Rada ohladom diferáku na syncro

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

rudy5
Aktivista
Příspěvky: 2935
Registrován: 04 pro 2007, 15:36
Odpovědi: 0

Rada ohladom diferáku na syncro

Příspěvek od rudy5 »

Ahoj potreboval by som poradiť nešiel mi zadný náhon na spiatočku tak som sa na to pozrel prikládaám foto na el. mag. ventil idú dve podtlakové hadičky tá čo je označená červenou tak tam mi ide stály podtlak ta čo je označená modrou tak sa niekde utrhla a neviem kam vedie teda odkial ide či tam má ísť tiež podtlak pretože ked zaradím spiatočku vo ventile cvakne ale nevystčí ten pastorek až ked fuknem do tej hadičky označenej modrou tak sa pekne vystrčí čiže odkial ide ta vrchná hadička? Obrázek
BMW 330 ix
becker
Nováček
Příspěvky: 16
Registrován: 15 kvě 2011, 11:07
Odpovědi: 0

Re: Rada ohladom diferáku na syncro

Příspěvek od becker »

rudy5 píše:Ahoj potreboval by som poradiť nešiel mi zadný náhon na spiatočku tak som sa na to pozrel prikládaám foto na el. mag. ventil idú dve podtlakové hadičky tá čo je označená červenou tak tam mi ide stály podtlak ta čo je označená modrou tak sa niekde utrhla a neviem kam vedie teda odkial ide či tam má ísť tiež podtlak pretože ked zaradím spiatočku vo ventile cvakne ale nevystčí ten pastorek až ked fuknem do tej hadičky označenej modrou tak sa pekne vystrčí čiže odkial ide ta vrchná hadička? Obrázek
Chtel sem se zeptat jak si to vyresil. taky me to ted trapi. Dík P.
tuner
Aktivista
Příspěvky: 2767
Registrován: 24 led 2006, 11:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Carlow (IRL), nebo skoro Brno

Příspěvek od tuner »

ta druha hadicka je jen odfuk a je jen strcena volne do buzirky. pokud se ti to nehybe tak bud jde maly napeti na elmag ventil nebo je slabej podtlak a nebo spina v podtlakovym mechanismu prepinani, pripadne praskla membrana.
G2,r88,mTDI,4x4,přev.ASD,ABS/EDS,Digifiz,klima, moped Honda VTR
A4,r99, 2,5TDI, AFB, 670t.km
Hanzek1
Přispěvovatel
Příspěvky: 89
Registrován: 26 říj 2008, 21:26
Odpovědi: 0

Příspěvek od Hanzek1 »

Zdravím
chtěl jsem si před nějákým časem koupit G3 syncro. Ale zjistil jsem že ten pohon nefunguje na zpátečku, proto jsem od toho upustil. Je tam prý volnoběžka.
rudy5
Aktivista
Příspěvky: 2935
Registrován: 04 pro 2007, 15:36
Odpovědi: 0

Příspěvek od rudy5 »

pekná pičovina ak to funguje ako má tak to funguje aj na spiatočku mám 3 tieho golfa a na dvoch som to robil
BMW 330 ix
Uživatelský avatar
live69
Aktivista
Příspěvky: 2437
Registrován: 11 říj 2008, 11:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Tábor

Příspěvek od live69 »

¨přesně!!!!! pičovina, to bylo v auto testu i o mojí OI že 4x4 bere jen do předu to by byla pěkná blbost jí někde zahrabat že by do předu už nešla a dozadu smula .......... (LOL)
OI TDI PD 4x4 COMBI, 312/260, TT, VB,PP 1043,FMIC,HDS,FMH ,HP-sporting,17 SPIDER,D5WSC-TP5, 193/421 PRODÁNO :-)
T5 TRANSPORTER 1,9PD,
CBR 1000RR
ZAJÍMÁM SE O BUDOUCNOST, PROTOŽE V NÍ HODLÁM STRÁVIT ZBYTEK ŽIVOTA.
becker
Nováček
Příspěvky: 16
Registrován: 15 kvě 2011, 11:07
Odpovědi: 0

