Stránka 1 z 2
BOXER 2.8HDI ŠPATNÉ STARTY
Napsal: 22 lis 2010, 18:17
od Jarda1982
Nazdarek lidi nevite někdo proč 2.8hdi 94kw r.v 2001 BOXER nestartuje?jednou se to povede a pak třeba desetkrát ne,když chytne jede normalně,dělá to jak studenej tak teplej jen se mi ted stalo že při otačkach tak 1200/min na čtyřku nebo trojku začne cukat.
Napsal: 22 lis 2010, 19:42
od Marve
možná regulátor tlaku paliva.
Napsal: 23 lis 2010, 00:10
od mirdasR32
Co hlásí diagnostika? Kolik to má najeto? Jakej je tlak paliva při startování? Synchronizace snímačů vačky a kliky je v pořádku? Pokud by nebyla auto nechytne. U pár aut s většim km proběhem sem řešil prošoupaný kabely ke snímači vačky. I VT čerpadlo může začít zlobit.
Napsal: 08 pro 2010, 12:26
od GeorgeB
Jaký je náběh tlaku v railu při startu? Velké přepady na vstřikách můžou způsobovat únik velkého množství nafty a v rajlu pak není dostatečný tlak. Vstřikovače začnou stříkat naftu až tlak v railu přesáhne asi 150bar.
Napsal: 24 zář 2011, 19:20
od Jarda1982
DIAGNOSTIKA JE OK ČERPADLO OK VYŠETŘENO V BOSCHI V PARDUBICÍCH,MIMOCHODEM TED UŽ NEJDE NASTARTOVAT VUBEC JEN KDYŽ HO ROZTLAČIM NEBO KDYŽ STŘÍKNU ETER DO FILTRU.TAKŽE JEŠTĚ NĚJAKY RADY?JA UŽ FAKT NEVIM A ASI 5MECHANIKU UŽ JE Z TOHO DOST NA VĚTVI.
Napsal: 24 zář 2011, 21:45
od jericho-3
Jak píše Mirda, začal bych snímači..Při roztlačení to chytne buď proto, že tam není úbytek proudu který sežere starter, nebo to má větší švunk..Tipoval bych ten úbytek proudu a s tím spojené špatné pulsy...
Napsal: 11 led 2012, 21:54
od klokan163
Mam podobni problem tiez na boxeri ze nestartuje za stiudena cca ked teplota klese tak po 0 cidlo teploti vimenene zhaviaca sviecka vimenena tiez a ako na hle sa zohreje alebo je teplota vonku vichsia ako 0 tak auto chita v pohode uz sa nad tim trapim 2 tyzdne a som uz v koncoch ato ma normalni vykon nedimi za tepla start v pohode chybi v radiacej jednotke ziadne starter vymeneni nevie niekdo poradit

Napsal: 11 led 2012, 22:31
od dav55
cerpadlo je jedna vec, vstriky druha, dalsi je cerpadlo v nadrzi a potom snimace otacek, neni synchronizace neni zapal.
Napsal: 11 led 2012, 23:18
od pavel9270
Snímače sinchro. diag. odhalí. Zmerať NT nafty pred vstupom do VT čerpadla. Musí byť kolo 2,5bar.
Napsal: 11 led 2012, 23:19
od dav55
s tim odhali bych byl opatrny.
Napsal: 12 led 2012, 07:27
od vladosr
tieto motory sa bez diag opravovat nedaju ......diag to odhali , ale nie ak ju pouzivas ako citacku a mazacku chyb .Ak to na roztiahnutie chyty hned ...cca 2 otacky kluky , tak by som pozrel na diag otacky startra , jeho odber a rusenie , moze mat svoje za sebou a pomylit udaje zo snimacov synchronizacie kluka vacka....V prvom rade navolit merane hodnoty , kde ti ukaze otacky , tlak , synchronizaciu a az potom spusti vstreky .Ak je slabe sytenie naftou VT cerpadlo , napise nizky tlak NT okruhu , cize podavacie cerpadlo , filter nafty .
Napsal: 12 led 2012, 08:22
od pavel9270
vladosr táraš nezmysly. Ako ECU zistí že je nízky tlak paliva na NT vetve? Keď jediní snímač tlaku nafty je na raily.
Napsal: 12 led 2012, 09:08
od vladosr
to mas sice pravdu .....no skus si nastartovat a stisnut privodnu hadicu nafty kliestami , kym motor nezhasne a potom si precitaj zavady.....
Napsal: 12 led 2012, 10:34
od pavel9270
to stláčaš plastové trubky kliešťami? Posledne keď som mal 2x totálne zasratí pal. filter tak mi diag. oznámila: Nedostatoční vysokí tlak paliva- únik. Nebol to síce boxer 2,8 ale boli to tiež EDC15-ky.
Napsal: 12 led 2012, 19:28
od dav55
ja bych to tipnul, ze nekdo delal rozvody a je nastavena spatna mezera na snimaci vacky, nebo delali spojku a je to cidlo kliky. jinac vem start sprej, a jestli to chytne na sup, tak trysky nebo cerpadlo. cerpadlo v nadrzi podava naftu?