Kango 1.5 dci

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Ivanek007
Přispěvovatel
Příspěvky: 526
Registrován: 02 led 2010, 10:38
Odpovědi: 0
Bydliště: Kolín

Kango 1.5 dci

Příspěvek od Ivanek007 »

Ahoj vsem, strejda ma na kangu houpavej volnobeh, a ted to jeste jakoby sičí, pripomaná mi to unikající kompresní tlak... 2 vstriky by meli byt novy a 2 horší, tudíš se chci zeptat zda se na nich da opravit ostvírací tlak jako se to dela na obycejnych mech.vstrikach.(myslim tím vymezení poodloškami vevnitřku)
díky. jo a kolik Voltu tece do vstriku nay otevrení??? diky
Non1
Přispěvovatel
Příspěvky: 785
Registrován: 11 čer 2008, 20:54
Odpovědi: 0

Příspěvek od Non1 »

So vstrekmi žiadnym zásahom nič neurobíš.
Pokiaľ to má kolesá alebo kozy, tak s tým budú čoskoro problémy...
Ivanek007
Přispěvovatel
Příspěvky: 526
Registrován: 02 led 2010, 10:38
Odpovědi: 0
Bydliště: Kolín

Příspěvek od Ivanek007 »

kua.... to je skoda. takze pokud otvira pri malim tlaku tak to uz zvisit nejde...
Non1
Přispěvovatel
Příspěvky: 785
Registrován: 11 čer 2008, 20:54
Odpovědi: 0

Příspěvek od Non1 »

Má to snímač tlaku, pokiaľ by si mal malý tlak, nenaštartuješ.
Pokiaľ to má kolesá alebo kozy, tak s tým budú čoskoro problémy...
Ivanek007
Přispěvovatel
Příspěvky: 526
Registrován: 02 led 2010, 10:38
Odpovědi: 0
Bydliště: Kolín

Příspěvek od Ivanek007 »

to se mi nezdá, ty 2 stary co tam jsou tak maj mensi otviraci tlak, a ty 2 co se museli vymenit otvirali na 80BAR
Non1
Přispěvovatel
Příspěvky: 785
Registrován: 11 čer 2008, 20:54
Odpovědi: 0

Příspěvek od Non1 »

No, ak je to CR minimálny štartovací tlak by mal byť 150BAR.
Pokiaľ to má kolesá alebo kozy, tak s tým budú čoskoro problémy...
Uživatelský avatar
origoš
Aktivista
Příspěvky: 4149
Registrován: 23 led 2006, 14:21
Odpovědi: 0
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od origoš »

ty 2 stary co tam jsou tak maj mensi otviraci tlak
1,5 DCI je comonrail. U CR není žádný otevírací tlak. Tryska se otevře když se objeví napětí na svorkách.
Benzín patří do letlampy a taky do resistinu

www.mosaznevyrobky.cz
Ivanek007
Přispěvovatel
Příspěvky: 526
Registrován: 02 led 2010, 10:38
Odpovědi: 0
Bydliště: Kolín

Příspěvek od Ivanek007 »

no tak dejme tomu ze propusteji trysky... s tim uz nic udelat nejde jo?
Grandák
Přispěvovatel
Příspěvky: 269
Registrován: 28 srp 2008, 19:28
Odpovědi: 0
Bydliště: Habry

Příspěvek od Grandák »

Přesně tak , máš velký přepad z trysek, to je problém těhlech motorů.
Hlavně nestačí udělat jen trysky to je jenom na chvíli musí se udělat i vysokotlaké čerpadlo to je prvopočátek všech problémů.
Grande Punto 1,3JTD 90PS
Ivanek007
Přispěvovatel
Příspěvky: 526
Registrován: 02 led 2010, 10:38
Odpovědi: 0
Bydliště: Kolín

Příspěvek od Ivanek007 »

husty no. to je docela ranec. takze houpajici volnobeh znamena vstriky na picu, ale resit to lze jenom vymenou??? fakt by nesel ten prepad nafty nejak ochcat?
Grandák
Přispěvovatel
Příspěvky: 269
Registrován: 28 srp 2008, 19:28
Odpovědi: 0
Bydliště: Habry

Příspěvek od Grandák »

To teda nešel,za chvíli ti to přestane i startovat protože ten přepad se bude dále zvyšovat a čerpadlo už nebude stíhat dodávat dostatečný tlak.
Vstřikovače i čerpadlo se nechá dát opravit, nemusí se dávat hned nové.
Zkus to třeba tady:http://www.rada-bosch.cz/default.asp?ids=354&idm=273
Grande Punto 1,3JTD 90PS
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14474
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Vyndat vstřikovače, u tý 1.5DCi to jde dobře a dát na test, jestli jsi z Kolína tak v Poděbradech je Lucas/Delphi servis osobní zkušenost vynikající.
Otestuje to na mašině a uvidíte hned.

Teď mám jednu sadu vyndanou, jeden vstřik má otvírací tlak ok ale nafta valí do přepadu, druhý otvírá až na 500bar a je hodně přidřen a další dva jsou elektriky úplně ko :(
Ivanek007
Přispěvovatel
Příspěvky: 526
Registrován: 02 led 2010, 10:38
Odpovědi: 0
Bydliště: Kolín

Příspěvek od Ivanek007 »

no jo ale ta kontrola neni zadarmo. ted sem si to privezl domu a volnobeh to ma ne primo houpajici ale spis jak dr dr dr. takhle si do drnci chvili, pak se rozsviti zhaveni a volnobeh stoupne na 1000ot. jinak se i zvisila spotreba ktera je kolem 7l s lehkou nohou. prepady sem i za chodu odpojil a ze vsech to pulzne strikalo stejne. ten zvuk nahraju a dam to na net. jeste otazka vacku na tohle by nekdo nemel??? pač toto auto se pred rokem potkalo, dala se nova vacka, nove ventili a auto chizlo na chvili, pote zdechlo. odvezlo se to na servis, a tam ta nova vacka na 3 kusy vyyletela z bloku, a auto nevrcelo z duvodu udajne ucpanych vstriku. vysriky se nechali opravit a ta ohnuta vacka se dala zpatky po narovnani od oka. tak dle meho ten huc huc volnobeh bude na vacce, ale ta spotraba a ted i to divne jako cvakani mi je divne.
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14474
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Ivanek007 píše:no jo ale ta kontrola neni zadarmo.
Divný co, taky bych čekal že bude...
Ivanek007
Přispěvovatel
Příspěvky: 526
Registrován: 02 led 2010, 10:38
Odpovědi: 0
Bydliště: Kolín

Příspěvek od Ivanek007 »

Divný co, taky bych čekal že bude...[/quote]


ha ha to je prdel
Odpovědět

Zpět na „Renault / Dacia“