Stránka 1 z 4
naftové čerpadlo seat t. 1,9 tdi 81kw
Napsal: 08 pro 2006, 11:32
od JARDA2
Nerozdělával jste někdo na čerpadle to vrchní víko? Jsou tam 4 šrouby, tři jsou na hvězdičku a čtvrtý takový trojhran.Sákne mi tam nafta a potřeboval bych to přetěsnit. Díky za odp.
Napsal: 08 pro 2006, 13:00
od TomasH
Není problém, povol tři torxy a ten čtvrtý si vybrus ze 7čky ořechu (trochu vybrousit hrany ob jednu). Bacha potom na seřízení, je to citlivé snad na setiny mm. Budeš to pak muset kontrolovat na VAGu - motor -> přizpůsobení -> 1 -> zahřátý by měl mít do 5ti

Napsal: 08 pro 2006, 23:23
od JARDA2
Já přece nebudu nic seřizovat nebo štelovat já to potřebuju jen přetěsnit, můžu to vůbec rozdělat abych něco nerozházel?????
Napsal: 08 pro 2006, 23:45
od Huml
asi ne, pak budeš muset tu hlavu nastavit pomocí VAGíny
Napsal: 09 pro 2006, 00:05
od zdenace
Pokud nemás VAG tak to nedelej nebo se s toho .....
Napsal: 09 pro 2006, 00:13
od JARDA2
Co tam je pod tím víkem? to něco rozhážu?
Napsal: 09 pro 2006, 00:35
od zdenace
Pokud to povolíš, tak rozhasíš celé čerpadlo.
Napsal: 09 pro 2006, 00:45
od JARDA2
Díky za odpov. takže to dám radši přetěsnit na správné místo a nebudu se vrtat sám. Díky všem
Napsal: 09 pro 2006, 22:54
od pafka
Rád se přiučím, co tím rozhodím. Už jsem měnil několikrát hlavu čerpadla, a nebyl žádnej problém. Co vlastně na Vagu nastavím, A kde ?
Napsal: 09 pro 2006, 22:57
od Toledak
JARDA2 píše:Díky za odpov. takže to dám radši přetěsnit na správné místo a nebudu se vrtat sám. Díky všem
Někteří dávají poněkud nepřesné informace, to víko (jen víko) sundat můžeš, tím nic nepokazíš.Samotná hlava se servopohonem regulační objímky je proti posunutí jištěna ještě dalšími třemi šrouby mimo víko.Takže i když ty 4 dáš pryč a víko sundáš, tak se hlava nehne ani o píď.Jinak pod víkem najdeš čidlo teploty nafty a dále snímač natočení regulační hřídele, vypadá jako dva půlměsíce.Vyměníš těsněníčko vrátíš víčko, zašroubuješ a je to.
Napsal: 09 pro 2006, 23:00
od Toledak
pafka píše:Rád se přiučím, co tím rozhodím. Už jsem měnil několikrát hlavu čerpadla, a nebyl žádnej problém. Co vlastně na Vagu nastavím, A kde ?
No polohou té regulační hlavy se mění dodávané množství paliva.Po nasazení nové, by mělo být nastaveno vstřikované množství paliva v rozmezí od 3 do 5 mg na zdvih.VAG Ti pouze ukazuje hodnotu vstřikovaného množství, nastavit to musíš mechanicky.
Napsal: 09 pro 2006, 23:09
od pafka
Jo jasný, měl jsem to vykuchaný všechno , to jsem ale nevěděl, že něco takovýho mám nastavit. Zajímavý je že nebyl žádnej problém. Jednou jsem tím řešil závadu jestli je to v elektronice , nebo v mechanice. Sundal jsem to komplet, a šroubováčkem jsem přidal "plyn" přímo tím kolečkem, v pohodě to chytlo, a běželo. Jedinej problém je ,že z toho teče moc nafty ven.

Napsal: 10 pro 2006, 09:41
od bokaco
pafka píše:Jo jasný, měl jsem to vykuchaný všechno , to jsem ale nevěděl, že něco takovýho mám nastavit. Zajímavý je že nebyl žádnej problém. Jednou jsem tím řešil závadu jestli je to v elektronice , nebo v mechanice. Sundal jsem to komplet, a šroubováčkem jsem přidal "plyn" přímo tím kolečkem, v pohodě to chytlo, a běželo. Jedinej problém je ,že z toho teče moc nafty ven.

Jde to nejak udelat, aby se stzoho ta nafta nevalila?
Napsal: 10 pro 2006, 11:58
od pafka
Nejde , to tam tlačí podávací čerpadlo.
Napsal: 10 pro 2006, 12:01
od bokaco
pafka píše:Nejde , to tam tlačí podávací čerpadlo.
Tak to se snad vypina nee
