rucicka rychlomer-OPRAVENE

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Roberbo
Přispěvovatel
Příspěvky: 62
Odpovědi: 0
Registrován: 15 lis 2009, 18:16

rucicka rychlomer-OPRAVENE

Příspěvek od Roberbo »

Pred par dnami som si vsimol (na sharane), ze pri zapnuti spinacky na niekoko sekund zacne pri nule poskakovat rucicka rychlomeru... a aj sama po chvili prestane. Inak vsetko O.K. A pri vypnuti spinacky a vytiahnuti kluca ..par sekund sa nehybe ..a potom zacne na niekolko sekund poskakovat.. VAG nehlasi ziadnu chybu..

A za jazdy ukazuje rychlomer dobre.

Stretli ste sa uz s touto chybou? Dik za odpoved,
Naposledy upravil(a) Roberbo dne 03 pro 2010, 17:02, celkem upraveno 1 x.
Sharan, AUY 85KW 1.9 TDI r.v.2003
Eddy91
Přispěvovatel
Příspěvky: 414
Odpovědi: 0
Registrován: 31 říj 2010, 19:56
Bydliště: Brno

Příspěvek od Eddy91 »

na golfu mi to to taky dela,je to tim ze je to vsechno ovladany ŘJ a jak otocis klicek tak to sepne ;)
VW G4 1,9 Tdi PD 85 kw AJM-chip cca 160 hp, 5,2 kw hudba :D
Roberbo
Přispěvovatel
Příspěvky: 62
Odpovědi: 0
Registrován: 15 lis 2009, 18:16

Příspěvek od Roberbo »

No dalsi poznatok,, ze ked nastartujem este pocas poskakovania rucicky, tak otackomer zostane na nule..a az ked prestane blbnut rychlomer, tak nabehne aj otackomer.. :?
Sharan, AUY 85KW 1.9 TDI r.v.2003
Eddy91
Přispěvovatel
Příspěvky: 414
Odpovědi: 0
Registrován: 31 říj 2010, 19:56
Bydliště: Brno

Příspěvek od Eddy91 »

zkus ve VAGu akční cleny a pak uvidis, meli by ti vsechny budiky vyjet do pulky,pak se vratit a pak znova projet cely,a pak se vratit na nulu,ja to ted udelal asi pred hodinou a zda se mi to byt v pohode, ;)
VW G4 1,9 Tdi PD 85 kw AJM-chip cca 160 hp, 5,2 kw hudba :D
mifii
Přispěvovatel
Příspěvky: 152
Odpovědi: 0
Registrován: 02 bře 2006, 19:04
Bydliště: Domažlice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od mifii »

pri kazdem zapnuti a vypnuti klicku by se meli vsechny rucicky uvest do nuly respektive krok.moturky pokud jim to trva dele projevuje se to kmitanim rucicky tak ma moturk volnejsi hridelku.Treba u golfiku i O1 jsem to uz videl casto-resil sem to vymenou moturku za novy.
Pája 19
Aktivista
Příspěvky: 3676
Odpovědi: 0
Registrován: 15 čer 2008, 12:12
Bydliště: u pár dubic

Příspěvek od Pája 19 »

Jednou sem to řešil na O1 rv 99. Sundal sem z budíků plexi a tak dlouho šteloval ručičku do různejch poloh až to ten motorek pochopil, dorovnal se po zapnutí klíčku přesně na nulu a najednou byl klid. Už cca rok to fachčí a nezlobí. Nevim, na jakym principu to přesně funguje, ale tohle pomohlo.
Oct asv 2000, DieselPower
Roberbo
Přispěvovatel
Příspěvky: 62
Odpovědi: 0
Registrován: 15 lis 2009, 18:16

Příspěvek od Roberbo »

Eddy91 píše:zkus ve VAGu akční cleny a pak uvidis, meli by ti vsechny budiky vyjet do pulky,pak se vratit a pak znova projet cely,a pak se vratit na nulu,ja to ted udelal asi pred hodinou a zda se mi to byt v pohode, ;)
skusal som, nepomohlo :(
Sharan, AUY 85KW 1.9 TDI r.v.2003
Mad_Boxs
Přispěvovatel
Příspěvky: 186
Odpovědi: 0
Registrován: 25 čer 2007, 18:28

