306 1.9td

Moderátoři: šulda, Moderátoři

vybo
Nováček
Příspěvky: 17
Odpovědi: 0
Registrován: 08 lis 2010, 17:05

306 1.9td

Příspěvek od vybo »

zdravim chlapci...rysuje sa mi 306 z motorom 1.9 td..viem ze o zvysovani vykonu pri tomto motore sa moc hovorit neda cital som tu nejake clanky :D...ale chcem sa spyt ci by slo vymenit trubo z hdi ak ma variabilnu geometriu lopatiek...alebo ako to robia u vw golf 1.6 td vyradit bypas na turbe a pridat naftu.dik..a co si myslite o vybrani katalyzatora?..dakujem. :-)
vybo
Nováček
Příspěvky: 17
Odpovědi: 0
Registrován: 08 lis 2010, 17:05

Příspěvek od vybo »

hmmm nikto nič?
shark734
Přispěvovatel
Příspěvky: 113
Odpovědi: 0
Registrován: 24 kvě 2010, 16:03

Příspěvek od shark734 »

pokial viem tak variabilne turbo 2.0hdi nema ani jedna verzia, jedine 2.2HDi a z 1.6HDi ma variabilne tusim len 80kw verzia

kup si rovno hdi, hento co chces je nerealne...
Mato86
Přispěvovatel
Příspěvky: 835
Odpovědi: 0
Registrován: 03 čer 2007, 21:02
Bydliště: Zvolen

Příspěvek od Mato86 »

Ked das kat off tak to bude cítit na výkone aj zvuk bude iný :D
Passat 3C variant 2,0tdi BMP
VAG CAN PRO,K+CAN Commander,Delphi uni diag. VAGPROG
vybo
Nováček
Příspěvky: 17
Odpovědi: 0
Registrován: 08 lis 2010, 17:05

Příspěvek od vybo »

noo myslim si ze to turbo neni nerealne ako možno u peugeota ano ale poznam par chlapcov co maju v G3 aj v G2 turbo zo silnejsich motorov a variabilno geometriou.....aa ten katalizator bude mat moc iny zvuk? hlucnejsi??..a dymivost? :D..dik
Mato86
Přispěvovatel
Příspěvky: 835
Odpovědi: 0
Registrován: 03 čer 2007, 21:02
Bydliště: Zvolen

Příspěvek od Mato86 »

Viac pocut turbo,dymivost len zo zaciatku kym vyducha sadze,potom vsetko ok.A kat je lepšie nahradit rurou
Passat 3C variant 2,0tdi BMP
VAG CAN PRO,K+CAN Commander,Delphi uni diag. VAGPROG
bobG3
Aktivista
Příspěvky: 1319
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 19:40
Bydliště: Třebíč

Příspěvek od bobG3 »

Kamarád to dělal na xantii, laboroval, po roce a půl kdy si bezva pojezdil se motor rozpadl. Optimální je přidat na čerpadle, pokud máš bosch je to jednodušší, jemně zvýšit tlak turba a odstranit katalyzátor.
G3 Variant synchro
vybo
Nováček
Příspěvky: 17
Odpovědi: 0
Registrován: 08 lis 2010, 17:05

Příspěvek od vybo »

aha ok..este neviem ake cerpadlo chystam sa kupit auto..a ten katalyzator ked sa odstrani je to citelne?
shark734
Přispěvovatel
Příspěvky: 113
Odpovědi: 0
Registrován: 24 kvě 2010, 16:03

Příspěvek od shark734 »

jedine co asi mozes spravit je to pridanie nafty na cerpadle co je tu spominane ale ten motor s tym posles do prdele

kup si rovno HDi a mas pokoj, ide to ovela lepsie ako TD ajked to ma rovnaky vykon(vyssi krutiaci a iny priebeh) a cenovo tam tiez velky rozdiel neni
misa.89
Aktivista
Příspěvky: 1821
Odpovědi: 0
Registrován: 17 srp 2008, 09:11

Příspěvek od misa.89 »

ovšem udržba HDi když natrefíš na kus, kterej už si začne řikat o výměnu vstřiků, čerpadel, řemenice atd je mnohem dražší. A že těch kusů je hodně. Kup si TDi VW :) věř že vím o čem mluvím
1. Octavia 19TDi GLX+(klima) AGR, 1998, trysky DSLA150P520, jednohmota ATD + organika, upgrade MAF,EGR+KAT off, 550000km; 5W40; puky Audi TT, + 3cm UP, 4x disk, VAG
2. Octavia 19TDi Elegance ASV 2002, ,Xenony, Webasto, Tripling, 99 kW, brzdy 288mm.
shark734
Přispěvovatel
Příspěvky: 113
Odpovědi: 0
Registrován: 24 kvě 2010, 16:03

Příspěvek od shark734 »

jj, najlepsie bude ked si kupis "nadauto"
vybo
Nováček
Příspěvky: 17
Odpovědi: 0
Registrován: 08 lis 2010, 17:05

Příspěvek od vybo »

ok...a co ten katalyzator? :D...ked ho vyhodim ..dymivost spotreba vykon? ..dik
misa.89
Aktivista
Příspěvky: 1821
Odpovědi: 0
Registrován: 17 srp 2008, 09:11

Příspěvek od misa.89 »

kouř bude stejnej, nebo naopak kvůli lepšímu výplachu se ztratí, pokud ti to ted kouřilo...přidá ti to tak 1-2 koně typuju a bude to poznat až od 3tis ot. Možná se ti bude v nižší nafukovat pomalejc turbo
1. Octavia 19TDi GLX+(klima) AGR, 1998, trysky DSLA150P520, jednohmota ATD + organika, upgrade MAF,EGR+KAT off, 550000km; 5W40; puky Audi TT, + 3cm UP, 4x disk, VAG
2. Octavia 19TDi Elegance ASV 2002, ,Xenony, Webasto, Tripling, 99 kW, brzdy 288mm.
vybo
Nováček
Příspěvky: 17
Odpovědi: 0
Registrován: 08 lis 2010, 17:05

Příspěvek od vybo »

takze to pomoze ale uskodi? :D..ked v nizsich sa bdue pomalsi nafukovat?
PavelTDi
Přispěvovatel
Příspěvky: 240
Odpovědi: 0
Registrován: 09 črc 2008, 12:29
Bydliště: Brno

Příspěvek od PavelTDi »

Blbost , vyndal sem KAT z 1,8TD ( citroen BX ) . Šlo to líp jak v otáčkách , tak i odspodu . A přestalo to kouřit ( bez zásahu do vstřikovacího čerpadla ) . Ucpanej katalyzátor je jako špunt ve výfuku . . . Změnu zvuku si už nepamatuju , takže asi nebyla znatelná . . . Katalyzátor sen vyřízl a nahradil rovnou trubkou . Jo a taky spotřeba šla o 0,5l/100km dolů . . .
VW T3 mTDi + Xantia 2 HDi 80kW . . . repasuju alternátory . . .
Odpovědět

Zpět na „Peugeot“