
Rada ohladom diferáku na syncro
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Rada ohladom diferáku na syncro
Ahoj potreboval by som poradiť nešiel mi zadný náhon na spiatočku tak som sa na to pozrel prikládaám foto na el. mag. ventil idú dve podtlakové hadičky tá čo je označená červenou tak tam mi ide stály podtlak ta čo je označená modrou tak sa niekde utrhla a neviem kam vedie teda odkial ide či tam má ísť tiež podtlak pretože ked zaradím spiatočku vo ventile cvakne ale nevystčí ten pastorek až ked fuknem do tej hadičky označenej modrou tak sa pekne vystrčí čiže odkial ide ta vrchná hadička? 

BMW 330 ix
Re: Rada ohladom diferáku na syncro
Chtel sem se zeptat jak si to vyresil. taky me to ted trapi. Dík P.rudy5 píše:Ahoj potreboval by som poradiť nešiel mi zadný náhon na spiatočku tak som sa na to pozrel prikládaám foto na el. mag. ventil idú dve podtlakové hadičky tá čo je označená červenou tak tam mi ide stály podtlak ta čo je označená modrou tak sa niekde utrhla a neviem kam vedie teda odkial ide či tam má ísť tiež podtlak pretože ked zaradím spiatočku vo ventile cvakne ale nevystčí ten pastorek až ked fuknem do tej hadičky označenej modrou tak sa pekne vystrčí čiže odkial ide ta vrchná hadička?
-
- Aktivista
- Příspěvky: 2767
- Registrován: 24 led 2006, 11:32
- Bydliště: Carlow (IRL), nebo skoro Brno
ta druha hadicka je jen odfuk a je jen strcena volne do buzirky. pokud se ti to nehybe tak bud jde maly napeti na elmag ventil nebo je slabej podtlak a nebo spina v podtlakovym mechanismu prepinani, pripadne praskla membrana.
G2,r88,mTDI,4x4,přev.ASD,ABS/EDS,Digifiz,klima, moped Honda VTR
A4,r99, 2,5TDI, AFB, 670t.km
A4,r99, 2,5TDI, AFB, 670t.km
¨přesně!!!!! pičovina, to bylo v auto testu i o mojí OI že 4x4 bere jen do předu to by byla pěkná blbost jí někde zahrabat že by do předu už nešla a dozadu smula .......... 

OI TDI PD 4x4 COMBI, 312/260, TT, VB,PP 1043,FMIC,HDS,FMH ,HP-sporting,17 SPIDER,D5WSC-TP5, 193/421 PRODÁNO 
T5 TRANSPORTER 1,9PD,
CBR 1000RR
ZAJÍMÁM SE O BUDOUCNOST, PROTOŽE V NÍ HODLÁM STRÁVIT ZBYTEK ŽIVOTA.

T5 TRANSPORTER 1,9PD,
CBR 1000RR
ZAJÍMÁM SE O BUDOUCNOST, PROTOŽE V NÍ HODLÁM STRÁVIT ZBYTEK ŽIVOTA.
ze to musi fungovat i dozadu mi je vcelku jasny. akorat mam problem ze vsechno popsany funguje, napeti spravny, podtlak dobrej, ale ten venil umí akorat zajet. Vyjet ( to tahlo) proste neumi. koukal sem do nej, nasel sem foto rozebranyho ventilu a sou tam nejaky pruziny ktery v tom mojim nejsou, tak sem z toho dost jelen http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=119&t=106988
no a ted mi rekni jestli v klidu ( vypnuty zapalovaní ) ma to tahlo bejt vylezli - čili volnobezka sepnutá, nebo zalezlí, cily volnobezka rozepnutá. A kdyz uz budes psat tak mi rovnou rekni k cemu tam ta volnobezka je. nekde psali ze kvuli ABS - coz se mi moc nezdá, ja si myslim ze kdyz je rozepnuta tak by mohlo jit lip zatacet - hlavne tedy v plnym rejdu...
neni mozna. z obrazku z vw klubu - odkaz je patrny ze je tam pruzina, ktera by prave mohla delat to ze kdyz to odpojim od proudu a podtlaku tak tahlo vyleze, kdyz jenom zapojim podtlak, tak zaleze a az kdyz pustim podtlak a proud do civky tak se zavre podtlak a tlaci jenom pruzina a tim padem vyleze tahlo a me prave nevyleze - nikdy. leda ze bych poustel tlak do ty hadicky ktera slouzi jak uz vime k odvzdusneni.