čip vs. motor
Moderátoři: šulda, Moderátoři
čip vs. motor
čau,uvažuju o čipu na 1,9 TDi PD ze 100 na asi 150 koní. Nikde sem tu nenašel,jestli to nebude zátěž pro klikovou hřídel a řemen. Nemám to před čipem raději vyměnit ?
Re: čip vs. motor
Coooooo? Chceš měnit klikovku???????????ota1980 píše:čau,uvažuju o čipu na 1,9 TDi PD ze 100 na asi 150 koní. Nikde sem tu nenašel,jestli to nebude zátěž pro klikovou hřídel a řemen. Nemám to před čipem raději vyměnit ?


Řemen měň v pravidelných intervalech jak předepisuje výrobce. Jinak nic.
VW GIV ASZ, Frateli RACE 783, GTxxxxV - skládačka, FMIC, 60mm straight-through exhaust, jednohmota 240mm SACHS RACE, TDIfun HI-TECH software 300+PS, 1/4 míle 13,178s
Re: čip vs. motor
nechci jen mám strach, aby to vydrželaTDIPOWER píše:Coooooo? Chceš měnit klikovku???????????ota1980 píše:čau,uvažuju o čipu na 1,9 TDi PD ze 100 na asi 150 koní. Nikde sem tu nenašel,jestli to nebude zátěž pro klikovou hřídel a řemen. Nemám to před čipem raději vyměnit ?![]()
![]()
Řemen měň v pravidelných intervalech jak předepisuje výrobce. Jinak nic.


Re: čip vs. motor
Skor by si sa mal bat problemov u inych seriovych dielov (turbo,spojka,...) pri "50 % zvyseni vykonu LEN cipom"ota1980 píše:čau,uvažuju o čipu na 1,9 TDi PD ze 100 na asi 150 koní. Nikde sem tu nenašel,jestli to nebude zátěž pro klikovou hřídel a řemen. Nemám to před čipem raději vyměnit ?

No tak hodně štěstí s těmahle tajnýma ladičema mám svoje zkušenosti. Řeknou ti: "ale nikde to neříkej" to je cena je pro tebe a pak ti vykurvěj auto....No snad to neni tvůj případ. Kdyby to byl seriózní chiptuner, tak své jméno rád zveřejní. To je ale jen můj názor....Hodně štěstí při zvýšení výkonu O 50% výkonu jen chipem
S tím turbem myslím kolem těch 100kW by problém být neměl, ne? Já myslím, že je to reálné.Lusťa píše:No tak hodně štěstí s těmahle tajnýma ladičema mám svoje zkušenosti. Řeknou ti: "ale nikde to neříkej" to je cena je pro tebe a pak ti vykurvěj auto....No snad to neni tvůj případ. Kdyby to byl seriózní chiptuner, tak své jméno rád zveřejní. To je ale jen můj názor....Hodně štěstí při zvýšení výkonu O 50% výkonu jen chipem
VW GIV ASZ, Frateli RACE 783, GTxxxxV - skládačka, FMIC, 60mm straight-through exhaust, jednohmota 240mm SACHS RACE, TDIfun HI-TECH software 300+PS, 1/4 míle 13,178s
Já jsem o turbu neřekl ani slovo a vůbec je mi to fuk,neměl jsem sem psát, ať si každej projde špatnou cestou, než pochopí. Jen ať si laděj u nějakýho pofidérního týpka, co to udělá za 5000,- a jen chipem přidá celý stádo hřebců.
Já jsem si tímhle prošel, ale když někdo nechce poradit, tak se vnucovat nebudu.....Ušetřený peníze za ten "rádo by chip" se ti pak hoděj, až budeš kupovat nové TDI a tam teprve poznáš, jestli jsi opravdu ušetřil
Já jsem si tímhle prošel, ale když někdo nechce poradit, tak se vnucovat nebudu.....Ušetřený peníze za ten "rádo by chip" se ti pak hoděj, až budeš kupovat nové TDI a tam teprve poznáš, jestli jsi opravdu ušetřil

-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 203
- Registrován: 18 kvě 2006, 20:30
- Bydliště: Litovel-Chudobín
Odpovědi: 0
já s obyčejnym TD udělal z 66 kW něco kolem 90 kW. Tak u Tdi by mělo jit vic ne?
Suzuki Hayabusa 127kW
Lancia Delta HPE HF 2,0T 16V 142kW
))
Lancia Thema 2,0T 8V 121kW - EX5
Lancia Dedra 2,0T HF Integrale 4x4 124kW - EX4
Lancia Dedra 2,0T 119kW - EX 3
Lancia Dedra 1,9TD 85kW - EX 2
Fiat Regata 1,7D -EX 1
Lancia Delta HPE HF 2,0T 16V 142kW

Lancia Thema 2,0T 8V 121kW - EX5
Lancia Dedra 2,0T HF Integrale 4x4 124kW - EX4
Lancia Dedra 2,0T 119kW - EX 3
Lancia Dedra 1,9TD 85kW - EX 2
Fiat Regata 1,7D -EX 1