naftové čerpadlo seat t. 1,9 tdi 81kw

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

JARDA2
Přispěvovatel
Příspěvky: 770
Registrován: 08 pro 2006, 11:24
Odpovědi: 0

naftové čerpadlo seat t. 1,9 tdi 81kw

Příspěvek od JARDA2 »

Nerozdělával jste někdo na čerpadle to vrchní víko? Jsou tam 4 šrouby, tři jsou na hvězdičku a čtvrtý takový trojhran.Sákne mi tam nafta a potřeboval bych to přetěsnit. Díky za odp.
TomasH
Přispěvovatel
Příspěvky: 492
Registrován: 08 úno 2006, 22:04
Odpovědi: 0
Bydliště: Břeclav

Příspěvek od TomasH »

Není problém, povol tři torxy a ten čtvrtý si vybrus ze 7čky ořechu (trochu vybrousit hrany ob jednu). Bacha potom na seřízení, je to citlivé snad na setiny mm. Budeš to pak muset kontrolovat na VAGu - motor -> přizpůsobení -> 1 -> zahřátý by měl mít do 5ti ;)
VW Passat B5,5 AVF, PD 96kW
JARDA2
Přispěvovatel
Příspěvky: 770
Registrován: 08 pro 2006, 11:24
Odpovědi: 0

Příspěvek od JARDA2 »

Já přece nebudu nic seřizovat nebo štelovat já to potřebuju jen přetěsnit, můžu to vůbec rozdělat abych něco nerozházel?????
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

asi ne, pak budeš muset tu hlavu nastavit pomocí VAGíny
zdenace
Aktivista
Příspěvky: 1172
Registrován: 23 led 2006, 22:06
Odpovědi: 0
Bydliště: Přerov

Příspěvek od zdenace »

Pokud nemás VAG tak to nedelej nebo se s toho .....
JARDA2
Přispěvovatel
Příspěvky: 770
Registrován: 08 pro 2006, 11:24
Odpovědi: 0

Příspěvek od JARDA2 »

Co tam je pod tím víkem? to něco rozhážu?
zdenace
Aktivista
Příspěvky: 1172
Registrován: 23 led 2006, 22:06
Odpovědi: 0
Bydliště: Přerov

Příspěvek od zdenace »

Pokud to povolíš, tak rozhasíš celé čerpadlo.
JARDA2
Přispěvovatel
Příspěvky: 770
Registrován: 08 pro 2006, 11:24
Odpovědi: 0

Příspěvek od JARDA2 »

Díky za odpov. takže to dám radši přetěsnit na správné místo a nebudu se vrtat sám. Díky všem
pafka
Aktivista
Příspěvky: 3359
Registrován: 15 úno 2006, 22:40
Odpovědi: 0

Příspěvek od pafka »

Rád se přiučím, co tím rozhodím. Už jsem měnil několikrát hlavu čerpadla, a nebyl žádnej problém. Co vlastně na Vagu nastavím, A kde ?
Uživatelský avatar
Toledak
Aktivista
Příspěvky: 1091
Registrován: 12 kvě 2006, 21:13
Odpovědi: 0
Bydliště: Opava

Příspěvek od Toledak »

JARDA2 píše:Díky za odpov. takže to dám radši přetěsnit na správné místo a nebudu se vrtat sám. Díky všem
Někteří dávají poněkud nepřesné informace, to víko (jen víko) sundat můžeš, tím nic nepokazíš.Samotná hlava se servopohonem regulační objímky je proti posunutí jištěna ještě dalšími třemi šrouby mimo víko.Takže i když ty 4 dáš pryč a víko sundáš, tak se hlava nehne ani o píď.Jinak pod víkem najdeš čidlo teploty nafty a dále snímač natočení regulační hřídele, vypadá jako dva půlměsíce.Vyměníš těsněníčko vrátíš víčko, zašroubuješ a je to.
Naposledy upravil(a) Toledak dne 10 pro 2006, 14:58, celkem upraveno 1 x.
Nafta patří do TDi!
Uživatelský avatar
Toledak
Aktivista
Příspěvky: 1091
Registrován: 12 kvě 2006, 21:13
Odpovědi: 0
Bydliště: Opava

Příspěvek od Toledak »

pafka píše:Rád se přiučím, co tím rozhodím. Už jsem měnil několikrát hlavu čerpadla, a nebyl žádnej problém. Co vlastně na Vagu nastavím, A kde ?
No polohou té regulační hlavy se mění dodávané množství paliva.Po nasazení nové, by mělo být nastaveno vstřikované množství paliva v rozmezí od 3 do 5 mg na zdvih.VAG Ti pouze ukazuje hodnotu vstřikovaného množství, nastavit to musíš mechanicky.
Nafta patří do TDi!
pafka
Aktivista
Příspěvky: 3359
Registrován: 15 úno 2006, 22:40
Odpovědi: 0

Příspěvek od pafka »

Jo jasný, měl jsem to vykuchaný všechno , to jsem ale nevěděl, že něco takovýho mám nastavit. Zajímavý je že nebyl žádnej problém. Jednou jsem tím řešil závadu jestli je to v elektronice , nebo v mechanice. Sundal jsem to komplet, a šroubováčkem jsem přidal "plyn" přímo tím kolečkem, v pohodě to chytlo, a běželo. Jedinej problém je ,že z toho teče moc nafty ven. :)
bokaco
Přispěvovatel
Příspěvky: 478
Registrován: 14 zář 2006, 17:41
Odpovědi: 0
Bydliště: okr. Klatovy

Příspěvek od bokaco »

pafka píše:Jo jasný, měl jsem to vykuchaný všechno , to jsem ale nevěděl, že něco takovýho mám nastavit. Zajímavý je že nebyl žádnej problém. Jednou jsem tím řešil závadu jestli je to v elektronice , nebo v mechanice. Sundal jsem to komplet, a šroubováčkem jsem přidal "plyn" přímo tím kolečkem, v pohodě to chytlo, a běželo. Jedinej problém je ,že z toho teče moc nafty ven. :)
Jde to nejak udelat, aby se stzoho ta nafta nevalila?
A4 2.5TDI V6 Avant Quattro 2002 132kW 8E B6, manual 6-ti; all origo
pafka
Aktivista
Příspěvky: 3359
Registrován: 15 úno 2006, 22:40
Odpovědi: 0

Příspěvek od pafka »

Nejde , to tam tlačí podávací čerpadlo.
bokaco
Přispěvovatel
Příspěvky: 478
Registrován: 14 zář 2006, 17:41
Odpovědi: 0
Bydliště: okr. Klatovy

Příspěvek od bokaco »

pafka píše:Nejde , to tam tlačí podávací čerpadlo.
Tak to se snad vypina nee :?
A4 2.5TDI V6 Avant Quattro 2002 132kW 8E B6, manual 6-ti; all origo
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“