zdravim chlapci...rysuje sa mi 306 z motorom 1.9 td..viem ze o zvysovani vykonu pri tomto motore sa moc hovorit neda cital som tu nejake clanky ...ale chcem sa spyt ci by slo vymenit trubo z hdi ak ma variabilnu geometriu lopatiek...alebo ako to robia u vw golf 1.6 td vyradit bypas na turbe a pridat naftu.dik..a co si myslite o vybrani katalyzatora?..dakujem.
noo myslim si ze to turbo neni nerealne ako možno u peugeota ano ale poznam par chlapcov co maju v G3 aj v G2 turbo zo silnejsich motorov a variabilno geometriou.....aa ten katalizator bude mat moc iny zvuk? hlucnejsi??..a dymivost? ..dik
Kamarád to dělal na xantii, laboroval, po roce a půl kdy si bezva pojezdil se motor rozpadl. Optimální je přidat na čerpadle, pokud máš bosch je to jednodušší, jemně zvýšit tlak turba a odstranit katalyzátor.
ovšem udržba HDi když natrefíš na kus, kterej už si začne řikat o výměnu vstřiků, čerpadel, řemenice atd je mnohem dražší. A že těch kusů je hodně. Kup si TDi VW věř že vím o čem mluvím
kouř bude stejnej, nebo naopak kvůli lepšímu výplachu se ztratí, pokud ti to ted kouřilo...přidá ti to tak 1-2 koně typuju a bude to poznat až od 3tis ot. Možná se ti bude v nižší nafukovat pomalejc turbo
Blbost , vyndal sem KAT z 1,8TD ( citroen BX ) . Šlo to líp jak v otáčkách , tak i odspodu . A přestalo to kouřit ( bez zásahu do vstřikovacího čerpadla ) . Ucpanej katalyzátor je jako špunt ve výfuku . . . Změnu zvuku si už nepamatuju , takže asi nebyla znatelná . . . Katalyzátor sen vyřízl a nahradil rovnou trubkou . Jo a taky spotřeba šla o 0,5l/100km dolů . . .