Příspěvek od Mad_Boxs »

To je normální. Při zapnutí systému se resetuje budík na mechanický doraz. Je to z principu krokového motoru jako ukazatele, on neví kde má výchozí polohu tj. 0.
Když ručně vemeš za ručičku a dáš ji např. do půlky stupnice, tak se po zapnutí automaticky nastaví na 0 a opře se o mech. doraz. Když už je o ten doraz opřený, tak jak se motorek snaží najet na nulu tak kmitá v rytmu kroků - pulsů. Možná by pomohlo na ten mech doraz dát něco měkkého (pryž), aby to nerezonovalo o ten doraz.
Jinak to není žádná el. závada.
OI 81kW AHF kombi 2000 - 510 000km - jen jednou vyměněná spojka - oil od výměny do výměny mezi ryskama
Roberbo
Přispěvovatel
Příspěvky: 62
Odpovědi: 0
Registrován: 15 lis 2009, 18:16

Příspěvek od Roberbo »

No normalne to nie je,

rozobral som tie budiky a zamenil motorceky medzi rychlomerom a otackomerom
..no a teraz poskakuje otackomer. Takze chyba je priamo v motorceku..

..nema ho niekto na predaj z pokazenych budikov ?
Sharan, AUY 85KW 1.9 TDI r.v.2003
Roberbo
Přispěvovatel
Příspěvky: 62
Odpovědi: 0
Registrován: 15 lis 2009, 18:16

Příspěvek od Roberbo »

no nic, idem ten motorcek rozobrat a uvidim, co v nom je :roll:
Sharan, AUY 85KW 1.9 TDI r.v.2003
Roberbo
Přispěvovatel
Příspěvky: 62
Odpovědi: 0
Registrován: 15 lis 2009, 18:16

Příspěvek od Roberbo »

Takze budiky uz funguju, bolo to v tom motorceku :-D

..pripnem tu nejake foto, ak by niekoho zaujimalo, co je vo vnutry,,

Obrázek

Obrázek

Obrázek
Sharan, AUY 85KW 1.9 TDI r.v.2003
Uživatelský avatar
lucky.jack
Přispěvovatel
Příspěvky: 655
Odpovědi: 0
Registrován: 30 led 2010, 16:49
Bydliště: Hradec Králové

Příspěvek od lucky.jack »

Co tomu bylo?
mifii
Přispěvovatel
Příspěvky: 152
Odpovědi: 0
Registrován: 02 bře 2006, 19:04
Bydliště: Domažlice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od mifii »

nove moturky mam
Roberbo
Přispěvovatel
Příspěvky: 62
Odpovědi: 0
Registrován: 15 lis 2009, 18:16

Příspěvek od Roberbo »

lucky.jack píše:Co tomu bylo?
skor nez som ho rozobral, tak pri pocuvani pri uchu v nom pri spatnom otacani jemne pukalo..oproti tomu dobremu..

ten motorcek sa sklada z troch vrstiev, ktore do seba pekne zapadaju, a podla vsetkeho stacilo ten motorcek doseba poriadne zatlacit , mozno .. resp. tam muselo byt nieco zle zaskocene ..napr ozubenie k vystupku (malej vodiacej hriadelke).

Proste, ked som ho naspat poskladal, uz v nom pri otacani nepukalo ;) a po napajkovani uz normalne funguje
Sharan, AUY 85KW 1.9 TDI r.v.2003
cipisek32
Přispěvovatel
Příspěvky: 208
Odpovědi: 0
Registrován: 11 srp 2007, 17:27

Příspěvek od cipisek32 »

Mě to dělá na volnoběh ,hýbe se rychloměr i otáčkoměr .Ale ty otáčký lítají doopravdy jakože motor zvedá otačky a klesá . To bude asi něco jinýho . F I AQW . :? . Dělá to jen občas ,stačí prošlápnout plyn a dobrý .
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“