Volvo S70 predvstrek - problém

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
mato.20
Přispěvovatel
Příspěvky: 76
Registrován: 03 led 2010, 21:42
Odpovědi: 0

Volvo S70 predvstrek - problém

Příspěvek od mato.20 »

Zdravím Vás, mám volvo S70 2.5 Tdi 103kw rok 1998. Mal som problém, že mi to veľmi zle štartovalo, teda ráno za studena asi 10 sekund točenia štartérom až motor naskočil,na volvoklube mi chalani povedali, že mám rozladený prevstrek.... na jednej takej jednoduchej diagnostike mi povedali, že mám naftové čerpadlo posunuté o jeden zub na rozvodovom remeni, to sme vrátili späť na značky, štarty sú super. Ale na druhú stranu troška klesol výkon a svieti mi kontrolka lambda sondy. Dnes som bol na kvalitnej diagnostike a tam mi povedal, že mám predvstrek posunutý o 17 stupňov :( ... skúšali sme to nastaviť na čerpadle, ale remenica je osadená na kuželi a s klínkom ... otázka vyplíva : je možno nastaviť tento predvstrek na čerpadle v aute alebo musím čerpadlo vybrať a dať to nastaviť na stolici a potom už len doladiť jemne v aute ? vedel by to niekto na západe SR urobiť ?

dakujem za každú radu
GeorgeB
Přispěvovatel
Příspěvky: 155
Registrován: 13 srp 2010, 14:50
Odpovědi: 0
Bydliště: Pardubice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od GeorgeB »

Jestli je řemenice na čerpadle na klínku, tak se předvstřik na vyndaném čerpadle(na stolici) neseřizuje. Jemné doladění se provádí pomocí dvou stavitelných kladek na řemenu pohánějící čerpadlo. Nastavuje se to pomocí indikátorových hodinek na čele pístku erpadla(na vstřikovací hlavě). Pomocí přípravku se měří zdvih tohoto pístku od dolní úvrati v poloze,kdy je motor v horní úvrati. Na počítači se sice dá zjistit aktuální předvstřik, ale základní(statické) nastavení je třeba provést mechanicky.
bexiczek
Sběrač informací
Příspěvky: 24
Registrován: 15 říj 2011, 12:30
Odpovědi: 0

Příspěvek od bexiczek »

GeorgeB píše:Jestli je řemenice na čerpadle na klínku, tak se předvstřik na vyndaném čerpadle(na stolici) neseřizuje. Jemné doladění se provádí pomocí dvou stavitelných kladek na řemenu pohánějící čerpadlo. Nastavuje se to pomocí indikátorových hodinek na čele pístku erpadla(na vstřikovací hlavě). Pomocí přípravku se měří zdvih tohoto pístku od dolní úvrati v poloze,kdy je motor v horní úvrati. Na počítači se sice dá zjistit aktuální předvstřik, ale základní(statické) nastavení je třeba provést mechanicky.
přesně tak snad ti už auto šlape
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

ale prdlajz nastavuje se to podle diagnostiky třeba na KTS 500
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
karlito
Sběrač informací
Příspěvky: 39
Registrován: 08 led 2009, 12:09
Odpovědi: 0

Příspěvek od karlito »

Kts to hravě zvládne.
Odpovědět

Zpět na „Volvo“