Příspěvek od becker »

ze to musi fungovat i dozadu mi je vcelku jasny. akorat mam problem ze vsechno popsany funguje, napeti spravny, podtlak dobrej, ale ten venil umí akorat zajet. Vyjet ( to tahlo) proste neumi. koukal sem do nej, nasel sem foto rozebranyho ventilu a sou tam nejaky pruziny ktery v tom mojim nejsou, tak sem z toho dost jelen http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=119&t=106988
tuner
Aktivista
Příspěvky: 2767
Registrován: 24 led 2006, 11:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Carlow (IRL), nebo skoro Brno

Příspěvek od tuner »

Napeti tam mas plny i pri zatezi nebo jen na prazdno?
G2,r88,mTDI,4x4,přev.ASD,ABS/EDS,Digifiz,klima, moped Honda VTR
A4,r99, 2,5TDI, AFB, 670t.km
becker
Nováček
Příspěvky: 16
Registrován: 15 kvě 2011, 11:07
Odpovědi: 0

Příspěvek od becker »

pri zatezi i naprazdno, je temer stejny...
tuner
Aktivista
Příspěvky: 2767
Registrován: 24 led 2006, 11:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Carlow (IRL), nebo skoro Brno

Příspěvek od tuner »

Ja uz daval na 2 auta silnejsi draty protoze na tam byl takovej ubytek napeti ze elektromagnet nebyl schopnej zasunout soupatko
G2,r88,mTDI,4x4,přev.ASD,ABS/EDS,Digifiz,klima, moped Honda VTR
A4,r99, 2,5TDI, AFB, 670t.km
becker
Nováček
Příspěvky: 16
Registrován: 15 kvě 2011, 11:07
Odpovědi: 0

Příspěvek od becker »

no a ted mi rekni jestli v klidu ( vypnuty zapalovaní ) ma to tahlo bejt vylezli - čili volnobezka sepnutá, nebo zalezlí, cily volnobezka rozepnutá. A kdyz uz budes psat tak mi rovnou rekni k cemu tam ta volnobezka je. nekde psali ze kvuli ABS - coz se mi moc nezdá, ja si myslim ze kdyz je rozepnuta tak by mohlo jit lip zatacet - hlavne tedy v plnym rejdu...
tuner
Aktivista
Příspěvky: 2767
Registrován: 24 led 2006, 11:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Carlow (IRL), nebo skoro Brno

Příspěvek od tuner »

volnobezka pri jizde dopredu rozepnuta, civka bez napeti. Je to kvuli tomu aby se neblokovali zadni kola prez kardan pri brzdeni
G2,r88,mTDI,4x4,přev.ASD,ABS/EDS,Digifiz,klima, moped Honda VTR
A4,r99, 2,5TDI, AFB, 670t.km
becker
Nováček
Příspěvky: 16
Registrován: 15 kvě 2011, 11:07
Odpovědi: 0

Příspěvek od becker »

tuner píše:volnobezka pri jizde dopredu rozepnuta, civka bez napeti. Je to kvuli tomu aby se neblokovali zadni kola prez kardan pri brzdeni
jizda dopredu mi je taky dost jasna, ja se ptal na polohu "tahla" kdyz je vypnuty zapalovaní.
tuner
Aktivista
Příspěvky: 2767
Registrován: 24 led 2006, 11:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Carlow (IRL), nebo skoro Brno

Příspěvek od tuner »

stejny prece jak jizda dopedu (noteeth) civka bez napeti
G2,r88,mTDI,4x4,přev.ASD,ABS/EDS,Digifiz,klima, moped Honda VTR
A4,r99, 2,5TDI, AFB, 670t.km
becker
Nováček
Příspěvky: 16
Registrován: 15 kvě 2011, 11:07
Odpovědi: 0

Příspěvek od becker »

neni mozna. z obrazku z vw klubu - odkaz je patrny ze je tam pruzina, ktera by prave mohla delat to ze kdyz to odpojim od proudu a podtlaku tak tahlo vyleze, kdyz jenom zapojim podtlak, tak zaleze a az kdyz pustim podtlak a proud do civky tak se zavre podtlak a tlaci jenom pruzina a tim padem vyleze tahlo a me prave nevyleze - nikdy. leda ze bych poustel tlak do ty hadicky ktera slouzi jak uz vime k odvzdusneni.
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“