Nerozdělával jste někdo na čerpadle to vrchní víko? Jsou tam 4 šrouby, tři jsou na hvězdičku a čtvrtý takový trojhran.Sákne mi tam nafta a potřeboval bych to přetěsnit. Díky za odp.
Není problém, povol tři torxy a ten čtvrtý si vybrus ze 7čky ořechu (trochu vybrousit hrany ob jednu). Bacha potom na seřízení, je to citlivé snad na setiny mm. Budeš to pak muset kontrolovat na VAGu - motor -> přizpůsobení -> 1 -> zahřátý by měl mít do 5ti
JARDA2 píše:Díky za odpov. takže to dám radši přetěsnit na správné místo a nebudu se vrtat sám. Díky všem
Někteří dávají poněkud nepřesné informace, to víko (jen víko) sundat můžeš, tím nic nepokazíš.Samotná hlava se servopohonem regulační objímky je proti posunutí jištěna ještě dalšími třemi šrouby mimo víko.Takže i když ty 4 dáš pryč a víko sundáš, tak se hlava nehne ani o píď.Jinak pod víkem najdeš čidlo teploty nafty a dále snímač natočení regulační hřídele, vypadá jako dva půlměsíce.Vyměníš těsněníčko vrátíš víčko, zašroubuješ a je to.
Naposledy upravil(a) Toledak dne 10 pro 2006, 14:58, celkem upraveno 1 x.
pafka píše:Rád se přiučím, co tím rozhodím. Už jsem měnil několikrát hlavu čerpadla, a nebyl žádnej problém. Co vlastně na Vagu nastavím, A kde ?
No polohou té regulační hlavy se mění dodávané množství paliva.Po nasazení nové, by mělo být nastaveno vstřikované množství paliva v rozmezí od 3 do 5 mg na zdvih.VAG Ti pouze ukazuje hodnotu vstřikovaného množství, nastavit to musíš mechanicky.
Jo jasný, měl jsem to vykuchaný všechno , to jsem ale nevěděl, že něco takovýho mám nastavit. Zajímavý je že nebyl žádnej problém. Jednou jsem tím řešil závadu jestli je to v elektronice , nebo v mechanice. Sundal jsem to komplet, a šroubováčkem jsem přidal "plyn" přímo tím kolečkem, v pohodě to chytlo, a běželo. Jedinej problém je ,že z toho teče moc nafty ven.
pafka píše:Jo jasný, měl jsem to vykuchaný všechno , to jsem ale nevěděl, že něco takovýho mám nastavit. Zajímavý je že nebyl žádnej problém. Jednou jsem tím řešil závadu jestli je to v elektronice , nebo v mechanice. Sundal jsem to komplet, a šroubováčkem jsem přidal "plyn" přímo tím kolečkem, v pohodě to chytlo, a běželo. Jedinej problém je ,že z toho teče moc nafty ven.
Jde to nejak udelat, aby se stzoho ta nafta nevalila?
A4 2.5TDI V6 Avant Quattro 2002 132kW 8E B6, manual 6-ti; all origo