- Registrován: 24 led 2006, 18:27
- Bydliště: Týniště nad Orlicí
Odpovědi: 0
pokud je to FMIC o rozměru 550x180, tak jsem bral od ACI 4x koleno 90st a 1x roura 2metry v průměru 60mm. jsou to výfukové roury a páslo to tam místo původního, takže se nic z původního vedení neměnilo.
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru.
KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS 


-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 576
- Registrován: 22 pro 2009, 19:10
- Bydliště: Moravskoslezský kraj
Odpovědi: 0








Dělal jsem to doma dva dny, upravovat jsem musel plastový držák ventilátoru chladiče, trochu zespod výstuhu nárazníku, udělal jsem si tři držáky. Alu trubky, hadice a spony celkem to vyslo na cca 9000,-Kč. Jo a čidlo tlaku mám daný zespodu na záslepce EGR ventilu. Podrobněji bych ti napsal vše potřebné. Snad ti to pomůže.
Dělal jsem to doma dva dny, upravovat jsem musel plastový držák ventilátoru chladiče, trochu zespod výstuhu nárazníku, udělal jsem si tři držáky. Alu trubky, hadice a spony celkem to vyslo na cca 9000,-Kč. Jo a čidlo tlaku mám daný zespodu na záslepce EGR ventilu. Podrobněji bych ti napsal vše potřebné. Snad ti to pomůže.[/quote]
krásná práce, kde se dají sehnat AL trubky? jsk jsi je ohýbal? fotku toho egr ventilu náhodou nemáš? díky
krásná práce, kde se dají sehnat AL trubky? jsk jsi je ohýbal? fotku toho egr ventilu náhodou nemáš? díky
GIII AHF VA, S764, chip, kat+egr off, jednohmota + HDS57, 280mm brembo max, zadek zatím bubny, podvozek Koni, 1Z 66KW? 

pěkná práce ! 
9000 - no jak mi každý nadával že moje instalace chladičů atd z ARL která vyšla na cca 13000 je daleko dražší, tedy není pravda přesně jak jsem tvrdil ......
P.S. a mě vejde i do podběhu bufik, s tímhle by asi nevešel
.. ale zas třeba někdy prdne bajonetový spoj.
Holt záleží na vkusu každého soudruha -tohle jsem psal jen kvůli porovnání cen

9000 - no jak mi každý nadával že moje instalace chladičů atd z ARL která vyšla na cca 13000 je daleko dražší, tedy není pravda přesně jak jsem tvrdil ......

P.S. a mě vejde i do podběhu bufik, s tímhle by asi nevešel

Holt záleží na vkusu každého soudruha -tohle jsem psal jen kvůli porovnání cen
- marena tdi
- Aktivista
- Příspěvky: 3597
- Registrován: 02 dub 2009, 09:39
- Bydliště: Frýdek-Místek
Odpovědi: 0
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 576
- Registrován: 22 pro 2009, 19:10
- Bydliště: Moravskoslezský kraj
Odpovědi: 0
Přestavbový set to není.
Nejprve jsem si to celé zhruba nakreslil,naměřil, kama to půjde nejlíp tahat.
Pak jsem si koupil intercooler, alu trubky naohýbané 51mm(ty na koncích mají pár sváru proti vysmeknutí hadice, to my udělali ve svářečské škole za 50 Kč), hadice a spony u www.highperformanceparts.cz a tři spony potřebného rozměru, které se používají jako držáky plynových a jiných trubek.
Foto EGR s čidlem jsem bohužel neudělal. Z EGR jsem vykuchal vnitřek, tzn. vrch i spodek podtlakového ventilu, zvrchu jsem udělal závit do vzniklého otvoru a dal šroub(možno připojit zde i čidlo na budík tlaku turba, zespod mám místo trubky vedení zplodit záslepku, do které jsem instaloval čidlo tlaku(díra na čidlo, na uchycení závity M6, dal jsem ho ze šikma oproti šroubům co drží záslepku). V EGR jsem nechal jen klapku na zhasínání motoru.
Jeden Egr z FRS1 mám připravený na tatíkovou fabku, tak vyfotím.
Jo, uvažoval jsem taky nad bufíkem, ten se dává na levou stranu do podběhu?...
Jinak mám O1 Combi ASZ, čip TDI FUN 125kw,350Nm. Pak jsem dal pryč katalyzátor a udělal FMIC, chtělo by to teď trošku doladit soft, ale není to strašný. Až budou love, tak chci dát lepší spojku, malého hybrida a trysky Powerplus a jít znovu na čip cca 200 HP mi bude stačit.
Nejprve jsem si to celé zhruba nakreslil,naměřil, kama to půjde nejlíp tahat.
Pak jsem si koupil intercooler, alu trubky naohýbané 51mm(ty na koncích mají pár sváru proti vysmeknutí hadice, to my udělali ve svářečské škole za 50 Kč), hadice a spony u www.highperformanceparts.cz a tři spony potřebného rozměru, které se používají jako držáky plynových a jiných trubek.
Foto EGR s čidlem jsem bohužel neudělal. Z EGR jsem vykuchal vnitřek, tzn. vrch i spodek podtlakového ventilu, zvrchu jsem udělal závit do vzniklého otvoru a dal šroub(možno připojit zde i čidlo na budík tlaku turba, zespod mám místo trubky vedení zplodit záslepku, do které jsem instaloval čidlo tlaku(díra na čidlo, na uchycení závity M6, dal jsem ho ze šikma oproti šroubům co drží záslepku). V EGR jsem nechal jen klapku na zhasínání motoru.
Jeden Egr z FRS1 mám připravený na tatíkovou fabku, tak vyfotím.
Jo, uvažoval jsem taky nad bufíkem, ten se dává na levou stranu do podběhu?...
Jinak mám O1 Combi ASZ, čip TDI FUN 125kw,350Nm. Pak jsem dal pryč katalyzátor a udělal FMIC, chtělo by to teď trošku doladit soft, ale není to strašný. Až budou love, tak chci dát lepší spojku, malého hybrida a trysky Powerplus a jít znovu na čip cca 200 HP mi bude stačit.
- marena tdi
- Aktivista
- Příspěvky: 3597
- Registrován: 02 dub 2009, 09:39
- Bydliště: Frýdek-Místek
Odpovědi: 0
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 576
- Registrován: 22 pro 2009, 19:10
- Bydliště: Moravskoslezský kraj
Odpovědi: 0
Jo díky, tak to mám asi s bufíkem smůlu, nebo ho nějak budu muset vyřešit.
Ty POWERPLUSY vím, že na 200 PS nepotřebuji, ale nevím na stopro jestli někdo stahoval km a asi by se tak nenámahala vačka, zdihátka atd.
Alespoň si to myslím. Ty trysky z mého motoru bych pak možná použil podle stavu na tatíkovou fabii ATD.
Ty POWERPLUSY vím, že na 200 PS nepotřebuji, ale nevím na stopro jestli někdo stahoval km a asi by se tak nenámahala vačka, zdihátka atd.
Alespoň si to myslím. Ty trysky z mého motoru bych pak možná použil podle stavu na tatíkovou fabii ATD.